Achterhoekmeeting zondag 3 juni 2012

Gestart door antraciet, 28-08-2011 00:18:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Henk855

Oproepje!

Tot op heden heb ik alleen van Walter ( The Demon ) foto's mogen ontvangen, zijn er nog andere die foto's hebben gemaakt en deze willen mailen voor op de verzamel site?

http://sjors855.vacau.com/

Mail deze dan naar sjors855@gmail.com het liefst in originele grote en als .ZIP file, ik voeg ze dan zo snel mogelijk toe.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Driven2Shine

Ik moet mijn foto`s nog bewerken en eerlijk gezegd heb ik er nog geen tijd voor gehad.
Als je de originele wilt komt je uit op een 23~27MB per foto (RAW) en ik heb er een stuk of 30 denk ik.

Henk855

Citaat van: Driven2Shine op 05-06-2012 11:22:26
Ik moet mijn foto`s nog bewerken en eerlijk gezegd heb ik er nog geen tijd voor gehad.
Als je de originele wilt komt je uit op een 23~27MB per foto (RAW) en ik heb er een stuk of 30 denk ik.

Je hebt een PB
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Spin!

Citaat van: sjors855 op 05-06-2012 09:53:00
Oproepje!

Tot op heden heb ik alleen van Walter ( The Demon ) foto's mogen ontvangen, zijn er nog andere die foto's hebben gemaakt en deze willen mailen voor op de verzamel site?

http://sjors855.vacau.com/

Mail deze dan naar sjors855@gmail.com het liefst in originele grote en als .ZIP file, ik voeg ze dan zo snel mogelijk toe.

Kan het kloppen dat bovenstaande link niet werkt?

www.vm-parts.nl

Henk855

Citaat van: Spin! op 05-06-2012 17:19:52
Citaat van: sjors855 op 05-06-2012 09:53:00
Oproepje!

Tot op heden heb ik alleen van Walter ( The Demon ) foto's mogen ontvangen, zijn er nog andere die foto's hebben gemaakt en deze willen mailen voor op de verzamel site?

http://sjors855.vacau.com/

Mail deze dan naar sjors855@gmail.com het liefst in originele grote en als .ZIP file, ik voeg ze dan zo snel mogelijk toe.

Kan het kloppen dat bovenstaande link niet werkt?

Link werkt gewoon?
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

Ben


verron

Misschien  wel leuk om even te vermelden maar tijdens de achterhoek meeting hebben we de volgende zaken in ontvangst mogen nemen

* een net stuur met airbag
* TDI veerpoten
* een nieuw spatbord deel voor een S40 (nog niet een idee wat ik daarmee kan................is misschien verkoopbaar)
* een groot aantal stickers voor op de runner
* een 300k sticker en een volvoforum sticker
* een groot aantal handtekeningen
* en 190 euro aan sponsor gelden voor de Stichting Hoogvliegers.

Namens de Elandruiters, allemaal hartelijk bedankt voor jullie inbreng.

Als er nog ideeën zijn voor meetings waar we met de Runner kunnen verschijnen en welkom zijn, horen we dat natuurlijk graag en zullen we proberen aanwezig te zijn.

A.s. zondag staan we in ieder geval ook bij de Meeting in Rogat bij garage Arjan Brouwer.
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

Luc

Toyota Auris TS, Renault 19 Cabriolet

verron

850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

UserID6342

Net even de foto's bekeken op de site van Sjors, kippenvel krijg je als je ziet dat de regenbogen erop worden geschilderd met de naam Pieter eronder....