T-5r van cas, de spookrijder ((volvo verkocht! maar leuk speelgoed erbij ))

Gestart door cas, 07-03-2010 22:52:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

peteRRR

Citaat van: elianmars op 20-08-2014 13:57:19
Als ik het goed heb begrepen, is de Audi van Cas al getuned.

Zo had ik het ook begrepen,..maar dacht dat Cas niet wist wat er nu aan getuned is en waarom die zo bijzonder snel is buiten het chippen.
Die ( JD Powerpack Stage 4 – 330pk- 425Nm- ) zou het wel eens kunnen zijn bij de audi,...zijn we ook weer op de hoogte van de cijfers. ;D
Het is even ter vergelijking die JD site.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

dopie

Citaat van: cas op 05-08-2014 17:43:42
Heb jij ook een audi dan ? Dit is idd een losse lip, geen immitatie maar echt Carbon.
Ik vind het wel erg mooi staan. Niet té veel. Gewoon, bescheiden, nét even anders.

Maar mijn bumper schijnt ook anders te zijn dtm ofzo?





Nou kreeg vandaag een belletje van de dealer, zo`n lip kost 650,- (met korting) :). Zou er maar zuinig op zijn want die lip is redelijke zeldzaam, wacht wel ff op die goede oude sint ;D (hij rijd er nu ook weer niet minder om ;))

martijn.

Als ik die foto zie van die downpipe dan zie ik geen kat. zitten tussen die twee lambdasondes.
Dus andere software zit er zeker in. Of het motorlampje brand constant.

cas

gechipt is hij zeker! maar in engeland.... er zit ook een speciaal apparaatje op die bij heftige belasting de auto laat doorlopen voor een 30 seconden als ik de sleutel uit het contact haal. was wel gek de eerste keer dat dat gebeurde. Ik wist niet wat t was, en dacht... sjit ! stuk ! hoe dan, auto uit doen.

ik heb geen brandende motormanagment lampje. gelukkig niet!

ben nu wel best benieuwd wat mn auto kan. Even bij rica langs vd week, kijken of ze een uitdraai kunnen maken.

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

elianmars

http://www.tuning-gids.nl/turbotimer.htm  :)

Ik vraag me altijd af hoe het gaat met een eventueel alarm, als je een turbotimer hebt ingebouwd.

cas

ja.... niet dus. Hij gaat/wil niet op slot als hij nog loopt. geinig foefje, ik kan ook de laadspanning erop aflezen. maar gebruiken doe ik het niet. ik had me met de volvo al aangeleerd, dat als ik hem op zn staart had getrapt, de laatste minuut rustig te rijden, en bij parkeren nog even wachten met uitzetten.

maar ik heb dus idd precies diezelfde van de link die je hebt geplaatst!
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....