Volvo 850 voor Autocad

Gestart door gerben, 18-10-2002 16:37:15

Vorige topic - Volgende topic

gerben

Hallo,

Ik werk dagelijks met autocad bij een architectenbureau.
Om onze tekeningen op te fleuren gebruiken we verschillende attributen zoals; auto's
Er zijn verschillende auto's, maar geen volvo 850.
Vandaar ben ik begonnen met het tekenen van een zijaanzicht van een volvo 850. Deze is nu bijna klaar alleen, ik moet de auto nog even verschalen. Vandaar dat ik jullie om de as-maat vraag. M'n auto staat op het moment bij de garage, anders had ik het zelf even opgemeten, maar ik wil dit weekend de klus graag afmaken.

Wanneer jullie belangstelling hebben voor dit autocad-bestand, dan hoor ik dit graag.

Gerben

gerben

Bedankt Ludo,
De Volvo is eindelijk af. Ik heb er veel werk van gehad.
Het begon allemaal met een grap.
Ik had namelijk een foto van de zijkant, waarop ik dacht als ik die nou in autocad projecteer, dan moet ik hem zo kunnen overtrekken. Nou dit viel niet mee. De foto was bij het inzoomen erg onscherp. Maar na veel in/uitzoomen (en tekenen) is het een prachtige auto geworden.
Ik had de auto graag als afbeelding op het forum gezet, maar dit wou niet lukken. Voor belangstellenden laat ik mijn email adres achter: ghpoortinga@hotmail.com
Vriendelijke groet van Gerben

Joris_Scholte

Heel netjes Gerben! En nog het eerste type genomen ook nog. Toppie! :)

gerben

In Autocad zijn de vormen wat vloeiender, dan op het forum. Misschien vervormt het forum het. Dit weet ik niet.
Misschien heeft Ludo er daarom een wat dikkere lijn omheen getrokken.
Ludo bedankt voor het plaatsen,
Gerben

klaas

He Gerben mijn complimenten over de tekening van de volvo 850. En hij echt super!!!

Je broertje Klaas

gerben

He Klaas,

Betrapt:
En nu als de bliksem achter mijn computer vandaan.
Stap ik op m'n werk in het forum. Zie ik Klaas zitten.
In ieder geval Klaas bedankt voor je complimentje