WielSpin

Gestart door Spin!, 13-12-2007 21:39:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Spin!

Citaat van: thuur op 20-01-2008 16:18:51

Dat wist je niet ???

Gr ;D

Nee, wat een achterlijke regel...zoiets mogen ze er welleens bij vermelden!

www.vm-parts.nl

Emiel


Vertigo

#107
Citaat van: Spin! op 20-01-2008 22:26:48
Citaat van: thuur op 20-01-2008 16:18:51

Dat wist je niet ???

Gr ;D

Nee, wat een achterlijke regel...zoiets mogen ze er welleens bij vermelden!

Auto moet tevens op een afgesloten eigen terrein staan indien hij geschorst is. Oprit is niet goed genoeg, moet een hek/ poort o.i.d.  voor zitten, want anders is ie openbaar toegangkelijk :eusa_wall:

http://www.belastingdienst.nl/variabel/motorrijtuigenbelasting/motorrijtuigenbelasting-40.html

FGG

Citaat van: Vertigo op 21-01-2008 14:16:39
Citaat van: Spin! op 20-01-2008 22:26:48
Citaat van: thuur op 20-01-2008 16:18:51

Dat wist je niet ???

Gr ;D

Nee, wat een achterlijke regel...zoiets mogen ze er welleens bij vermelden!

Auto moet tevens op een afgesloten eigen terrein staan indien hij geschorst is. Oprit is niet goed genoeg, moet een hek/ poort o.i.d.  voor zitten, want anders is ie openbaar toegangkelijk :eusa_wall:

http://www.belastingdienst.nl/variabel/motorrijtuigenbelasting/motorrijtuigenbelasting-40.html

Citaat van: RDW
Niet op de openbare weg
Als de geldigheid van het voor uw voertuig afgegeven kenteken is geschorst, mag u met dit voertuig geen gebruik maken van de openbare weg. Dat geldt zowel in Nederland als in het buitenland. Uw voertuig mag ook niet langs de openbare weg geparkeerd staan.

Staat niets over een hek, o.i.d.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Vertigo

Citaat van: FGG op 21-01-2008 14:21:31
Citaat van: Vertigo op 21-01-2008 14:16:39
Citaat van: Spin! op 20-01-2008 22:26:48
Citaat van: thuur op 20-01-2008 16:18:51

Dat wist je niet ???

Gr ;D

Nee, wat een achterlijke regel...zoiets mogen ze er welleens bij vermelden!

Auto moet tevens op een afgesloten eigen terrein staan indien hij geschorst is. Oprit is niet goed genoeg, moet een hek/ poort o.i.d.  voor zitten, want anders is ie openbaar toegangkelijk :eusa_wall:

http://www.belastingdienst.nl/variabel/motorrijtuigenbelasting/motorrijtuigenbelasting-40.html

Citaat van: RDW
Niet op de openbare weg
Als de geldigheid van het voor uw voertuig afgegeven kenteken is geschorst, mag u met dit voertuig geen gebruik maken van de openbare weg. Dat geldt zowel in Nederland als in het buitenland. Uw voertuig mag ook niet langs de openbare weg geparkeerd staan.

Staat niets over een hek, o.i.d.

Dat werd mij ooit door de belastingdienst verteld toen ik een auto van mij die ik wilde schorsen hier op het prive-parkeerterrein (dat bij de flat hoort en dat bij de huurptijs zit inbegrepen) wilde stallen (je moet namelijk ook opgeven waar de auto staat). De gehuurde parkeerplaats van vanaf de openbare weg toegankelijk zonder slagboom of hek en dus mocht een geschorste auto daar niet staan aldus de belastingdienst. hij stond op die manier "langs de openbare weg"

FGG

Citaat van: Vertigo op 21-01-2008 14:24:17
Citaat van: FGG op 21-01-2008 14:21:31
Citaat van: Vertigo op 21-01-2008 14:16:39
Citaat van: Spin! op 20-01-2008 22:26:48
Citaat van: thuur op 20-01-2008 16:18:51

Dat wist je niet ???

Gr ;D

Nee, wat een achterlijke regel...zoiets mogen ze er welleens bij vermelden!

Auto moet tevens op een afgesloten eigen terrein staan indien hij geschorst is. Oprit is niet goed genoeg, moet een hek/ poort o.i.d.  voor zitten, want anders is ie openbaar toegangkelijk :eusa_wall:

http://www.belastingdienst.nl/variabel/motorrijtuigenbelasting/motorrijtuigenbelasting-40.html

Citaat van: RDW
Niet op de openbare weg
Als de geldigheid van het voor uw voertuig afgegeven kenteken is geschorst, mag u met dit voertuig geen gebruik maken van de openbare weg. Dat geldt zowel in Nederland als in het buitenland. Uw voertuig mag ook niet langs de openbare weg geparkeerd staan.

Staat niets over een hek, o.i.d.

Dat werd mij ooit door de belastingdienst verteld toen ik een auto van mij die ik wilde schorsen hier op het prive-parkeerterrein (dat bij de flat hoort en dat bij de huurptijs zit inbegrepen) wilde stallen (je moet namelijk ook opgeven waar de auto staat). De gehuurde parkeerplaats van vanaf de openbare weg toegankelijk zonder slagboom of hek en dus mocht een geschorste auto daar niet staan aldus de belastingdienst.

Mijn voortuin is ook bereikbaar vanaf de openbare weg zonder slagboom of hek maar als ik 'm daar neer zet moet 't toch echt voldoende zijn, lijkt me.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Flipjes 850 R

Citaat van: FGG op 21-01-2008 14:26:05
Citaat van: Vertigo op 21-01-2008 14:24:17
Citaat van: FGG op 21-01-2008 14:21:31
Citaat van: Vertigo op 21-01-2008 14:16:39
Citaat van: Spin! op 20-01-2008 22:26:48
Citaat van: thuur op 20-01-2008 16:18:51

Dat wist je niet ???

