fokfokfokfok gaat geld kosten: AutoArt 1:18

Gestart door Walter, 06-02-2008 14:52:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Spin!

Citaat van: maruska op 01-04-2015 18:38:23
rond de 50 euro is een nette prijs, nieuw. vroeger waren ze nog 110+ uit mn hoofd.

Zijn laatst in de uitverkoop geweest voor 42,50 per autootje. Ik zou ze via Duitsland (ebay) kopen Marcel. Hij vraagt te veel ;)

www.vm-parts.nl

marcelV70R

ik vroeg me gewoon even af wat de waarde van die dingen zijn op dit moment

Marcel

Spin!

Citaat van: marcelV70R op 01-04-2015 22:18:15
ik vroeg me gewoon even af wat de waarde van die dingen zijn op dit moment

Marcel

Net als de 1:1 schaal ;D Bedroevend. Jammer dat de BTCC nog zo duur is. Zwarte sedan en de rode R blijven op de een of andere manier ook duur. (gelukkig heb ik ze beiden voor een prikkie gekocht, beiden via Ebay.de). BTCC heb ik destijds volle mep voor betaald, maar was wel een van de 1e in NL met zo'n ding ;D.

Bestaan die FH's niet in schaal 1:18? Zoek eigenlijk soort van oplegger waar ze op kunnen staan.

www.vm-parts.nl

marcelV70R

Citaat van: Spin! op 01-04-2015 22:28:34


Bestaan die FH's niet in schaal 1:18? Zoek eigenlijk soort van oplegger waar ze op kunnen staan.

zal eens bij een kennis van mij informeren,
je kan ook gewoon een keer naar Houten gaan, de Namac beurs
zal vast te vinden zijn daar!!

Marcel

dielie850

Citaat van: Spin! op 01-04-2015 22:28:34
Citaat van: marcelV70R op 01-04-2015 22:18:15
ik vroeg me gewoon even af wat de waarde van die dingen zijn op dit moment

Marcel

Net als de 1:1 schaal ;D Bedroevend. Jammer dat de BTCC nog zo duur is. Zwarte sedan en de rode R blijven op de een of andere manier ook duur. (gelukkig heb ik ze beiden voor een prikkie gekocht, beiden via Ebay.de). BTCC heb ik destijds volle mep voor betaald, maar was wel een van de 1e in NL met zo'n ding ;D.

Bestaan die FH's niet in schaal 1:18? Zoek eigenlijk soort van oplegger waar ze op kunnen staan.
De BTCC heb ik ook de volle mep voor betaald :-\
De rode R heb ik in Zwisterland (zamnaun dus belastingvrij ;D ) gekocht voor €60.
De zwarte R sedan komt bij de volvobeurs in rosmalen vandaan voor ik dacht €50.
En toch vind ik de prijs kwaliteit verhouding van autoart niet duur als je zie hoe gedetailleerd ze zijn.
Ik maak ook bouwdozen van hoofdzakelijk scania in 1:24 en die probeer ik ook zo gedetailleerd mogelijk te maken en dan ben ik al tussen de €150 en €200 kwijt voor alleen de trekker ;D
Ik weet wel dat de Iveco Stralis en de Benz Actros in 1:18 te krijgen zijn maar de FH heb ik nog nooit gezien ;)

big ben


t_w

Tijdje geleden werd hier gesproken over een saffron V70R, iemand daar nog nieuws over?

dielie850

Citaat van: t_w op 22-11-2015 15:35:19
Tijdje geleden werd hier gesproken over een saffron V70R, iemand daar nog nieuws over?
Nee nog geen nieuws over helaas.
Zodra ik meer weet post ik het hier ;)

Emiel

Citaat van: Emiel op 02-09-2014 20:50:52
Heb even boven het 'buy it now' knopje gehangen met m'n muis maar...200+ voor een Biante 850 is me te gek. ;D



#393 van 1008  :eusa_silenced:
Heel erg gaaf zo in het rood.

maruska

emiel, je mist nog een antenne ;D

hoezo ?

deze kreeg ik vandaag uit australie binnen  :eusa_clap: :eusa_dance:





met 'certificaat' :


Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Emiel


maruska

haha, heel verstandig ! overigens kostte deze me 64 AUS$.. alleen de shipping... die was net wat meer ;D

nu op zoek naar de BTCC's... ik kwam een winkel tegen die zegt de richards te hebben liggen..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Ben

Dit is de internationale Facebookgroep voor verzamelaars van Volvomodelletjes.
Daar zie ik regelmatig exoten langskomen.

https://www.facebook.com/groups/VolvoModelCars/

maruska

thanks voor de tip Ben. Helaas geen feesboek, maar zal eens via de account van mn vrouw kijken..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

maruska

Besloten groep, hoe kan het ook anders.. jammer dat dit soort dingen niet open staan.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R