effe kachelradiateur vervangen ja natuurlijk...............

Gestart door VELTMAN, 27-08-2007 13:47:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

VELTMAN

2 weken terug effe kachelradiateur  vervangen. Volgens diverse forumleden ongeveer 2 uur werk. Dat klopt even laten doen door de firma Coolcar die heel veel werk voor ons doet. Toen ik hem ophaalde zeiden ze wel  "Rob haal de vloerbedekking even los en laat de ram open staan dan kan het drogen. Natuurlijk doen we even.............  ;De vloerbedekking zelf was wel wat vochtig maar de isolatie mat van schuim met een rubber toplaag er onder was compleet doorweekt aan bestuurders en bijrijders kant. Dit wilde maar niet drogen. Toen met stanley mes de laagst liggende delen even netjes los gesneden. Op de loer lag gewoon een plas koelvloeistof zitten deppen met toiletpapier en het schuimrubber compleet doorweekt. beide delen liggen nu al 2 weken te drogen, maar worden gewoon niet droog en beginnen uit elkaar te vallen. Bij de gamma nu maar een soort isolatieplaten gehaald en op maat gesneden en er weer ingezet. is denk toch echt de enige oplossing. Maar wat een zootje was ik niet blij mee................... :evil: :evil: :evil:

why-not

En doet dat bedrijf nog veel voor jullie  ???   :eusa_think: :eusa_think:

VELTMAN

Ja zeker want  zij hebben er natuurlijk niets mee te maken en kunnen ze zo ook niet inschatten. Dan hadden ze de vloerbedekking los moeten halen en dat had ik ze niet gevraagd. Mijn verhaal is eigenlijk alleen maar een tip dat als je flinke lekkage hebt gehad dat zeeeeeer  waarschijnlijk je het zelfde probleem hebt als ik en dit volgens mij de enige manier is om van je stank en vocht af te komen

Schnappi


thuur

Ik zou even op de sloop nieuwe/andere matten halen. Dit krijg je nooit meer goed/schoon..


Gr :-\

VELTMAN

Het bedrijf zit in groesbeek bij Nijmegen. Maar nogmaals zij hebben niets fout gedaan we kennen elkaar goed en ze hadden juist aangegeven dat ik de matten moest bekijke vanwege het vocht. Aangezien de mat waarop je losse mattenset ligt intussen geheel droog is en niets aan te zien is, heb ik besloten de weggesnede stukken zoals gezegd te vervangen door een soort isolatiemat met zelfde dikte. Deze dan even netjes op maat snijden en goed bevestigen. Als je nl. deze onderlaag zou moeten vervangen dan is dat een behoorlijk karwei (stoelen eruit, vloerbedekking eruit en dan vervolgens de hele onderlaag verwijderen.

francois