Speciale nivomats voor t-5 estate?

Gestart door Bolo, 18-08-2010 22:18:14

Vorige topic - Volgende topic

Bolo

Hallo allemaal. Heb net mijn eerste 5000km met mijn zojuist gekochte t5 er op, Heb hem nu drie week en de eerste kleinigheden dienen zich aan. Een van de dingen is dat de auto wat schef lijkt tehanhen en dat hij bij lading niet goed omhoog komt, vermoedelijk heeft een van de nivomats de gest gegeven. Moet ik nu voor een t5 weer een ander type hebben als voor en glt of 2,5 of t5r?
Oh ja, wat een superwagen die 850, ben er heeeel erg blij mee. ;D

)()()sT

Dat ligt eraan... Voor alle modellen heb je de "hoge" en de af-fabriek verlaagde exemplaren.
De verlaagde exemplaren zijn blauw van kleur, de gewone zwart meen ik.

Heb je een foto van je wagen, om even te kunnen zien hoe ie staat?

thuur

Citaat van: )()()sT op 18-08-2010 22:34:46

Dat wordt door meer mensen gedacht, maar dat is ook geen exacte wetenschap. M.a.w. de kleuren zijn door elkaar gebruikt. Volgens mij weet Haasje er meer van.

Gr :D

blauweroffel

Citaat van: Bolo op 18-08-2010 22:18:14
Hallo allemaal. Heb net mijn eerste 5000km met mijn zojuist gekochte t5 er op, Heb hem nu drie week en de eerste kleinigheden dienen zich aan. Een van de dingen is dat de auto wat schef lijkt tehanhen en dat hij bij lading niet goed omhoog komt, vermoedelijk heeft een van de nivomats de gest gegeven. Moet ik nu voor een t5 weer een ander type hebben als voor en glt of 2,5 of t5r?
Oh ja, wat een superwagen die 850, ben er heeeel erg blij mee. ;D

Als je gewone nivomats hebt: ik heb nog een gebruikt exemplaar liggen. Vorig jaar beide nivomats vervangen omdat er een stuk was. mag weg voor weinig...

BR

Bolo

Oh dat kan goed uitkomen, kan ik zo,n nivomat ook testen, ik moet het wel even zeker weten. Ik ben zeker geintreseert in jouw nivomat.

innocenti

Citaat van: thuur op 19-08-2010 00:00:17
Citaat van: )()()sT op 18-08-2010 22:34:46

Dat wordt door meer mensen gedacht, maar dat is ook geen exacte wetenschap. M.a.w. de kleuren zijn door elkaar gebruikt. Volgens mij weet Haasje er meer van.

Gr :D
Verlaagde heb je ook in zwart met een oranje band. Deze heb ik als vervanging voor de blauwe. Orgineel door Volvo geleverd.