Het leven na Roetmobiel.....

Gestart door elianmars, 23-03-2010 13:29:05

Vorige topic - Volgende topic

ed

Ik wist niet dat ik nivomats had (vond de auto met vakantie al zo mooi recht staan). Achter zijn het dus de nivomat veren. Bij de N zijn deze niet stugger dan de normale veren, alleen korter. Voor heb ik de veren een wikkel afgehaald. Alleen werkt dat niet lekker samen met de FSD dempers. Dit is wel de soepelste veer die er te "vinden" is. Eibach oid is een stuk stugger. Je merkt het met name aan lange hobbels op de snelweg. De auto stuitert dan een beetje het gat in en komt iets te hard uit de veren. Wil toch de originele Volvo verlaagde veren gaan proberen.
Het is ook altijd wat met dat verlagen. Het is nooit echt in balans. En ik vond hem origineel wel erg fijn rijden. Dat is er nu wel en beetje vanaf helaas.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

BenC70ES

Staat inderdaad ook supermooi op een V70/S60  8)

Verlaging is ook wel mooi zo ietsje lager vooraan, maar niet echt ideaal dus op deze manier...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

MikeyQR

Staat mooi tritons onder een V70N :eusa_clap:

knoopie

Citaat van: ed op 14-11-2010 15:29:16
Hier even een plaatje van mijn V70. Nu verlaagd en de Tritons eronder. Vind zelf de Tritons erg mooi staan onder dit model (S60 ook trouwens).
http://img259.imageshack.us/img259/3852/v70tritonschuinachteren.jpg

woorden schieten me te kort....
geweldig!

;)

Sbv

Citaat van: arjen850 op 14-11-2010 15:31:41
Wat doet hij na zo'n bezoekje dan?(rollerbank)

Geen idee. Rollenbank is de auto niet op geweest. Rica claimt 240 pk en koppel van 480 nm, zelf denk ik rond de 215 ongeveer.

Thys

Wie zet er dan ook een rollenbank op zijn auto? :eusa_doh: ;D

Thijssie!

Is het eigenlijk nog wat geworden met die R-bumper? Of ben je al gescheiden ;D

elianmars

Citaat van: Thijssie! op 16-11-2010 12:08:35
Is het eigenlijk nog wat geworden met die R-bumper? Of ben je al gescheiden ;D

Ik heb nog niks vernomen van de verkoper. Ik ben nog steeds de enige bieder.

Ik zie 't wel, hoor. Het zou leuk zijn, maar ik ga er niet om treuren als het niks wordt. 

Walter

Citaat van: knoopie op 12-11-2010 20:55:30
Citaat van: Sbv op 12-11-2010 16:15:16
Citaat van: ed op 12-11-2010 10:39:22
Sanderr, heb jij de V70 nu verlaagd? Op dat piepkleine fotootje in je avatar is dat niet goed te zien, maar lijkt wel zo.
Lijkt maar zo. Auto zat daar wel redelij kvolgeladen en stond op een wat schuine stoep

http://i53.tinypic.com/ac32wz.jpg
ziet er heel vervelend uit......

wat zat er ook al weer in...... :eusa_whistle:

he das bij Knoopie naast de deur

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Sbv

Citaat van: VolvoMafia op 16-11-2010 14:23:22
he daswas bij Knoopie naast de deur

Klopt helemaal. Hij heeft ook de foto gemaakt.

elianmars

Sinds vanmorgen staat de T5 op winterwielen. Ik vind lichte Pegs toch ook niet verkeerd staan, eigenlijk.

Nu maar eens kijken wat de Nokians aankunnen  :evil:

Easterboy

Oef,.. wat ziet dat er bruut uit! 8)
Ik wil ook pegs.. :eusa_angel:

Chris

Staat netjes Marcel!

Je wist het al uit mijn blog, maar ook mijn gebakje staat nu op de winterwielen. Ik heb dan wel geen 17" Pegs, maar moet zeggen dat de lichte 17" Amalthea's ook niet misstaan. Ik vond dat toen ik de wagen ooit kocht met die velgen al niet, maar na 18" Pegs had mijn mening nu zomaar anders kunnen zijn ;D. Pegs hebben toch een wat andere look dan de Amalthea's.

Ik vind het in ieder geval wel leuk dat ik een gedeelte van het jaar op donkere brute velgen rijd en nu op lichte velgen. Tis weereens wat anders :). Ook op jouw wagen erg mooi :eusa_clap:.

grijzev70tdi

Die van ons staat ook weer op zijn wintersloffen, maar gewoon op stalen velgen met lichtmetalenwieldoppen :-\

Maar  dat van jou staat toch wel een stukje mooier :eusa_clap:
Grolsch, het klinkt al lekkerder

peteRRR

Citaat van: elianmars op 20-11-2010 13:04:00
Sinds vanmorgen staat de T5 op winterwielen. Ik vind lichte Pegs toch ook niet verkeerd staan, eigenlijk.

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-S6FGYSBF.jpg

Nu maar eens kijken wat de Nokians aankunnen  :evil:

Staat meer dan prima  :)

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla