moeilijk in een versnelling te krijgen....

Gestart door de boekhouder, 20-02-2008 20:45:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

V70 classic

 dan andere olie erin.
En bedenk wel dat elke keer dat je hem geforceerd in de versnelling duwt de bak een opdonder krijgt.
Zo een syngromess ring is een teer iets.
Een versnellings bak kan onder belasting veel hebben maar aan schokken en rattelen hebben ze een hekel.
Het is bekent dat een bak onder max belasting kan bezwijken door het lomp intrappen ven de koppeling. :eusa_wall:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

de boekhouder

Ok., bedankt voor de tip.

Ik heb overigens wel het idee dat als ik de motor een paar tellen (je weet wel, gordel om, telefoontje in houder, cd-tje aan ) laat draaien voor ik ga schakelen het makkelijker gaat. Moet er egens druk opgebouwd worden ? Zoals gezegd, het lijkt erop dat het probleem weer weg is !
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

V70 classic

Citaat van: de boekhouder op 27-02-2008 11:54:47
Ok., bedankt voor de tip.

Ik heb overigens wel het idee dat als ik de motor een paar tellen (je weet wel, gordel om, telefoontje in houder, cd-tje aan ) laat draaien voor ik ga schakelen het makkelijker gaat. Moet er egens druk opgebouwd worden ? Zoals gezegd, het lijkt erop dat het probleem weer weg is !

Ik heb geen specifieke kennis van de betreffende bak.
Ik zat in de zware voertuigen en kreeg er personen auto's bij.
Ik kan je dus niet vertellen hoe de bak word gesmeerd,want als de bak een aantal sec in beweging is gaat het beter zeg je,dat lijkt een smeer(olie) probleem.
Op pag 1 staan een link naar een ander topic.
Hier word het nader besproken.
sc6 en ben er zuinig op voor revisie is 1000 Eurie niets.
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.