Ruitenwisser

Gestart door PieT111, 29-12-2002 11:49:25

Vorige topic - Volgende topic

PieT111

Ik stoor me aan het kabaal dat mijn ruitenwissers maken en vind dat de interval te lang duurt. Ik reed gisteren in een S60  en het viel me op dat ook die ruitenwissers ook bovengemiddeld veel geluid maken. Die traploze interval is overigens weer wel helemaal top, die zou ik graag hebben!

Is er wat te doen aan het kabaal, klinkt dit iemand bekend in de oren?
Busje komt zo!

Paul_H

Voor het Kabaal kan je "Race" ruitenwissers kopen. Of hoe die dingen ook heten, maar we hebben ze op onze nieuwe V70, en die zijn buigzaam, wat inhoudt dat als je 180 rijdt, niet de hele tijd SJJJJ SJJJJJ  ??? hoort.
Misschien worden ze verkocht als hogesnelheidsruitenwissers, maar die dingen zijn perfect, je hoort niks meer. Moet binnenkort die dingen op de V40 laten zetten :-)
En alvast bestellen voor mijn a.s. 850  8)

PieT111

Thanks, klinkt als muziek in de oren, ga het zeker proberen
Busje komt zo!

PieT111

Citeergewoon de arm een beetje meer buigen (rond zetten), en voor de interval is er de IPD relais die je zelf kan instellen.
doorzoek het forum maar eens, het staat ergens beschreven.

Oh, dat is helemaal mooi, ff zoeken, :) dank je
Busje komt zo!

Reitse

Citeergewoon de arm een beetje meer buigen (rond zetten),
Hoe bedoel je dat?

Roy V70R

CiteerHoe bedoel je dat?

De arm waar de ruitenwisser aan vastzit iets meer naar de ruit toe buigen, zodat ie meer druk kan uitoefenen.

Greetz roy.
850 GLT - 855 T5 - V70R

Roy V70R

CiteerVoor het Kabaal kan je "Race" ruitenwissers kopen. Of hoe die dingen ook heten, maar we hebben ze op onze nieuwe V70, en die zijn buigzaam, wat inhoudt dat als je 180 rijdt, niet de hele tijd SJJJJ SJJJJJ  ??? hoort.
Misschien worden ze verkocht als hogesnelheidsruitenwissers, maar die dingen zijn perfect, je hoort niks meer. Moet binnenkort die dingen op de V40 laten zetten :-)
En alvast bestellen voor mijn a.s. 850  8)

Kun je mij vertellen welk merk of soort dit is, en waar ze verkrijgbaar zijn.

greetz roy
850 GLT - 855 T5 - V70R

Paul_H

CiteerKun je mij vertellen welk merk of soort dit is, en waar ze verkrijgbaar zijn.

greetz roy
Hey Roy,

Een vriendje van me weet er meer over, maar die zit nu in Arosa, dus ik laat het wel even weten waar hij nu zit.
Maar ik geloof dat je het gewoon kan bestellen bij een willekeurige dealer.

Paul

Roy V70R

CiteerHey Roy,

Een vriendje van me weet er meer over, maar die zit nu in Arosa, dus ik laat het wel even weten waar hij nu zit.

Paul

Je zit toch niet aan de alcohol hoop ik. ;D ;D, zo aan je reactie te zien. ??? ???

Ik hoor het wel. ;)

groeten roy.

850 GLT - 855 T5 - V70R

Johann

Citeer"Race" ruitenwissers

Hoeveel PK doen die dan?  ;D

Paul_H

Nee gewoon te veel internet uren, en weinig slaap  ::)

Een vriendje van me weet er meer over, maar die zit nu in Arosa, dus ik laat het wel even weten ALS HIJ TERUG IS.  

Paul_H

CiteerHoeveel PK doen die dan?  ;D

Scheelt zeker 10 pk  ;D ;D ;D

Johann

CiteerScheelt zeker 10 pk  ;D ;D ;D

Das geeen geld! ;)

Paul_H

CiteerDas geeen geld! ;)
Maar ik zou het maar niet doen, want dat kan je koppeling niet meer aan  ;)

Roy V70R

CiteerNee gewoon te veel internet uren, en weinig slaap  ::)

Een vriendje van me weet er meer over, maar die zit nu in Arosa, dus ik laat het wel even weten ALS HIJ TERUG IS.  

CHEERS!!
850 GLT - 855 T5 - V70R