6e LPi injector, waar is ie bij jou auto ingebouwd ?

Gestart door -D©©©L-, 30-01-2008 16:04:31

Vorige topic - Volgende topic

Ludo

ik denk niet dat het die van Marcel is hoor.
kan me ook niet voorstellen dat een 6é injector er 'ergens bijhangt'.

::)

Johann

Gewoon los onder de kap + open luchtfilter. Krijg je mooi homogeen mengsel..  ;D ;D

Marc O.

Citaat van: Johann op 21-02-2008 21:59:07
Gewoon los onder de kap + open luchtfilter. Krijg je mooi homogeen mengsel..  ;D ;D

Meteen een mooi excuus voor een extra stickertje: "Roken en open vuur verboden" ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Misha

Citaat van: Ludo op 21-02-2008 21:51:08
Citaat van: Misha op 21-02-2008 21:41:37
Maar heb de 6e injector ook wel eens erg lomp en lelijk en simpel erbij zien hangen, vandaar de vraag.. :eusa_wall:

bij wie dan, en waar 'hangt' die dan. ???
foto's?.

Helaas....

Memory, all alone in the moonlight
I can dream of the old days
Life was beautiful then
I remember the time I knew what happiness was
Let the memory live again

Geen foto, geen naam.. alleen gezien onder de kap.
Plek wel hetzelfde, maar dan leek het net of er met een Swiss Armyknife een gaatje was geprikt en de injector met een hoop dakenkit in de buis was gedrukt..

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

JCviggen

Als je dan gas lost en lekker afblaast krijg je zo'n briesend draakeffect  ;D (de verf gaat wel sneller van de gril bladderen zo)
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

TTT242

Citaat van: JCviggen op 21-02-2008 22:05:20
Als je dan gas lost en lekker afblaast krijg je zo'n briesend draakeffect  ;D (de verf gaat wel sneller van de gril bladderen zo)

:eusa_naughty:, 6de injector is voor de snelle jongens......de vlam is al lang uit dan ;)
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Ludo

Citaat van: Misha op 21-02-2008 22:05:09
Plek wel hetzelfde, maar dan leek het net of er met een Swiss Armyknife een gaatje was geprikt en de injector met een hoop dakenkit in de buis was gedrukt..

zo simpel is het toch niet gemaakt hoor.
en de kit is ook nodig.
daar komt Marco vroeg of laat ook wel achter....  ;)

Misha

Citaat van: Ludo op 21-02-2008 22:13:14

en de kit is ook nodig.

Jij weet niet wat ik gezien heb.. ;D
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

-D©©©L-

Citaat van: Ludo op 21-02-2008 22:13:14

en de kit is ook nodig.

Dit is een hele mooie (op maat !) gedraaide bus welke met rubber O-ringen goed afdicht op de pijp waarin ie gemonteerd zit. De injectorbus zit er met locktite bomvast in gelijmd. Ik heb er echt wel vertrouwen in.
De toekomst zal eren of ik aan het smeren moet met kit, ik denk dat lean dan 1 850R voorzien van 6e injector in de werkplaats gaat zien met de mededeling "niet goed had ik al, dat hoefde ik niet te kopen".  ;D
Ik heb heel duidelijk gevraagd om een technisch goede oplossing en die heeft ie netjes geleverd en ingebouwd. Top !  :eusa_clap: