"417 R" , " De Belg " en " De Mien-machine" 164 T6 in wording...!

Gestart door arjenT5R, 17-12-2008 11:17:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

arjenT5R

@ dirk en ewout thnx mannen, wie heeft het ding ook weer gered van onze grote boze forum sloper? Gehe ;D

woensdag ga ik er aan beginnen komt vast goed, was met zon rot slakkengangetje zat wel los lopen met de kromme chassis hoorrrr me gaan t zien
momentje van on oplettendheid kan wel eens rottige gevolgen hebben helaas... Arm opaatje
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

UserID6342

Citaat van: arjenT5R op 07-11-2011 21:10:23
...... wie heeft het ding ook weer gered van onze grote boze forum sloper? Gehe ;D

;D ;D

KIM

Arjen, misschien dat het subframe van het vikingschip past?
Da's wel een benzine; ik weet zo 123 niet of dat hetzelfde is.

Sbv

Citaat van: KIM op 07-11-2011 22:43:31
Arjen, misschien dat het subframe van het vikingschip past?
Da's wel een benzine; ik weet zo 123 niet of dat hetzelfde is.
Welke motoren en bouwjaren hebben jullie, dan kan ik eventueel in Vida eens kijken

KIM

Oh, dat zou ik ook wel kunnen checken; het vikingschip staat in de shortlist van Vida.
Hij is uit 91 en voorzien van een B230FB blok.

Sbv

Ik kom even snel geen subframe tegen, wel een mooie dwarsbalk 3536602 deze is gelijk voor meerdere jaren
http://www.volvopartswebstore.com/showAssembly.aspx?ukey_assembly=233567

arjenT5R

Dat lijkt op het ding dat ik subframe noem  ;D

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

arjenT5R

et voila!


By arjent5r at 2011-11-09


By arjent5r at 2011-11-09

Subframe dwarsbalk ding waar de motor op staat en het stuurhuis aan vast zit nieuw uit doos van de dealer, kost wat maar dat heb je wel eens als je ongeduldig bent  ;D

Vanmiddag aan de slag, hoop dat ik snel weer kan roetblazen  :D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Jack v

Zo dat heb je even snel afgehandelt :eusa_clap:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Taranis


UserID6342


darius

Citaat van: Dirk342 op 09-11-2011 14:11:35
Je bent echt snel weer :)
Dirk het dieseltunen is verslavend, roetblazen rules. Vooral als er een klevert aan je reet hangt, even zn airco palijsje vol roetblazen.
No show, only go.

UserID6342

Citaat van: darius op 09-11-2011 14:17:00
Citaat van: Dirk342 op 09-11-2011 14:11:35
Je bent echt snel weer :)
Dirk het dieseltunen is verslavend, roetblazen rules. Vooral als er een klevert aan je reet hangt, even zn airco palijsje vol roetblazen.
Hoef ik alleen maar gas te geven met de 760, dan heb ik hetzelfde :)  Ik neem die dadelijk ook weer even mee naar een verjaardag toe, als Jeff uit school is ;D

darius

Citaat van: Dirk342 op 09-11-2011 14:28:36
Citaat van: darius op 09-11-2011 14:17:00
Citaat van: Dirk342 op 09-11-2011 14:11:35
Je bent echt snel weer :)
Dirk het dieseltunen is verslavend, roetblazen rules. Vooral als er een klevert aan je reet hangt, even zn airco palijsje vol roetblazen.
Hoef ik alleen maar gas te geven met de 760, dan heb ik hetzelfde :)  Ik neem die dadelijk ook weer even mee naar een verjaardag toe, als Jeff uit school is ;D

Als ik een niet te dure volle 960 of V90 diesel kan scoren, jaja dan staat ie hier ook te smoken. Super die rwd
No show, only go.

arjenT5R

zo, vanochtend geert- jan even op bezoek gehad met zijn motordraagbalk, bakkie koffie gedaan ding gehaald bij de dealert en na de lunch aan de slag gegaan nog ff hulp gehad van de beunmaat en in mijn eentje verder gegaan... Valt niets tegen ding is er al van onder! Heeft wel flink tegen de carter pan aan staan rijden helaas... Ding is iig goed krom te noemen!

Nu maar een bier ter hand genomen en wat spulletjes over aan het schroeven op de nieuwe balk. Vanavond proberen het ding er weer in te krijgen opa moet snel weer draaien benzine is me te duur hahahaha....
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!