Blogje over V70N D5

Gestart door grijzev70tdi, 04-05-2010 23:53:36

Vorige topic - Volgende topic

ulkeman

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

grijzev70tdi

nee, monroe reflex. Zitten er net 25 000 km onder. Deint verder ook niet. Met rijden ook niks gemerkt
Grolsch, het klinkt al lekkerder

ulkeman

staat de auto wel recht? lees vlakke weg.

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Taranis

grijzev70tdi

Citaat van: ulkeman op 01-08-2011 00:08:04
staat de auto wel recht? lees vlakke weg.

Hij staat hier op de oprit, die is bij mijn weten wel recht. Zal vanmiddag even in de garage kijken op vierkollomer. Die is zeker weten recht.

grijzev70tdi

Citaat van: Taranis op 01-08-2011 07:37:12
Gebroken veer?

Wat ik zo op de grond kon zien niet, maar zit allemaal behoorlijk dicht gebouwd daar achter.

Jack v

schokbreker rubber, even de kofferbakmat optillen mischien is het rubber gescheurd.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

grijzev70tdi

Nee heb ik al gekeken (ervaring uit het verleden). Die zag er nog goed uit

maruska

hoe is de vering ? als je em optilt en weer laat zakken, of indrukt ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

grijzev70tdi

Hoe bedoel je? Heb de auto nog niet op de krik of iets gehad.

maruska

nou.. druk de achterkant eens in, kijk of je geluiden hoort, of je iets voelt.. en til hem bij het spatscherm eens op..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

grijzev70tdi

Aaah zo bedoel je. heb ik gedaan, maar hoorde-voelde ook niks...

MVeldhuis

Kijk even goed naar de beide uiteinden van de veer, als die doorgerot is en je bent een winding kwijt valt het haast niet op maar is dat wel de oorzaak.
Je kunt het zien aan de kopse kant van de spiraalveer, is die mooi zwart en recht dan hoort het zo, is de kopse kant raar van vorm en verroest dan ben je waarschijnlijk een winding kwijt.

grijzev70tdi

Ben nog niet verder gekomen met het scheef hangen. Eerlijk gezegd ook bijna geen aandacht aan besteed. Druk met andere dingen.

Volgende week vrijdag is het zover, hij moet voor de APK. Verwacht geen bijzondere dingen, alleen remschijven voor. Die worden zaterdag vervangen. Doe denk ik gelijk maar een beurt er achter aan. Ben toch bezig ;D

Het roken word ook erger, kan het nu wel heel goed zien in de spiegel, niet zo erg als de TDI maar toch behoorlijk. Ook zaterdag maar naar kijken. Vermogens verlies kan ik nou niet echt merken. Voor mijn gevoel is een handbak sneller als onze, maar denk dat dat hem in de automaat zit

reneetje

Net gister ook bij mijn 2e S60 D5 de intercooler laten vervangen wegens mist gordijnen en op het laatst ook een sissend geluid...... ::)
Rook is weg , raar sis geluid ook, trekt weer als een beer ,verbruik kan ik nog niks van zeggen...

Bij deze toko nog geen 150 euro netto ex.

Inzetten ,met wat sleutelervaring ,is in een avond te doen.

_________
(_l_|_,\____\,_
{----__---_(olllllllo)
()_)"""""()_)--"--)_)