Delta Mil ecc

Gestart door Roffelred, 15-07-2003 12:47:06

Vorige topic - Volgende topic

Roffelred

Ik heb een Climat Control van Delta Mil (met druktoetsen) en gisterenavond bleek dat hij pas warme lucht ging blazen op het moment dat ik het systeem op HI had gezet. Als je de temperatuur weer naar 29 terug zet komt er weer een wat koudere luchtstroom door de inlaatkanalen. Ik wil het systeem op AUTO laten staan omdat dan de aicopomp aan blijft en ik heb begrepen dat het niet verstandig is om de aicopomp uit te zetten.

NB zijn er verder nog mensen die ervaring hebben met een Delta Mil systeem?

mario

Ik heb zelf ook een Delta Mil ecc. Wanneer de koude/warme lucht instroomt weet ik niet, dit is afhankelijk van binnen/buitentemp. Als je hem op auto zet en daarna handmatig de temperatuur verhoogd/verlaag, blijft hij de overige funkties wel automatisch doen zoals uitblaasmonden kiezen, verntilatorstand. Pomp kun je alleen uitzetten met knop economic (als ik het goed heb).
:) ;) :(

Roffelred

Mario,
weet je toevallig ook of het scchadelijk is voor het systeem om de airco uit te schakelen. Je hebt immers niet altijd de airco nodig. Dit scheelt weer in het verbruik ;)

Christiaan

Uitzetten is niet schadelijk.
Te weinig aanzetten wel! Dus ook in de herfst en winter regelmatig je airco aanzetten.

Christiaan