Ook maar een blogje van mijn rode R, en de Sandstone 2,5 10V automaat.

Gestart door arjen850, 11-03-2010 23:00:48

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

razorx

Hans Duiven

arjen850

Kuch.... ;D

Na verschillende keren aan het rommelen te zijn geweest met gebruikte bagage rollen, nu maar de keus gemaakt een nieuwe in de Sandstone te zetten :D

Staat wel deftig een vlek en kras vrije rolhoes :eusa_drool:

razorx

:eusa_clap: Grinnik. Dit is een voor mij onbekend riante aanblik.

KIM

Mooi he zo'n donker interieur  ;D

Goed bezig man! Je kunt maar van dat geklooi af zijn.

arjen850

Citaat van: KIM op 29-05-2017 21:39:11
Mooi he zo'n donker interieur  ;D

Goed bezig man! Je kunt maar van dat geklooi af zijn.

Inkoppertje Kor ;D

elianmars

Nu nog een fatsoenlijke fietsendrager (Bert Jan weet nog wel een goede voor weinig). Zo'n knijper op de trekhaak is niet alles  ;D

UserID6342

Kijkt altijd netjes, zo'n nieuwe hoes erin  :eusa_clap: :eusa_clap:. ben zelf ook niet echt een voorstander van die 'knijpertjes' qua stevigheid, maar kan mij goed voorstellen dat je er eentje in de auto hebt liggen. Ze zijn makkelijk en snel te gebruiken, niet al te zwaar en als je ze maar af en toe nodig hebt voldoen ze meer als prima.

elianmars

Citaat van: Dirk342 op 30-05-2017 06:38:06
Kijkt altijd netjes, zo'n nieuwe hoes erin  :eusa_clap: :eusa_clap:. ben zelf ook niet echt een voorstander van die 'knijpertjes' qua stevigheid, maar kan mij goed voorstellen dat je er eentje in de auto hebt liggen. Ze zijn makkelijk en snel te gebruiken, niet al te zwaar en als je ze maar af en toe nodig hebt voldoen ze meer als prima.

Dat laatste is zeker waar. Als je even snel een fiets wilt ophalen, is dit makkelijker dan het hele interieur verbouwen om de fiets er in te proppen.

UserID6342

Of om zo'n zware fietsdrager te monteren van Twinny Load.  Ik heb zo'n ding ooit eens een keer nagemaakt van gewoon staal, dan heb je met 2 volwassen kerels de handen vol om 'm op de haak te krijgen en schiet je meteen ver over je max kogeldruk heen ;D ;D.  Als het goed is heb ik het kreng nog ergens liggen dacht ik, want niemand wilt 'm hebben zo zwaar ;D.

arjen850

Citaat van: Dirk342 op 30-05-2017 06:38:06

Klopt ook wel hoor. We gebruiken hem enkel en alleen om eens een fiets naar school te brengen, km of 6. Op de snelweg zou ik hem niet gebruiken. Hij is gewoon verrekte  handig :D

UserID6342

Daar zijn die dingen ook helemaal prima voor en erg makkelijk in gebruik  :eusa_clap: :eusa_clap:

arjen850

Zo, hier ook even weer bij pennen. Toen ik de sandstone een beurt gaf had ik gezien dat de onderzijde van de radiateur verpulverd is. Was niet lek, maar dat zou niet lang meer duren. Ik ben het liever voor, dus maar een nieuwe bestelt. Waar doe je Dat?

Wel Nissens is een goede radiateur, En Winparts leverd die tegen best een redelijke prijs. Dus besteld, En dag of 5 later radiateur in huis. Afgelopen vrijdagavond de oude eruit gesloopt, En zaterdag morgen de nieuwe erin, althans dat was de bedoeling.... Zo kwam hij uit de doos:

Dat gaat hem uiteraard niet worden.. Dus zaterdag morgen meteen gebeld met de klantenservice. Aldaar was men zeer begrip vol, werd meteen een nieuwe besteld en die zou dinsdag geleverd worden. Trouwens afgebroken stuk zat niet in de doos, dus was al zo bij het inpakken. Maar goed, daar sta je dan met een auto die niets doet. Met hun afgesproken 2 foto's van de schade te mailen, maar de foto's te groot. Dus gedaan via we transfer.

Het ging zo makkelijk bij Winparts, Dat ik zondag het gevoel kreeg dat dat vast niet zo zou gaan, dus zekerheids halve toch maar weer even bellen a 20 cent per minuut. Na 25 minuten in de wacht te hebben gestaan een ander nummer gevonden, Aldaar ook weer 20 min en voila daar werd ik te woord gestaan. Nu bleek echter dat niemand ergens iets vanaf wist. Dus wederom mijn verhaal gedaan, maar we transfer deden ze nooit openen. Moest nu naar retourservice mailen. Dus gedaan, kreeg terug dat ik de foto's moest appen, prima natuurlijk maar geef dan ook een 06 nummer. Dus via mail gevraagd om nummer. Kreeg ik na anderhalf uur. Geappt maar vervolgens geen reactie, dus ik maar weer mailen en nog meer appen. De auto moest dinsdag rijden. Ik heb heel duidelijk gevraagd om uitsluitsel en of ik nou dinsdag een nieuwe kon hebben, maar niemand was duidelijk en werd van service naar service gestuurd. Werd er helemaal krankjorum van😩 namiddags om half 4 eindelijk iemand die me wat meer kon vertellen, had geen foto gezien????? En ook geen idee waar het om ging. Dus voor 5e keer maar weer ordernummer gegeven. Ja hoor, vrijdag hebt u een nieuwe??????? Afgelopen, ding terug en rechtstreeks met dwarse kop naar de dealer gereden en daar een nieuwe bestelt.

En vanmorgen opgehaald.

Had eerst nog een auto voor een grote beurt, dus vanmiddag pas tijd om te monteren.

Meteen uiteraard nieuwe klemmetjes en o-ringen voor de oliekoelerleidingen:

Schiet al mooi op:

En klaar:

Omdat het water er toch af was en het mooi staat, meteen nieuw reservoir:

En klaar:

Winparts is een potentiële klant kwijt geraakt, niet omdat er een kapotte radiateur geleverd is, da's dom maar kan gebeuren. Nee puur om de in en in slechte service....

Afijn auto rijdt gelukkig weer😀😀

razorx

Heel herkenbaar dit. Ik had iets vergelijkbaars met een NRF radiateur, maar dan via één van de bedrijven van Autodoc.
Ik heb ze uitgelegd dat de fabrikant die dingen echt wat slimmer moet verpakken.

Onderlijk genoeg was het vervangende exemplaar slimmer verpakt. Duurde wel even overigens.