Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

StefanCJ

Citaat van: elianmars op 18-02-2018 20:49:28
Voor Stefan en Ronald: stuur staat kaarsrecht. Toch nog iéts goed aan het hok ;D

Het is je gegund mattie na 8 jaar afzien door al dat getril   :angel:

:D

elianmars

Citaat van: StefanCJ op 18-02-2018 20:52:07
Citaat van: elianmars op 18-02-2018 20:49:28
Voor Stefan en Ronald: stuur staat kaarsrecht. Toch nog iéts goed aan het hok ;D

Het is je gegund mattie na 8 jaar afzien door al dat getril   :angel:

:D

Niks afzien. Geeft tenminste nog een beetje rijbeleving. Anders zit je maar op een zwevend tapijt, als je niks voelt.
Ik weet ook niet of ik het wel volhoud zonder getril. Misschien peuter ik wel een plakloodje van een velg af :P

StefanCJ


leons850

Volgens mij voel jij genoeg als je het gas in trapt. ;D
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

elianmars


StefanCJ

Citaat van: elianmars op 18-02-2018 21:00:58
Citaat van: leons850 op 18-02-2018 21:00:18
Volgens mij voel jij genoeg als je het gas in trapt. ;D

:eusa_shhh: ;D ;D

Tot voorheen klapperende tanden in zijn mond bedoel je  ;D

elianmars

Citaat van: StefanCJ op 18-02-2018 21:07:36
Citaat van: elianmars op 18-02-2018 21:00:58
Citaat van: leons850 op 18-02-2018 21:00:18
Volgens mij voel jij genoeg als je het gas in trapt. ;D

:eusa_shhh: ;D ;D


Tot voorheen klapperende tanden in zijn mond bedoel je  ;D

Nee joh, zó erg was het nou ook weer niet hoor ;D

BBS

Volvoloos....

Ewout Schalkwijk

Mooie as Mars, kost wel een paar stuivers. Volgens mij is die bij mijn XC70 ook gaar rechts. Als ik linksaf optrek dan trilt het. Ik dacht eerder dat het m'n tussenas of diff was, maar Noorse XC's hebben die problemen niet (;D) Maar eens kijken of ik hem ga vervangen of dat ik gewoon wacht tussen die echt kapot is. De XC staat nu al drie weken stil en met 26 ton sneeuw afgedekt. :eusa_angel:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

arjen850

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 20-02-2018 18:54:59
Mooie as Mars, kost wel een paar stuivers. Volgens mij is die bij mijn XC70 ook gaar rechts. Als ik linksaf optrek dan trilt het. Ik dacht eerder dat het m'n tussenas of diff was, maar Noorse XC's hebben die problemen niet (;D) Maar eens kijken of ik hem ga vervangen of dat ik gewoon wacht tussen die echt kapot is. De XC staat nu al drie weken stil en met 26 ton sneeuw afgedekt. :eusa_angel:

Foto ;D

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Die eigenwijze ruitenwisser er bovenuit  ;D  ;D

Prijs van de aandrijfas was nog te overzien. Ik heb een Löbro besteld. Inclusief verzenden en statiegeld 250 euro. De oude terug sturen heb ik geen zin in. Ik krijg er 15 euro voor terug....

arjen850

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 20-02-2018 19:25:34
Citaat van: arjen850 op 20-02-2018 19:12:41
Foto ;D


Netjes de ruitenwissers omhoog gezet om vastvriezen te voorkomen. :eusa_whistle:

url=http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/IMG_0594.jpg]http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/IMG_0594.jpg[/url]

Dit is echt een mooie foto😀😀😀

StefanCJ


Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 20-02-2018 19:36:56
Die eigenwijze ruitenwisser er bovenuit  ;D  ;D

Prijs van de aandrijfas was nog te overzien. Ik heb een Löbro besteld. Inclusief verzenden en statiegeld 250 euro. De oude terug sturen heb ik geen zin in. Ik krijg er 15 euro voor terug....

250 euro is zeker te overzien. Misschien van de zomer maar meenemen uit Nederland. We houden nog wel even contact over waar te bestellen.


Ik zal kijken of ik weer eens zin heb een paar plaatjes in m'n blog te gooien. Is toch alweer even geleden geloof ik. ::)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein