Hayke en de 850

Gestart door hayke, 01-06-2010 21:01:45

Vorige topic - Volgende topic

hayke

Dag allemaal,

Een tijd geleden in een overmoedige bui mezelf vast aangemeld, omdat ik misschien eventueel wel als het kon mijn leasevoiture van de baas wilde inruilen voor een mooie 850 van mezelf.  Ik heb al een tijd zitten meelezen om wat kennis op te doen en een korte vraag gesteld over een 850 die bij Serva te koop stond, maar nu is het tijd om echt mee te gaan doen.

Want het is GELUKT! Sinds afgelopen vrijdag ben ik de trotse eigenaar van een grafietgrijze 850 TDI Luxury Line, met slechts 441500 kilometers op de teller  ;)

Tsjonge, wat rijdt zo'n Roffel magistraal! De proefrit was al fijn, maar nu ik er inmiddels een flink aantal kilometers bij heb gestuurd (ik kon 't niet laten om er van te genieten!) wordt het alleen maar fijner! Belooft nog wat, dus ;-)

Intussen wordt mijn kluslijstje steeds langer, want al die kilometers hebben haar (is een 850 een zij? Vast wel...) niet in de koude kleren laten zitten. De jurk is wat gehavend, laten we maar zeggen.

Wie is Hayke? Ik ben een 29 jarige IT'er uit Zwolle. Ik woon samen met mijn vriend en twee kattenbeesten en mag graag koken en fotograferen. Ik doe ook nog wat in de lokale politiek. En sinds kort heb ik er dus een hobby bij  ;D

(zoekplaatje  ;) )

Op de to-do in geheel willekeurige volgorde / urgentie:

• Alle sapjes vervangen (zsm)
  • Krassen wegwerken
  • Twee nieuwe banden in de juiste maat (!) & uitlijnen
  • Parkeerschade aan de wielkast laten herstellen (door de lak, begint ietsjes te roesten)
  • Parkeerschade aan de andere wielkast laten herstellen (lelijk, maar niet door de lak, dus niet urgent)
  • Voorbumper opnieuw spuiten (er zit nog op één zijkant lak, de rest is er vanaf geraakt)
  • TDI-eindstuk op de uitlaat. Nu spuit ik alle fietsers rechtsreeks een dot roet in 't gezicht...
  • Binnen 15000 km de distributieriem / waterpomp vervangen (schijnt net gebeurd te zijn, maar de datum/kilometerstand is niet meer op het motorblok te vinden
  • Achterklep vervangen of helemaal oplappen (op de langere termijn)

Ries van de Zilverschuit

Welkom? De rest van je roffel is (nog) niet toonbaar?  :) Dan heb je inderdaad wel wat te doen. Op dit forum vind je alles wat je zoekt.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Claudia

Gewéldige foto! ;D

Welkom hier!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

henry classic v70

Welkom op 't forum
Volvo =  hij

Lekker laten zitten die eindpijp....... :eusa_whistle:
615.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
295.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

UserID6342

Welkom Hayke en een superfoto bij je eerste post.  Helemaal geweldig !  Veel plezier hier en met je roffel.

Christian B

Hoi Hayke, welkom en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Het is een zij hoor die auto (althans, die van ons dan. Ze heeft zelfs een naam, Freya ;)). En dat je wat kan met een camera is te zien, mooie foto hoor (een hele goeie voor je profiel).

Claudia

Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

fearless

Alweer een Zwollenaar.  :o

Welkom op het forum en veel plezier met de volvo.

jrkalf

Citaat van: henry classic v70 op 01-06-2010 21:52:05
Welkom op 't forum
Volvo =  hij

Lekker laten zitten die eindpijp....... :eusa_whistle:

;D ;D

gefeliciteerd met je mooie auto
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Loezzie850

Ja dat mannentekentje is dan net dat ene minpuntje van het logo ;)
Ik vind dat je n vette spoiler hebt Hayke, en een mooie kleur 850 :)

jrkalf

Loezzie, jij wilt liever deze?
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

Loezzie850

Ik zat net nog te denken of ik de domme vraag zou stellen of er n gefotoshopte of o andere manier gemodificeerde versie van was. Maar dat Vulva er op is dan weer jammer.... Nee... doe toch maar dat mannelijke dan. :)
Jullie winnen!  :angel:

henry classic v70

Een panda, mini, polo of iets dergelijks is dan wel weer vrouwelijk te noemen.
De enige benaming die je eigenlijk voor een volvo kunt bedenken daar heeft Bertone een voorzetje gegeven: Bertha
Niet dat iemand z'n Roffel Bertha gaat noemen en Vulva klinkt ........ :eusa_think:

jrkalf

Citaat van: Loezzie850 op 02-06-2010 22:06:24
Ik zat net nog te denken of ik de domme vraag zou stellen of er n gefotoshopte of o andere manier gemodificeerde versie van was. Maar dat Vulva er op is dan weer jammer.... Nee... doe toch maar dat mannelijke dan. :)
Jullie winnen!  :angel:

Er is niets aan gefotosoept....
Maar misschien kan je wel zo'n logo op maat laten maken, maar dan met Volvo of LOES er in?
Lijkt me een prima toekomstig moederdag cadeau.... ik zit nog te wachten op het Volvo logo met PAPA er in ;)
shRek is verkocht!
---

henry classic v70

Nee joh, dat wil je toch niet op je roffel hebben.... :eusa_snooty: