Advies verlagen

Gestart door niwesa, 27-09-2010 10:22:24

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

Ja, maar niet nog na een jaar.....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

ulkeman

rondom met 4 cm verlagings veren intrax

banden maat 225 35 R18

ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

verburgh

Citaat van: M a r c op 01-10-2010 23:58:45
Ja, maar niet nog na een jaar.....
Die weitec stond voor eerst toch aardig hoog na montage, zeker troep daarom verkoop je het niet meer ;D

M a r c

Nee, geen troep, Weitec zakt na een jaar niet meer...  ;) de Apex'en onder mijn CY T-5R zakten ieder jaar totdat mijn wielen aan gingen lopen. Heel vreemd....  misschien was het exemplarisch, heb nadien echter voor Intrax gekozen en op mijn BS T-5R een KW-set gezet.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

razorx

Het gaat hier om een estate zonder nivomats.
Ik neem aan dat je voor een estate hebt gekozen om ook wel eens lading te vervoeren.

Ik zou dan niet te veel verlagen, zeker als je geen nivomats hebt.

Voor mijn estate met nivomats vond ik 3cm voor en 2 cm achter precies goed.
4cm. zou ik voor een part time last paard i.v.m. drempels niet willen. Ondanks mijn nivomats.

@M a r c: Mijn lieverd heeft Apexen, die netjes op hoogte blijven. Misschien had je inderdaad exemplarische pech.
Ze hebben inmiddels wat kilometers gedaan.

niwesa

Ik ga voor de APEX. Dan heb ik toch een merk en nu aantrekkelijk geprijst bij Stroeve.

Wil niet te extreem, dus kies voor 35 mm. Eerst doe ik voor om te kijken hoe het staat. Achter heb ik geen nivomats.
Maar daar wil ik in de toekomst nog wel een voor kijken.

Ik heb bij Stroeve nog wel geinformeerd naar die bussen voor in de veerschotel, maar die hebben ze niet.

Waar zijn die eventueel te verkrijgen?
Verkoopt helaas zijn mooie V70

)()()sT

ET.

Maar vertel eens: waar zie jij -35 mm.??
De setjes voor 850 / *70 classic zijn -40 mm.

Citeer
Volvo 850 Estate incl. Turbo, T-5, T5-R, TDI, V70 LS / LW 92-96 Verlagingsveren Apex, 40/40mm, Not for cars with self leveling system (niveau regeling)

niwesa

Oeps  ::) je hebt gelijk, ik keek bij V70 maar dat was het type 2. Maar dan wordt het gewoon 40 mm. Die halve centimeter maakt dan ook niet veel meer uit.

Wout309t

Bedankt voor de tip, mijn bestelling gaat er vanavond ook uit...
2011 V70 2.0T R-Design MT

)()()sT

Als je op S70 kijkt, dan is er helemaal geen Apex btw....
Afijn, bij 850 dus wel  8)

Wout309t

En dan staat er wel S70 bij... ;)

niwesa

Ik heb net deze set besteld;

http://www.stroevemotorsport.nl/Verlagingsveren/147641-Volvo-850-Apex-Verlagingsveren/

Altijd weer leuk om een postpakketje te krijgen. Zie er alleen tegenop om ze te monteren. Voornamelijk vanwege het ontbreken van sleutelruimte. Misschien vraag ik mijn garage wel om ze te monteren, kan hij gelijk uitghelijnt worden. Zal toch niet meer dan een uurtje werk zijn?

Wout309t

Nou, wel iets meer hoor... Veerpoten eronder uit enzo. Ik vermoed toch wel 2 uur minstens..

niwesa

We zullen zien, denk dat ik het wel zelf ga doen.

Kreeg nog wel een mail van Stroeve. Van Weitec kan hij verhogers bestellen als ik het bestelnummer doorgeef.

Maar als ik zoek op hun sit naar Volvo krijg ik drie types te zien, weet iemand hier toevallig welke ik moet hebben?

http://shop.kwsuspension.de/weitecshop//index.php?mg=26&pg=161&page=1&sort=

rovelra

Half uurtje per kant !!! Indien men de juiste veer spanners heeft.
We hebben die van joost ook binnen het uur gedaan !!!