Leer mij hoe een Vialle Type-D werkt

Gestart door Deltalink, 07-06-2010 13:38:58

Vorige topic - Volgende topic

Deltalink

Hoi,

Ik heb over van mijn ouwe 850 1 stuks Vialle Type-D LPG verdamper die vervangen moest worden. Ik heb 'm uit elkaar geschroefd en alvast genoten van hoe-die er van binnen uitziet; ik zou graag willen weten waar ik naar zit te kijken en hoe het precies werkt allemaal.

Is er een werkplaatshandleiding van beschikbaar oid? [o ja daar kan ik Vialle misschien ook zelf over mailen]

Dank!

Ik kan ook wat foto's ervan online zetten trouwens. Echt best mooi die binnenkant!
"De achterwielophanging van de Volvo 850 is gepatenteerd onder de naam Delta-Link. Dit unieke semi-onafhankelijke systeem combineert de voordelen van een starre as met de voordelen van geheel onafhankelijke achterwielophanging." - Volvo 850 Estate folder

Freakybaby

Citaat van: Deltalink op 07-06-2010 13:38:58
Ik kan ook wat foto's ervan online zetten trouwens. Echt best mooi die binnenkant!

Naar die foto's ben ik wel benieuwd.. Heb er in de km's al genoeg vervangen (toch een stuk of 5 bij mijn auto's) maar eigenlijk nog nooit open gemaakt.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn