Zeeland meeting aan de Westkapelse zeedijk VERSIE I

Gestart door arjenT5R, 06-05-2009 22:29:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

haRtV70R

Was wel gezelli!  :) Alles was aanwezig. Broodjes, knakworsten, Cola, bier ( ???) Waarvoor nog dank!!  :eusa_clap:

Soorten auto's was ook heel divers:

(beetje raar beeld. phone cam maakt er een soep zootje van.. :-\)







;D

[move][/move]

beunmaat

ik ben na mijn werk ook nog even langs, er zaten nog 4 diehards :D

Was wel ff gezellig

eau rouge


Geert-Jan

Ik ook als ik vrij heb of als de datum eerder bekend is vrij kan nemen of zo. ;D

Woon tenslotte een paar kilometertjes er vandaan.

Moest helaas werken vandaag. :eusa_wall:

Volvo850Club lidnr.0504409

MICHEL306

jammer maar kon er echt niet tussenuit.....volgende keer....fotoos  zijn super  echt balen dat ik niet kon.

gr M

Taranis

Weinig aan toe te voegen, bedankt voor het meenemen van eten&drinken! :eusa_clap:

Een paar dingen die me opvielen... nu Arjen nieuwe kentekenplaten heeft, gaan we Huib terroriseren met gezeur over z'n kentekenplaat:



Het leer van de stoelen van Arjen ziet er in het echt weliswaar veel beter uit dan op de foto, maar de behandeling van de buitenkant van de auto is iets minder geslaagd :eusa_whistle:



En ik vraag me af of Guido op z'n handen ook L en R schrijft... :P


Volvo745Avontuur

hier komen ook 3 foto's ;D
meer ging niet....accu was leeg.... :eusa_wall:

meeting was btw erg leuk :eusa_clap:




Guido S70

Huib, die plaat kan écht niet. Leer nou eens van Arjen hoe het plaattechnisch verantwoord te verbeteren is! En Ronald: dat verschrikkelijk onuitwisbare krijt is de schuld van een slapende garagemedewerker, die niet de achter-, maar de zichtkant van de band markeerde. Wat bezielt zo'n man???

jeremy7o2

Wow!  They let you drive and park on the beach?  Cool!  I'm going to have to head out there some time.  Nice pictures BTW - looks like a fun day.

-D©©©L-


darius

Ja het was erg gezellig. Volgende keer komt allen want er is daar plaats voor idereen.  ;D
No show, only go.

Taranis

Citaat van: Guido S70 op 10-05-2009 02:40:12
En Ronald: dat verschrikkelijk onuitwisbare krijt is de schuld van een slapende garagemedewerker, die niet de achter-, maar de zichtkant van de band markeerde. Wat bezielt zo'n man???

Ik dacht het al, maar moest natuurlijk wel ff beetje zeuren :P

Met dank aan de niet meewerkende antennering stond ik te prutsen om de V70 weer aan de gang te krijgen daar, dus zo hebben we allemaal wel wat ;)

haRtV70R

Ach die kentekenplaat... :eusa_whistle: Als dat het enige is :evil: Sommige hebben moeite om letters recht te plakken.. :eusa_boohoo:
Of geven de schuld aan de kraan dat hun auto niet gewassen is.. ::)

;D
[move][/move]

nickk.

Arjen, bedankt voor de pinda's en cola! Vond t errug gezellig, heb me stuk gelachen om onze darius ;D. Mooie locatie ook, volgende keer nog wel eens even een toerritje maken, dat hebben we niet meer gedaan bedacht ik me toen ik wegreed 8).

Leuke auto's en Arjens interieur ziet dr int echt gewoon echt goed uit, totaal niet roze oid.

darius


By dariusoosterbos, shot with NIKON D1X at 2009-05-10

Hier zien we de grote organisator in een innige liefde met het biervaatje


By dariusoosterbos, shot with NIKON D1X at 2009-05-10

Sfeer impressie. ;D
No show, only go.