Reinigen carter ventilatie en gasklephuis (?)

Gestart door Mr Rens, 16-07-2010 18:53:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ludo

Citaat van: Hans Duiven op 19-07-2010 22:38:08
Citaat van: Ludo op 19-07-2010 20:16:58
Een zwetende doprubber, is omdat het rubber hard word.
Met zo'n immense temperaturen waar die aan blootgesteld is, heeft die geen eeuwig leven.
De rubber vervang ik gewoon 3x per jaar, de carterventilatie haal ik daar écht niet telkens voor los...  ;D

Hahahahaa! 3 ! keer per jaar je rubbertje vervangen van de oliedop.

Of rijdt u een ton per jaar?

Hans

Bij iedere beurt word die vervangen.   :P
Geef me je adres maar door, stuur ik je de oude wel op.
Mag jij die harde rubbers nog een keer gebruiken, en de troep verwijderen die erlangs door komt.   ;D

Jans Duiven

Citaat van: Ludo op 19-07-2010 23:16:17
Citaat van: Hans Duiven op 19-07-2010 22:38:08
Citaat van: Ludo op 19-07-2010 20:16:58
Een zwetende doprubber, is omdat het rubber hard word.
Met zo'n immense temperaturen waar die aan blootgesteld is, heeft die geen eeuwig leven.
De rubber vervang ik gewoon 3x per jaar, de carterventilatie haal ik daar écht niet telkens voor los...  ;D

Hahahahaa! 3 ! keer per jaar je rubbertje vervangen van de oliedop.

Of rijdt u een ton per jaar?

Hans

Bij iedere beurt word die vervangen.   :P
Geef me je adres maar door, stuur ik je de oude wel op.
Mag jij die harde rubbers nog een keer gebruiken, en de troep verwijderen die erlangs door komt.   ;D


Waarom toch, of heb je toch nog ergens overdruk in je carterventilatie?

Die van mij lekt voor geen ene meter en ik heb recent het afdekkapje er nog afgehaald wegens het plaaten van nieuwe bougies en kabels.
D'r lag geen drupje olie lag op de kop.

Hans

Ludo

Geen lek of overdruk, die rubber word gewoon hard.
Vervangen vóór lekkage is mijn stelregel.  :P

Kizzy

zoek naar  Technische/Tuningsboards  / Technisch onderhoud / Uitbouwen inlaatcollector. Werkwijze.       Gepost op: 01-11-2008 16:35:59