s70 en Amazon Rutger B

Gestart door Rutger B, 17-04-2008 09:34:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rutger B

Hallo mede forum gebruikers
naar aanleiding van alle blogs die ik gelezen heb lijkt het me leuk om ook mijn eigen bij te houden
dit zal niet alleen over mijn s70 gaan maar ook over de 850 van mijn broertje waar ik ook het onderhoud van doe
zal er deze week mijn foto s en belevenisen plaatsen ;D

De s70 is van eind 97
2.5 10v g3 Lpi

Deze heb ik gekocht om dat mijn eerste  volvo (een volvo 850 glt) inmekaar werd gereden


:eusa_shifty:

Dan eerst maar een foto van de auto zoals ik hem gekocht heb met 262000 km op de klok



Het eerst wat ik verandert heb waren de achter  schokbrekers vervangen voor gele koni schokbrekers
en zwaardere veren van de estate monteren zodat hij niet meer zo in zijn kont hing

Daarna een andere gril besteld en een set mistlampen gemonteert en een xenon set 7000k gemonteerd



paar weken later kon ik goedkoop aan een cruiscontrole set komen dus deze ingebouwt wat een genot

daarna een  orginele s70 spoiler gekocht gelijk weggebracht om te spuiten



en vorige week zaterdag 17 inche velgen met banden  gekocht en smiddags gelijk gemonteerd natuurlijk ;D



en hier staat ie op winterbandjes in de sneeuw met lekke radiateur als je goed ziet  ;D die natuurlijk nu vervangen is voor een nieuwe :eusa_dance:
en nog zonder mistlampen


dit is tot nu toe wat er aangedaan is buiten om

in de motor ruimte
-nieuwe bougie s
- K N inleg filter
- nieuwe koppelings cilinder gemonteerd deze was 40.000 km geleden alvervangen maar was uitmekaargeknalt :(

dit was het tot nu toe wel  z n beetje
binnenkort de stabilisator stangen voor vervangen begint een beetje te rammelen maar das maar een kleinigheid

van de week even sterretje uit het raam gehaald gelukig kan ik dit zelf op het werk





filmpje rally auto http://www.youtube.com/v/aXSvgUOmW1E&hl=nl


BartusKN

kgaat hem in de gaten houden en wacht met smart op mooie fotos :D

ief

Gaat ie nog omlaag ook?
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

Spin!

Citaat van: ief op 17-04-2008 17:27:53
Gaat ie nog omlaag ook?

Vast wel...en een R-lipje eronder, ;)

www.vm-parts.nl

girl_volvo

Neee, Niet verlagen...  :o Zonde van zoon auto;)!

Spin!

Citaat van: girl_volvo op 17-04-2008 21:59:36
Neee, Niet verlagen...  :o Zonde van zoon auto;)!

Hoeft ook niet op de grond te liggen...maar als je die velgen al aan gaat passen, grilletje, evt. R-lip...dan moet je ook van de XC image af ;)

www.vm-parts.nl

Rutger B

#6
Hoeft ook niet op de grond te liggen...maar als je die velgen al aan gaat passen, grilletje, evt. R-lip...dan moet je ook van de XC image af ;)


ja zit er wel aante denken maar dan eerst alleen voor 4cm  naar beneden brengen want is voor wel erg hoog zo ja

elianmars

Voorkant ca. 4 cm naar beneden ziet er ongeveer zo uit:



Precies goed, vind ik  :)

Rutger B

hmmmmmmmmm ziet er heel goed uit  ;D :eusa_clap:

en wat voor veren zitten onder die mooie estate :eusa_think:

elianmars

Citaat van: Rutger B op 17-04-2008 22:41:06
hmmmmmmmmm ziet er heel goed uit  ;D :eusa_clap:

en wat voor veren zitten onder die mooie estate :eusa_think:


Aan de achterkant zijn nivomats gemonteerd. Die steken d.m.v. diepere bussen ca. 20 mm verder omhoog in de wagen.
De voorzijde is verlaagd met veren die ik op Marktplaats heb gekocht (<----- klikbaar  ;))

Rutger B

Heb mailtje gestuurt voor 2 voorveren niet duur denk dat ik ze binnen kort maar bestel ;D

MarcoV

Hele mooie S70 heb je daar, vind de velgen super staan onder deze kleur!
Veel succes en plezier met de S70 ( mooiste model die volvo ooit gemaakt heeft ;D ;D ;D ).

MarcoV ;)

Rutger B

Hey marco bedankt alleen hij moet voor nog wel omlaag ! Ik vind trouwens die koplampen die jij er in hebt wel super stoer staan  :eusa_drool: lijkt me ook wel wat  ;D

Rutger B

vandaag even geprobeert te vliegeren maar te weinig wind dus maar wat foto's gemaakt ;D :evil:
ook 2 voorveren besteld



Spin!

Citaat van: Rutger B op 27-04-2008 14:16:53
vandaag even geprobeert te vliegeren maar te weinig wind dus maar wat foto's gemaakt ;D :evil:
ook 2 voorveren besteld

Maar er nog niet onder gezet?! Of laat je haar op de kap zitten...scheelt weer in kosten en sleutel-frustraties ;D... Bio-verlaging  :eusa_shifty:

Ben benieuwd naar het resultaat!

www.vm-parts.nl