Waar plaatsen we de LPG vulnippel?

Gestart door Sem, 30-07-2010 16:30:27

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Gezien vanaf de aansluitingen van een LPi tank is rechts de meest voor de hand liggende optie, dan heb je geen rare bochten.
Je ziet ook nog veel estates met een oudere installatie die de vuller midden op het linker achterscherm hebben zitten. De plek onder het rechter achterlicht (sedan) is in de praktijk ook best handig.

Teddy81

Mesman wilde bij mij de vulnippel niet onder mijn tankklepje plaatsen. Ik heb hem de benodigde spullen op laten sturen en heb het voor de inbouw zelf maar even gedaan. Dat blijft de mooiste oplossing. Ik tank net zo snel als normale LPG auto's maar dat komt vooral omdat ik uiteindelijk de vulnippel die ik van Mesman ontvangen had niet gebruikt heb. Ik heb een grotere gepakt.
Mesman wilde overigens geen garantie geven op het deel dat ik zelf gedaan had, geen probleem. Ik heb alle gaten eerst bewerkt zodat nergens kaal metaal zit zodat de kans op roesten ook minimaal is.
Ik ben super blij dat ik het zelf gedaan heb en niet de nippel in mijn bumper heb laten zetten. ;D

LPGLE

Dat w
Citaat van: -D©©©L- op 10-09-2010 08:34:22
Gezien vanaf de aansluitingen van een LPi tank is rechts de meest voor de hand liggende optie, dan heb je geen rare bochten.
Je ziet ook nog veel estates met een oudere installatie die de vuller midden op het linker achterscherm hebben zitten. De plek onder het rechter achterlicht (sedan) is in de praktijk ook best handig.
Dat was mijn wens/eis ook toen ik bij v/d helm gas liet inbouwen.
Ze wilden het pertinent niet onder het achterlicht zetten ( mijn vorige GLE had dit ook , en beviel uitstekend )
Na 3 x bellen moest ik toch overstag gaan om hem rechtsachter laag in de bumper te zetten .
Baal er nog wel vaak van , te laag , en te gammel .