keihard

Gestart door osie, 12-01-2010 18:01:25

Vorige topic - Volgende topic

pikkepoelie

whahahahhaha denk niet dat het te frete  is  :evil:

zijwaartse helling hoek is er zo wat niet meer ik doe als hobby karten. en vond het origineel weg gedrag van mij 20 klepper om te janken :o en ben nu zeer te vrede voor minder als de helft van kw maar kw zal misschien best beter zijn die discussie wil ik ook niet aan gaan. zeg alleen dat er ook anderen mogelijk heden zijn.

pikkepoelie

mee rijden is geen probleem :evil:

MarkoC70T5

Ik heb een intrax set en als ik die 2 clicks van dicht zet trillen je vullingen er al echt uit.    Rij meestal op 5 a 6
clicks van dicht.
Going broke in style. 
Soms mis ik de Volvo wel tot ik de V8 start.

Turbo-Geek

Citaat van: Turbobiker op 12-01-2010 19:59:42
Vergis je niet, nieuwere KW's zijn zachter, comfortabeler, dus als je zo een set besteld, vraag dan meteen om hardere veren.

Hoe het met goedkopere sets zit, weet ik dus niet, maar als pikkepoelie daar tevreden over is, zou je eens kunnen vragen of je mee mag rijden... Met dat soort sets hebben maar weinigen ervaring hier.

Mijn KW set is 5 maanden oud en is dus neem ik aan van het nieuwe type en nog steeds HARD voor mijn gevoel, de oudere zullen dan zelfs nog harder geweest zijn.
Anyway, je merkt het verschil duidelijk, simpel zat.
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

850-2.520V-Driver

Hardere veren heb ik eigenlijk nooit echt van gehoord, ik ga gewoon uit van stugge dempers. Al is er inderdaad wel verschil in veren, maar daar ga ik m'n keuze voor een stug onderstel niet op afstemmen, dat stem ik af op de dempers.

Onder de Volvo nog geen ervaring mee, maar heb zelf jarenlang met Koni geel gereden (eerst i.c.m. Apex en daarna Eibach RS veren) en ik kan zeggen dat die Koni's echt spijkerhard te zetten waren. Maar heb ook erg goede reacties gehoord op bijv. Bilstein, weet alleen niet of die verkrijgbaar zijn voor Volvo.

Tegenwoordig ga ik echter voor comfort, wil alleen nog wel eens enkele cm's verlagen...

Misha

Citaat van: 850-2.520V-Driver op 07-03-2010 12:48:15
Maar heb ook erg goede reacties gehoord op bijv. Bilstein, weet alleen niet of die verkrijgbaar zijn voor Volvo.

Enno, kom er eens in !
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

remcov13

Enno heeft tegenwoordig een BMW en verkeert niet meer in onze kringen.
Na onenigheid op het forum had hij er geen zin meer in......
Het fijne weet ik er ook niet van.
Ik heb zijn onderstel spulletjes overgenomen, zal ze v/d zomer eens op mijn V70
zetten.
Bilstein dempers
IPD-stangen

Remco

mehn

Citaat van: remcov13 op 07-03-2010 16:46:13
Na onenigheid op het forum had hij er geen zin meer in......
Het fijne weet ik er ook niet van.

Dat is niet helemaal zoals het gegaan is...

Hij wil wel (daar ga ik maar even van uit als je steeds probeert in te loggen en zelfs een nieuw account probeert aan te maken), maar hij mag niet meer.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

osie

de bedoeling is

om met 18 inch velgen en body kit
en omlaag te gaan met de auto.
ook stug wil ik de volvo hebben.
dat ik straks een sportief ritje kan maken in duitsland op de baan zonder de 18inch velgen (banden)
in een bocht tegen men auto klapt

ik heb de voorkant nu met ipd verlaagd naar 40mm en achter 30mm

hopelijk word het niet direct een
xc850 gevoel.

Turbobiker

Citaat van: osie op 07-03-2010 23:34:48
de bedoeling is

om met 18 inch velgen en body kit
omlaag te gaan.
ook stug wil ik de volvo hebben.
dat ik straks een sportief ritje kan maken in duitsland op de baan zondar de 18inch velgen (banden)
in een bocht tegen men auto klapt

ik heb de voor kant nu met ipd verlaagd naar 40mm en achter 30mm

dan wil ik nog een bodykit eronder plaatsen en 18inch velgen hopelijk word het niet direct een
xc850 gevoel.

Langzaam krijg ik het idee dat jij er nog minder van snapt dan wij van jou...

;)
De Tussenpaus

osie