[Volvo 850 Club Meeting] Nachttoertocht 2008

Gestart door FrankvdAa, 01-10-2008 21:12:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

elianmars

Zijn er niet meer foto's?

Jens, jij hebt ook wat foto's geschoten. Zijn die goed genoeg om ze te plaatsen?

Vertigo

Citaat van: elianmars op 23-11-2008 22:06:20
Zijn er niet meer foto's?

Jens, jij hebt ook wat foto's geschoten. Zijn die goed genoeg om ze te plaatsen?

Een paar zijn het plaatsen waard. Zal morgenavond proberen tijd te vinden om ze te uploaden.

Walter

Citaat van: elianmars op 23-11-2008 01:46:50
Van wie is trouwens de 854 met kenteken LF-nog wat, die seinde toen ik er langs reed op de snelweg? Ik liet m'n snelheid zakken om je weer te laten inhalen, maar je kwam er niet voorbij. Na lang wachten heb ik het gaspedaal maar weer wat dieper ingetrapt......

:'(

Beetje jammer dat je me niet eens herkend... Rij toch zat door 7Huizen hoor...  ;D Ging je niet inhalen, vond het hard zat gaan zo :-) Zaten best glibber plekjes tussen hahahaha

Was een leuke rit met geweldig weer. Geen moment gehad dat het me niet verantwoord leek. En mijn nieuwe winterbandjes kregen gelijk een vuurdoop hahaha had ze net vrijdagavond gemonteerd.

Mooie omgeving zo in de sneeuw, geweldig om mee te maken en ben er van overtuigd dat eht nog wel ff duurt voordat we weer zo iets mogen ervaren (een rit op de Veluwe in de sneeuw in het donker bedoel ik).

Maikel en Peter (en team), bedankt voor de organsiatie en het aanpassen van de rit :-) Was af en toe zoeken maar we hebben ons vermaakt. En de rest bedankt voor de gezelligheid.

We hebben wat foto's, eerst ff afwachten wat daarvan is overgebleven...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

fbm

Heb er maar 1 die een beetje is gelukt!  :eusa_eh:


denkweb

Citaat van: Sbv op 21-11-2008 16:46:21
Ik weet niet waar het mailtje geweest is, maar de bijlage staat Arnhem, dinsdag 18 maart 2008.

En dan nog zeggen dat ik niet op tijd ben met de informatie ;)

Citaat van: J. Hoeksema op 23-11-2008 12:52:38
Ook ik heb erg genoten gisterenavond :eusa_dance:

Dit keer niet mijn vrouw als navigator mee, maar mijn neef Dane Hoeksema, die waarschijnlijk volgend jaar niet meer beschikbaar is, aangezien ie dan ook lid is van de club. (de S70 heeft ie al, nu nog zijn clubpas) 8)

Nog even en je krijgt een aparte Hoeksema-850-commissie...

Citaat van: mehn op 21-11-2008 13:07:40
Ik heb zojuist begrepen dat de, door de Volvo850Club over het evenement geïnformeerde, politie ons afraadt om het evenement te laten doorgaan in verband met het weer ;D

Precies wat we nodig hebben voor een nachtrit dus  :eusa_whistle:

Alle voorbereidingen zijn getroffen, ik heb er zin in  8)

Zojuist ook nog een mailtje van de heren van de regiopolitie ontvangen met de dankzegging voor het feit dat wij hun advies hebben opgevolgd door de rit niet te laten plaatsvinden?  :eusa_think: De sneeuw verdoezelde natuurlijk alle sporen...  :police:


Toch heeft de organisatie mede vanwege het dreigende slechte weer toch nog vrij lang gewacht met het definitieve groene licht voor de toertocht, immers, de adviezen worden niet voor niets gegeven!

Wij hopen in ieder geval dat men van de tocht genoten heeft.

elianmars

Citaat van: VolvoMafia op 24-11-2008 08:20:46
Citaat van: elianmars op 23-11-2008 01:46:50
Van wie is trouwens de 854 met kenteken LF-nog wat, die seinde toen ik er langs reed op de snelweg? Ik liet m'n snelheid zakken om je weer te laten inhalen, maar je kwam er niet voorbij. Na lang wachten heb ik het gaspedaal maar weer wat dieper ingetrapt......

:'(

Beetje jammer dat je me niet eens herkend... Rij toch zat door 7Huizen hoor...  ;D Ging je niet inhalen, vond het hard zat gaan zo :-) Zaten best glibber plekjes tussen hahahaha


Dus toch. Ik dacht het al, maar twijfelde.
En hard zat? Man, ik liet de snelheid af en toe zakken naar 80 km/uur.
Toen je maar niet wilde inhalen ben ik met 150 doorgestoomd. Op m'n zomerbandjes ;D

Walter

inderdaad, toen je wegstoof werd het naast sneeuwerig ook mistig...

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Spin!


www.vm-parts.nl

Vertigo

Zag er al veel belovend uit voor vertrek:

























Spin!



Die dieseldampen zijn best schadelijk... :eusa_think:

www.vm-parts.nl


fbm

#253
Citaat van: Emiel op 24-11-2008 19:31:22
http://www.nordicturbo.nl/gallery/albums/userpics/10002/PIC-0015_%28Medium%29.jpg

Ziet er goed uit hoor!  :eusa_clap:

Alleen waren ze je voorkant vergeten te beplakken  :eusa_whistle:

Dan was het helemaal top geweest!  :evil: