Advies verlagen

Gestart door niwesa, 27-09-2010 10:22:24

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Op onderstaande link zie je het niet, maar op het origineel wel. De tekst staat dus op zijn kop.
Ik neem aan dat de onderwinding links precies hetzelfde maar dan andersom loopt:

niwesa

Bedankt, recht zit hij zo ook bij mij. Links staat de tekst niet op zijn kop, dus ik moet maandag toch de veer andersom zetten. Eén geluk, ik weet nu hoe het moet, en alles is al een keer los geweest.

Dan pak ik gelijk de achterveren mee, want vandaag zijn mijn Weitec ophoogringen binnen gekomen.
Verkoopt helaas zijn mooie V70

M a r c

Voorveren passen maar op één manier, dus als ie omgedraait zit heeft er iemand wel behoorlijk zitten suffen....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

)()()sT

Citaat van: M a r c op 13-11-2010 17:00:29
Voorveren passen maar op één manier, dus als ie omgedraait zit heeft er iemand wel behoorlijk zitten suffen....

Ehhh ja, dat dacht ik ook al. Wij hebben ons toen even verbaasd dat het logo ondersteboven zat want hij paste maar op een manier.

niwesa

Het is mijn garage dus kennelijk gelukt om de veer er verkeerd om op te zetten. Maandag maar weer omzetten.

niwesa

Nou het zit er allemaal onder. Althans aan de voorzijde. Achter blijk ik dus nivomats te hebben. Weet niet of ik daar blij mee moet zijn of juist niet. Voorlopig hou ik het zo.  :-\

)()()sT

Blij.... zolang ze goed zijn is het mooi spul.
Ik heb achter ook de nivomats (wel de lagere variant dan) zonder verlaginsringen.
Die ringen kun je er altijd nog tussen zetten om hem iets te verlagen.

Foto's?

niwesa

Foto komen, hij moet eerst door de wasstraat. Ik had hem graag 2 cm. lager gehad achter. Maar het is geen verkeerd gezicht.

Voorlopig laat ik het  zo, want ik vond het eerlijk gezegd geen leuke klus.  :eusa_liar:

M a r c

We hebben de zogenaamde "Daiko" [ ;) ]platen om 'm achter 2cm lager te maken.....
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

niwesa

Die heb ik gezien. Maar ik wacht nog heel even. Twijfel of ik t.z.t de schokberekers achter vervang door normale i.c.m. met de Apex veren en Weitec ringen of dat ik de nivomats toch verlaag met die bussen. Kan alleen nergens een fotoverslagje vinden hoe die in te bouwen. Moet daarvoor de schokbreker er onder uit of kun je dat van bovenaf doen?

Hier in elk geval even een foto van hoe het er nu uit ziet;

Maar nu speelt het volgende probleem; mijn vrouw rijdt niet graag in de V70, zij vindt hem te groot, vooral m.b.t. het parkeren. Deze week beslissen of hij blijft of verkocht gaat worden. We zullen het beleven. :eusa_think:

V70geRwin

auto ff iets opkrikken en alles is aan de binnenkant te monteren van bovenaf.

en hij moet zowieso achter omlaag, oftie blijft of niet hoor  ;)

p.s. als hij lager ligt lijkt hij ook kleiner  ;D

(van die piep modules voor en achter een optie voor je vrouw?)

martijn.

Gewoon parkeersensoren monteren ;D

GJV70

Of je vrouw de deur uit doen ;)
Roffel Sound Addict

niwesa

CiteerOf je vrouw de deur uit doen

Denk dat ik dan voordeliger uit ben als ik er voor haar een auto bij koop.  :eusa_clap:

Maar ik blijf doorgaan, opzoek naar een setje verlagingsbussen. Moet alleen weer efkes sparen want ze zijn redelijk aan de prijs. Maar lager moet hij, tis precies die twee cm.

verburgh

Citaat van: niwesa op 23-11-2010 20:50:36
CiteerOf je vrouw de deur uit doen

Denk dat ik dan voordeliger uit ben als ik er voor haar een auto bij koop.  :eusa_clap:

Maar ik blijf doorgaan, opzoek naar een setje verlagingsbussen. Moet alleen weer efkes sparen want ze zijn redelijk aan de prijs. Maar lager moet hij, tis precies die twee cm.
De verlagingsbussen kosten nieuw 79 euro, of is dat te duur ??? ;D