HOWTO : Witte wijzerplaten en chrome tellerringen

Gestart door Gunnar, 05-01-2008 19:20:58

Vorige topic - Volgende topic

Auk

Zal wel wat kosten, tweedehands zal 't ook vrij lastig te vinden zijn lijkt me... dan neem ik er direct een met mijlen/km's net zoals m'n 480.
Auke
Volvo. for life

MarkoC70T5

Citaat van: Auk op 31-12-2010 13:32:28
Zal wel wat kosten, tweedehands zal 't ook vrij lastig te vinden zijn lijkt me... dan neem ik er direct een met mijlen/km's net zoals m'n 480.
Nee zijn gewoon alleen Km's te krijgen. En volgens mij lagen de prijzen boven de 600 euro
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Auk

Citaat van: MarkoC70T5 op 31-12-2010 14:16:30
Citaat van: Auk op 31-12-2010 13:32:28
Nee zijn gewoon alleen Km's te krijgen. En volgens mij lagen de prijzen boven de 600 euro

Neem aan dat ze in UK en VS met mijlen/km's geleverd werden? Mja, +600euro kan ik beter voor andere zaken gebruiken.

Eens kijken wat de tweedehandsmarkt doet.
Auke
Volvo. for life

patberk5

Dus voor 850 zijn ze niet te krijgen (witte platen en ringen)

Joeri

Citaat van: patberk5 op 01-01-2011 15:34:01
Dus voor 850 zijn ze niet te krijgen (witte platen en ringen)
Met hobbylijm schijn je een end te komen  :D
Travel is the only thing you buy that makes you richer.

UserID6342

Wibo (wepster) heeft toch ook witte tellerplaten, ze zijn dus wel verkrijgbaar voor de 850

wepster

hier de witte platen  ;)

zijn gewoon van ET goede kwaliteit en een genot voor ogen als de verlichting brand ;D
weet zo even geen prijs maar geloof iets van 60 of 70 euri enkel de ringen zijn niet leverbaar voor zo ver ik weet die zijn er volgens mij enkel voor de 70 en niet voor de 800 serie .

Driver

Dit zijn mijn wijzerplaten ga ik deze week monteren

pazzje

Ziet er goed uit, zijn deze custum made?
Zo ja waar heb je dit laten doen en wat kost zoiets?

fbm

Ziet er erg gaaf uit!  :eusa_clap: Kan je hem niet wat groter plaatsen?

Erg  8)

Driver

custom made precies naar je eigen wensen te maken

fbm

L1on

wepster

wil niet l@llig over komen maar kijk eens naar mijn tellers en de jouwe waar de mijne 240 aan geven doen die van jou 220  ??? hoe ga je dat verschil op vangen ?

de toeren teller klopt volgens die van mij maar 20 km verschil vind ik wel erg trikkie vooe oom  :police: met betrekking tot de snelheid

verder zien de platen er top uit zou die firma ze ook in de looks kunnen leveren van een echte R teller plaat (dus blauw )

fbm

Citaat van: wepster op 22-01-2011 22:32:46
wil niet l@llig over komen maar kijk eens naar mijn tellers en de jouwe waar de mijne 240 aan geven doen die van jou 220  ??? hoe ga je dat verschil op vangen ?

Bij jouw tellers komt het toch ook totaal niet overeen met de originele!
De originele gaat maar tot 260km, waar bij jou 140 staat staat bij het origineel 120. Denk toch echt dat deze de snelheid beter aangeeft dan bij jou! (als je van het originele 0 punt van de naald uit gaat!!)

Jou 0 punt van de naald ligt veel lager dan origineel, zo is het bij jou opgelost!

Of de tellers 100% zuiver zijn is nog maar de vraag?