"417 R" , " De Belg " en " De Mien-machine" 164 T6 in wording...!

Gestart door arjenT5R, 17-12-2008 11:17:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

beunmaat

arjen heeft al een mooi apperaatje bekeken.

We gaan nu eerst alles eruit halen en weg bikken, plaatjes maken en dan gaat hij dat apperaat huren.

En dan knetteren we in 1 week alles weer dicht :D

arjenT5R

Citaat van: Freakybaby op 19-06-2009 17:23:51
Citaat van: arjenT5R op 19-06-2009 12:59:26
Citaat van: Sbv op 19-06-2009 11:58:27
Wibo to the rescue !

Laat hem eventueel wat tips geven gezien zijn ervaring met de Amazone en een 240 Turbo

;D Wibo zegt ander las aparaat  ;)

Ga maar zoeken dan... Of wil je met de staart tussen de benen terugkomen?

;D jij begrijpt het nog niet helemaal geloof ik... freaky-Babytje  ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Huib244T

Citeer
Ga maar zoeken dan... Of wil je met de staart tussen de benen terugkomen?

Grapje zeker? waarom denk je dat dit topic  47 bladzijde telt?

Volgens mij begrijjp je het idd niet zo goed haha

Dont underestimate the Beunteam

Freakybaby

hehehe... Wibo al leren kennen? Wat lassen betreft zullen niet heel veel mensen hem nog wat te leren hebben.. Maar vind gerust zelf het wiel opnieuw uit  ;)

Een wibo is ook reuze handig om assen en andere dingen die enorm vast zitten los te krijgen  :eusa_whistle:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

wepster

Citaat van: Freakybaby op 19-06-2009 21:13:02
hehehe... Wibo al leren kennen? Wat lassen betreft zullen niet heel veel mensen hem nog wat te leren hebben.. Maar vind gerust zelf het wiel opnieuw uit  ;)

Een wibo is ook reuze handig om assen en andere dingen die enorm vast zitten los te krijgen  :eusa_whistle:


ik weet van niks  ???
ik was er niet bij en ben dus onschuldig  :eusa_whistle:

Freakybaby

Citaat van: wepster op 19-06-2009 21:25:03
Citaat van: Freakybaby op 19-06-2009 21:13:02
hehehe... Wibo al leren kennen? Wat lassen betreft zullen niet heel veel mensen hem nog wat te leren hebben.. Maar vind gerust zelf het wiel opnieuw uit  ;)

Een wibo is ook reuze handig om assen en andere dingen die enorm vast zitten los te krijgen  :eusa_whistle:


ik weet van niks  ???
ik was er niet bij en ben dus onschuldig  :eusa_whistle:

Als jij zegt ander las apparaat dan zul je daar wel gelijk in hebben, maar geloof dat die zeeuwen eigenwijs zijn, en dus verder gaan met het branden van gaten in de koets vd volvo
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Taranis

Citaat van: Freakybaby op 19-06-2009 22:00:17
maar geloof dat die zeeuwen eigenwijs zijn

Ja en? >:(

Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden ;)

arjenT5R

#697
 :eusa_think: volgens mij is er hiero maar 1 iemand eigenwijs en dat is ons freakybaby  ;D

Ik ga dus met gewoon draad las en toegevoerd gas nog even voor de duidelijkheid  ;)

Uhm ja over tot de orde van de (beun) dag;

Vanavond de slijptol maar weer ter hand genomen en al roest plekjes op en rond de achterbak kaal gemaakt,
en toen hebben we ons eigen gestort in het project wielkast.....
Eerst alle tectyl/bitumen/teer uit de wielkast geschraapt en toen zijn we er achter gekomen
dat de vorige restaurateur heel goed was met plamuur  en kit.... ;D

De hele rand die aan de buitenste wielkast rand heeft gezeten was helemaal weg en gewoon vol gesmeert
met plamuur... :eusa_think: dus eerst maar het rotte stuk weg geslepen;



En daarna de plamuur er uit proberen te bikken.... wat een drama hier zijn heel wat uurtjes in gaan zitten
maar gelukkig is de linker buitenste wielkast nog aardig intact  :) dus alleen een stukje binneste rand bestellen.







echt gigantische stukken plamuur!!...

Morgen maar weer verder bikken slijpen hakken zagen boren schuren krabben en staalborstellen.

Nog even offtopic;
de beunmaat is vandaag 22 geworden Gefeliciteerd!
Als cadeau heb ik zijn AMG-look velgen in orde laten maken zodat die er eindelijk eens onder konden,
en ik kan jullie deze foto natuurlijk niet onthouden  ;D

http://i41.tinypic.com/4j95b6.jpg

http://i44.tinypic.com/1z65frd.jpg
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

beunmaat

Wie is die knappert met die oranje overall :P

haha, was weer een fijn avondje slijpen en hakken.

Morgenavond word er bier gedronken dus dan geen gebeun
Ben erg blij met mijn AMG velgjes! Staat meteen een stuk beter dan die vieze 15"!

wepster

#699
tja zo zie je niks en zo kom je de elende van een ander tegen ;D
maar arjan even een tip als je toch de binnen rand doet neem dan meteen de buiten rand mee met vervangen meestal(lees 95 % ) is deze ook slecht en als je de binnen rand van de buiten wielrand af gaat halen kun je verwachten dat je pas echt ziet hoeslecht deze is en doe je het dan niet meteen goed kom je met lassen weer in de problemen  ;)
maar jullie zijn weer lekker eigenwijs bezig om er wat moois van te maken dat is een feit , ik blijf dit topic gespannen volgen , en ja wat tarantis al aan gaf  er zijn meer wegen naar Rome  :eusa_clap:

UserID6342


darius

Felicitados beunmaat  8) En nog vele goede beunjaren gewenst.... Tot volgend weekend....
Gr Darius
No show, only go.

Huib244T

Hoezo zegt iedereen dat we eigenwijs zijn, hoe zouden we het dan moeten doen? en waar hebben we niet naar geluisterd? volgens mij heb ikk iets gemist:P

Guido S70

Van harte Beunmaat. Die wielen staan super onder die 190. Die hele 190 ziet er trouwens nog prima uit hoor!

Brengt trouwens herinneringen naar boven: ik heb gelesd in een witte 190 van 1988. Die rijdt nu overigens nog steeds rond!

arjenT5R

Vandaag ff geen beunpraktijken veel nagedacht en met wibo aan de telefoon gehangen,
komt toch nog best veel bij kijken ook nog eens uitvogelen waar ik het beste die wielkast randen kan bestellen.
Bij bijvoorbeeld nordic-car verkopen ze wel de binnenste randjes maar die zijn volgens mij niet erg breed...
en er is een aardig stuk van verrot. + dat ik nog achter een ander las apparaat aan moet. Ook moet ik nog achter een dunner stuk staal aan voor de kleinere reparaties  tjsonge  ;D

Morgen gaan we gewoon weer verder met afbranden en krabben van de bitumen zooi.
+ Jelmar zou het stuk A-stijl dat bij mij verrot is uit de sloper van "the saint" slijpen
en het naar me opsturen.

Maar we gaan gewoon stug door hoor  8)

vanavond de tent leeg zuipen bij de beunmaat
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!