Gr ;D

Nee, wat een achterlijke regel...zoiets mogen ze er welleens bij vermelden!

Auto moet tevens op een afgesloten eigen terrein staan indien hij geschorst is. Oprit is niet goed genoeg, moet een hek/ poort o.i.d.  voor zitten, want anders is ie openbaar toegangkelijk :eusa_wall:

http://www.belastingdienst.nl/variabel/motorrijtuigenbelasting/motorrijtuigenbelasting-40.html

Citaat van: RDW
Niet op de openbare weg
Als de geldigheid van het voor uw voertuig afgegeven kenteken is geschorst, mag u met dit voertuig geen gebruik maken van de openbare weg. Dat geldt zowel in Nederland als in het buitenland. Uw voertuig mag ook niet langs de openbare weg geparkeerd staan.

Staat niets over een hek, o.i.d.

Dat werd mij ooit door de belastingdienst verteld toen ik een auto van mij die ik wilde schorsen hier op het prive-parkeerterrein (dat bij de flat hoort en dat bij de huurptijs zit inbegrepen) wilde stallen (je moet namelijk ook opgeven waar de auto staat). De gehuurde parkeerplaats van vanaf de openbare weg toegankelijk zonder slagboom of hek en dus mocht een geschorste auto daar niet staan aldus de belastingdienst.

Mijn voortuin is ook bereikbaar vanaf de openbare weg zonder slagboom of hek maar als ik 'm daar neer zet moet 't toch echt voldoende zijn, lijkt me.


Twee stenen eruit, en twee houten tuinpaaltjes met ketting er tusseen terug plaatsen  ;) ;)  ;D
855 R Automaat Dark Olive Pearl

bassie81

Het is van belang dat de auto niet op de openbare weg staat. De parkeerplaatsen langs de weg die niet zijn afgescheiden horen ook tot de openbare weg.

In geval van een parkeerplaats die bij een flatgebouw hoort, zal doorgaans middels een hek of een bordje duidelijk gemaakt zijn dat het niet meer d eopenbare weg betreft. Zodra dit voor ieder kenbaar is, kan geen sprake meer zijn van de openbare weg maar is sprak van een privé terrein. Daar mag de auto zonder meer gestald staan.

De paaltjes met ketting geven iig een duidelijke indicatie dat de parkeerplaats niet tot de openbare weg behoort.

Spin!

Dan is mijn T-5R bij deze het hek dat voor de GLT staat.

www.vm-parts.nl

Thom V

En Je Touramp Weer Voor de Cy Ivm. Dieven? ;):P

Spin!

Gisteren in de collectie:

1x nieuwe kofferdeksel GLT
4x Cetus met nieuwe banden
1x Waterpomp
2x Distributieriem...

...2x? Ja, 2 stuks! Schijnen 2 varianten te zijn en het verschil zou em zitten in het aantal tandjes. Ik was natuurlijk weer eigenwijs dat de riem van een 93+'er breder zou zijn...maar dat was dus niet het geval volgens de onderdelenboer. Dus heb ze beide maar genomen, en diegene die ik niet nodig heb brengen we terug.

Weet iemand iets van die tandjes af?! Zal het ook even in het technische topic slingeren...

www.vm-parts.nl

Spin!

Sow!

Dit ook maar eens even een update geven!

GLT:

- Heeft inmiddels een nieuw kofferdeksel dat 99% is...die ene % gaat em in de afwerking zitten; eindproduct.
- Nieuwe banden


De T-5R;

Vandaag samen met Joris in Gemert geweest bij onze grote vriend Schmidt! Even de R weer op wintersloffies gezet, en koplampglazen los gehaald en van binnen schoongemaakt ( nee, met de reflectoren niks gedaan ;) ). Was weer leuk dagje klussen!



Ja en verder, gaan we als de GLT klaar is...jawel, de nieuwe turbo inbouwen, gewoon een 15G heb ik besloten  ;D

www.vm-parts.nl

Bouma206

Citaat van: Spin! op 01-03-2008 22:05:45
Sow!

Dit ook maar eens even een update geven!

GLT:

- Heeft inmiddels een nieuw kofferdeksel dat 99% is...die ene % gaat em in de afwerking zitten; eindproduct.
- Nieuwe banden


De T-5R;

Vandaag samen met Joris in Gemert geweest bij onze grote vriend Schmidt! Even de R weer op wintersloffies gezet, en koplampglazen los gehaald en van binnen schoongemaakt ( nee, met de reflectoren niks gedaan ;) ). Was weer leuk dagje klussen!

http://img142.imageshack.us/img142/5135/image461av5.jpg

Ja en verder, gaan we als de GLT klaar is...jawel, de nieuwe turbo inbouwen, gewoon een 15G heb ik besloten  ;D


Hmm koplampglazen los gehaald. Dit zijn de orginele lampen? Is dit gemakkelijk te demonteren?
Zijn deze glazen los en nieuw te verkrijgen?
Fryslân boppe!!!!

Spin!

Ja die glazen zijn wel nieuw te krijgen...die van mij bevatten vrij veel steenslag en ik vermoed dat dit ook een deel van de lichtopbrengst beinvloed op negatieve wijze.

Die glazen zitten vast met 7 of 8 klemmetjes, die je als je ze voorzichtig los haalt, weer net zo terug kan monteren. Ik merkte het verschil goed! Zeker een aanrader. Dus nieuwe koplampglazen gaan ook weer op het lijstje van: ToDo's!

www.vm-parts.nl

R o b