Stoelen en achterbank vervangen. Met foto's

Gestart door MJH, 01-11-2008 21:26:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

san

Weet iemand of je de aansluitstekkertjes voor op het witte Male-voedingsblokje onder de electrisch verstelbare stoel, los kunt bestellen of is dit 1 geheel?

UserID6342

Hoef je niets voor te bestellen Sander, maar gewoon 2 AMP schuifjes geïsoleerd gebruiken ervoor.  Werkt perfect dan.

san

Citaat van: Dirk342 op 06-02-2011 11:15:04
Hoef je niets voor te bestellen Sander, maar gewoon 2 AMP schuifjes geïsoleerd gebruiken ervoor.  Werkt perfect dan.

dan moet ik denk ik een dunnere kabel trekken voor de voeding,er ligt nu 16mm in30A afgezekerd,en daar heb ik nog geen passend AMP stekkertje voor gevonden,vandaar.

UserID6342

Citaat van: san op 06-02-2011 12:06:45
Citaat van: Dirk342 op 06-02-2011 11:15:04
Hoef je niets voor te bestellen Sander, maar gewoon 2 AMP schuifjes geïsoleerd gebruiken ervoor.  Werkt perfect dan.

dan moet ik denk ik een dunnere kabel trekken voor de voeding,er ligt nu 16mm in30A afgezekerd,en daar heb ik nog geen passend AMP stekkertje voor gevonden,vandaar.
Als stroomdraad voor je + en - is 2.5 mm of 4 mm dik zat.  Die van mij zit met 2.5 mm gemonteerd en werkt al ruim 2 jaar zo. Zonder enig probleem.

san

#64
Het zit erin...






Even gespeeld met de stoelen en ja ze werken,alleen was de accu leeg toen ik de volvo wou starten,het verbruikt dus wel wat die motortjes En nog een pluspunt, de volvo is een stuk sneller met het nieuwe interieur  :)
Alleen werkt mijn gordelverklikker nog niet,en passen de afdekkapjes niet meer van de originele stoelen.

Vulk

Sneller?

Heel mooi dat interieur en het zit ook ge-wel-dig!

san

Hoe krijg ik die foto's  groter zonder dat je erop moet klikken? imageshack...btw

Vulk

[IMG] LINK [IMG], maar dan moet de laatste [IMG] er één zijn met een \ voor de I.

thuur

Afdekkapjes van de elektrisch verstelbare stoelen zijn inderdaad anders dan die van de handmatig verstelbare stoelen.


Gr ;)

mehn

Citaat van: Vulk op 13-02-2011 21:13:06
LINK , maar dan moet de laatste  er één zijn met een \ voor de I.

Met een / i.p.v. een \ werkt het beter ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

v40pokemon

Citaat van: san op 13-02-2011 21:07:00
Het zit erin...

Dat ziet er strak uit Sander! Eruit halen ging sneller  ;) :evil:
Voordeel van een Engels interieur is dat je een vrijwel nieuwe linkerstoel hebt  8)

Volgende punt de draagarmen, want als je een beetje van deze stoelen wilt genieten, ga je het betere bochtenwerk uitproberen  :eusa_naughty:

arjen850

Echt mooi geworden :eusa_clap: Blijft toch wel het ultieme interieur.. Alleen dan in beige ;D Komt u maar :angel:

stan81

Citaat van: san op 13-02-2011 21:07:00
Alleen werkt mijn gordelverklikker nog niet

dat zijn de extra draadjes die uit de gordelhouder van wat nu je bijrijders stoel is komen. Je kunt gewoon je oude gordelhouders terug op de stoel zetten. Heb ik ook gedaan na het monteren van een engels interieur.

@®-

Ik heb net de achterbank van de 850 eruit gehaald omdat ik morgen een leren interieur op ga halen.

Even gekeken hoe het zit, een beetje vet op de scharnierpunten gespoten en de bank was er binnen 10 minuten uit.

)()()sT

Patser.

;D

Bij mijn 850 (en die van Rogé) was het echt een gekloot om hem eruit te krijgen.