Group buy privacy shades 850 en v70 modellen tot nu

Gestart door cas, 03-02-2010 22:14:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vulk

Hmz, is toch wel aanlokkelijk. Zeker voor de zomer en omdat ik geen airco heb.
Zijn die dingen rammelvrij?

cas

Citaat van: Vulk op 13-02-2010 18:45:35
Hmz, is toch wel aanlokkelijk. Zeker voor de zomer en omdat ik geen airco heb.
Zijn die dingen rammelvrij?

zeker rammelvrij, beter nog. volgens mij heb ik minder, omdat ze onder lichte spanning staan op de kunstof delen, en deze dus geen/minder ruimte hebben om te kraken of rammelen.

maar tot nader order, even opletten, de achterkant voor 850 met remlicht boven de ruitenwisser, kan dus niet!

ze moeten ze ook maken voor de voorste ramen vind ik! dan zit er niets OP de ramen, dus waarom zou dat niet mogen.... je kijkt er zeer gemakkelijk doorheen van binnenuit.  ;D 

iemand anders al deze set besteld?
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Vulk

Ik denk er sterk over na. Ik ga volgende week een nieuwe achterklep monteren, met 3de remlicht. De klep is van een V70, dit gaat gewoon passen dus.

Ik snap de bevestiging nog steeds niet goed geloof ik. Het brengt geen schade aan de lak of aan de kunststof delen? De shades gaan mee "in" de deur bij ramen openen?

Hoelang is de korting geldig? Vermoedelijk zal ik ze in het voorjaar bestellen.

cas

Citaat van: Vulk op 13-02-2010 19:15:43
Ik denk er sterk over na. Ik ga volgende week een nieuwe achterklep monteren, met 3de remlicht. De klep is van een V70, dit gaat gewoon passen dus.

Ik snap de bevestiging nog steeds niet goed geloof ik. Het brengt geen schade aan de lak of aan de kunststof delen? De shades gaan mee "in" de deur bij ramen openen?

Hoelang is de korting geldig? Vermoedelijk zal ik ze in het voorjaar bestellen.

bevestiging hoef je niet te snappen  ;D  zo simpel dat het nog steeds moeilijk lijkt! je ziet 1 foto waar dat klipje zit, die zitten hier en daar, en dat schuif/klem je tussen de rubberrand en raamstijl op de ene plek, en bij de ander tussen het raam en kunstofbekleding. echt milliseconden werk. de hele set is er in 13,2 seconden weer uitgeklikt, en  in 20,2 seconden weer geplaatst!

voor jou dan idd perfect als je een v70 klep monteerd. ga ik ook maar over nadenken. heb je die van de binckhorst van die groene toevallig? die wilde ik gister halen. 

korting geld voorlopig nog. als deze niet meer geldig is probeer ik dat hier tijdig te melden.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Vulk

Klep heb ik al een tijdje liggen van een lokale sloper (B).
Is alvast bookmarked, misschien zijn er nog roffelaars van in de buurt die willen mee bestellen. :)

cas

Citaat van: Vulk op 13-02-2010 19:21:47
Klep heb ik al een tijdje liggen van een lokale sloper (B).
Is alvast bookmarked, misschien zijn er nog roffelaars van in de buurt die willen mee bestellen. :)

gaat per 5 stuks in 1 verzending.
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

henry classic v70

Ziet er netjes uit Cas, daar ga je zeker veel plezier van hebben. Vorig jaar zomer heeft het ons jongste zoontje goed beschermd tegen de zon, ik heb echter de shades over beide v70's verdeeld. De jongste heeft in allebei de kinderstoel aan de rechterkant dus bij 1 v70 zitten de lusjes in spiegelbeeld maar dat maakt totaal niets uit, je wipt ze zo los.
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

innocenti

Mooi Cas. Mij bevallen ze ook erg goed. En die rand in het midden van je achterruit heb je in de praktijk totaal geen last van.


Nu alleen je achterruitenwisser nog. Die staat niet echt mooi.

)()()sT

Als het openbare leven hier weer op gang komt ga ik ze ook kopen. Ik denk dat ik gewoon even langsrij; heb ik ze direct  8)

cas

ruitenwisser..... ding doet het in zijn geheel niet, zal wel de motor zijn. maar ziet er optisch ook niet netjes meer uit.  :eusa_doh:   

vandaag een voorfront vervangen! ook appart om te doen.  in de avond met de shades gereden, en is ook prima te doen, je ziet alles gewoon prima.

Joost! als je toch langs gaat, vraag dan of ze niet ook voor de voorste ramen een setje kunnen maken  ;D  lijkt me wel mooi, en handig als je hem in de zon parkeerd hou je de warmte eruit, minder inkijk voor evt diefstal etc etc....  ;D
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Jeff

#40
Is dit ook te bestellen voor een sedan? Scheelt namelijk dan een hoop gezeur met blindering ;)
Edit: heb mailtje gestuurd...
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

)()()sT

Kun je toch zelf op de site zien ???

En anders even het bedrijf contacteren...

Jeff

Citaat van: )()()sT op 14-02-2010 23:06:05
Kun je toch zelf op de site zien ???

En anders even het bedrijf contacteren...
Denk misschien weten jullie het, aangezien jullie contact hebben gehad. Maar heb al mailtje gestuurd!
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

)()()sT


pwassink

Citaat van: Jeff op 14-02-2010 22:58:56
Is dit ook te bestellen voor een sedan? Scheelt namelijk dan een hoop gezeur met blindering ;)
Edit: heb mailtje gestuurd...

Neem aan dat de "tintman" ook ingezet kan worden op extern geplaatset blindering, neem niet aan dat men enkel
op folie een wet gemaakt heeft, die zal ongetwijfeld het zicht  en het % lichtdoorlatendheid ervan beschrijven ..

Dus ik zie niet in dat dit minder gezeur op kan leveren  :eusa_snooty:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