Heldere imitatie knipperlichten

Gestart door henry classic v70, 08-10-2009 21:11:39

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

Ik ga andere koplampen (en blokjesgrill) in mijn 437 zetten binnenkort; orginele heldere c70 maar ik ben er nog niet over uit welke knipperlichten ik erin wil hebben.
De orginele knippers hebben zo'n oranje reflector aan de zijkant en dat vind ik nou net niet zo mooi staan, je zou ze eruit kunnen halen wat BenC70ES ook heeft gedaan maar dat is niet geheel zonder risico (met het oog op breken/afknappen)
Mijn vraag is dan ook eigenlijk of iemand een duidelijke afbeelding heeft van zo'n imitatie helder knipperlicht zodat ik me er een beeld bij kan vormen en de juiste keuze maak.
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Sven850

gevonden op internet:

hoop dat je er wat aan hebt
XC40 T4 Recharge

)()()sT

Hierbij de imitatie van de C70 van mijn schoonbroer:

Wat was het toch een prachtbak  :-\

Hier de mijne:

marcelV70R

ik zou toch ook voor origineel gaan met de knipperlichten
je gaat onheroepelijk verschil in materiaal zien
en dat maakt het er niet mooier op.
kijk maar naar de foto van die C70 en die van Joost
die imitatie zien er niet echt helder uit vind ik
die oranje vlakken ga je wel aan wennen

Marcel

)()()sT

En tóch moet ik zeggen dat het me tegenvalt dat mijn originele knippers ook al geliger zijn als de koplampglazen.

Turbo-Geek

Om maar over condens vorming te zwijgen. Niet bij iedereen maar toch vaak zie je het terug, zowel bij origineel als imitatie en OOK bij de nieuwere knippers van 2007/2008 modellen.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

marcelV70R

Citaat van: )()()sT op 08-10-2009 22:40:24
En tóch moet ik zeggen dat het me tegenvalt dat mijn originele knippers ook al geliger zijn als de koplampglazen.

heb ik totaal geen last van

Marcel

elianmars

Citaat van: marcelV70R op 08-10-2009 22:51:27
Citaat van: )()()sT op 08-10-2009 22:40:24

heb ik totaal geen last van

Marcel

Ik ook niet.........

Wat betreft het oranje vlakje, ik vond het in het begin ook helemaal niks. Ben er nu helemaal aan gewend. Het hoort er gewoon bij.

marcelV70R

ik heb het altijd wel mooi gevonden
helemaal bij de kleur van mijn auto!!

Marcel

Sven850

Ik heb ook eens een s70 gezien waarbij dat oranje vlakje zwart was. Zijn die ook te koop of is dat zelfbouw?
XC40 T4 Recharge

sean850

best kans dat dat gewoon zelfbouw is, oftewel knipper uit elkaar halen en het oranje vlakje zwart spuiten  ;D

elianmars

Citaat van: Sven850 op 08-10-2009 23:27:13
Ik heb ook eens een s70 gezien waarbij dat oranje vlakje zwart was. Zijn die ook te koop of is dat zelfbouw?

Zou een stickertje kunnen zijn.

Heeft Barry_C70 ook gedaan:

henry classic v70

Ga morgen maar eens kijken bij actuning om ze zelf te zien, is het ritje wel waard en ze hebben daar nog veel meer leuke volvo spullen.....
Als ik de heldere koplampen thuis heb neem ik ze mee om het geheel te bekijken, vind ik het dan niks kan ik altijd nog de orginele knippers halen en eventueel de reflector spuiten (aan de buitenkant dan) of er misschien een chromen reflector op maat maken en die erover heen plakken/kitten. Die sticker van Barry is ook nog niet zo'n gek plan en is ook nog te verwijderen, er zijn dus een paar optie's
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Rudy-M

Titel is een beetje misleidend, het zijn de aftermarket heldere knippers (ander design, hè).
Ik weet wel dat er een (of meerdere) foto('s) online staan van aftermarket knippers met OEM koplampen. Kan ze alleen niet zo gauw vinden.

edit: thanks!

Je hebt ook andersom: OEM knippers met aftermarket helder en daar heb ik wel een foto van gevonden ;D

Eric

Kijk hier nog ff tussen. Staat een foto van de blauwe S70 van Forumuser. Hij heeft OEM koplampen met imi knippers.

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,33780.135.html
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease