Car-PC / Carputer

Gestart door mehn, 22-10-2010 10:00:20

Vorige topic - Volgende topic

Rijns_t5r

en maickel,hoe staat het ervoor?

robert
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

mehn

* mehn wacht op onderdelen...

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

mehn

Gisteren en vooral vandaag de meeste ontbrekende onderdelen binnengekregen.
Haakse VGA, interne USB kabel, GPS antenne en DVB-T TV  :eusa_shifty:

Alles draait, inclusief bluetooth telefoon, alleen geen GPS ontvangst hier binnen.
Morgen maar eens een 12V aansluiting fabriceren voor in de auto, dan mag hij voor het eerst mee op reis  ;D

XC60 D4 AWD:

razorx

Zo je gaat in een rap tempo!  :eusa_clap:

mehn

Citaat van: razorx op 23-11-2010 22:13:37
Zo je gaat in een rap tempo!  :eusa_clap:

Tsja, tot nu toe is het eenvoudig, het lastige komt nog  :evil:

XC60 D4 AWD:

mehn

Zo, de CarPC mocht zojuist voor het eerst mee op stap ;D

Ff snel een sigarenaanstekerplug in elkaar geflanst, PC op de bijrijderstoel en karren maar.
GPS doet het goed. Ik ga mijn Philips Carin (software) nog missen, daar ben ik wel al achter...IGO maakt even kromme zinnen als TomTom  :'(

Anyway, WiFi beneden in de straat  :eusa_dance: , bluetooth nog niet getest omdat ik mijn reserve carkit microfoontje niet zo snel kon vinden :eusa_wall:

XC60 D4 AWD:

Vulk

Citaat van: mehn op 24-11-2010 19:18:13
Zo, de CarPC mocht zojuist voor het eerst mee op stap ;D

Ff snel een sigarenaanstekerplug in elkaar geflanst, PC op de bijrijderstoel en karren maar.
GPS doet het goed. Ik ga mijn Philips Carin (software) nog missen, daar ben ik wel al achter...IGO maakt even kromme zinnen als TomTom  :'(

Anyway, WiFi beneden in de straat  :eusa_dance: , bluetooth nog niet getest omdat ik mijn reserve carkit microfoontje niet zo snel kon vinden :eusa_wall:

Wanneer te bewonderen? ;D

mehn

Citaat van: Vulk op 24-11-2010 19:22:08

Helemaal ingebouwd? Dat duurt nog wel een paar weken ;)
Hardware is ver klaar, alles is geïnstalleerd, maar ik moet nog aan de interface beginnen.

XC60 D4 AWD:

Rijns_t5r

Citaat van: mehn op 24-11-2010 19:26:50
Citaat van: Vulk op 24-11-2010 19:22:08

Helemaal ingebouwd? Dat duurt nog wel een paar weken ;)
Hardware is ver klaar, alles is geïnstalleerd, maar ik moet nog aan de interface beginnen.

mooi dat alles werkt maickel,top gedaan,ben benieuwd naar het eind resultaat.

robert
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

mehn

De forummers die mij goed kennen hebben zich, gezien mijn ongeduld  :angel:, waarschijnlijk al verbaasd dat het zo lang duurt  8)

Vanochtend had ik er genoeg van. De CarPC staat hier nu al zolang op mijn bureau te wachten op een fatsoenlijk frontend (waar ik geen tijd voor heb) dat ik er maar wat mee ben gaan doen.
Mede vanwege het feit dat mijn in de 850 ingebouwde navigatie met dit weer steeds meer kuren vertoont en ik dit weekend een paar lange ritten voor de boeg heb, heb ik de boel maar ingebouwd  ;D

Voor de duidelijkheid: de software is nog lang niet klaar, maar ik kon het toch niet laten  :eusa_whistle:

FrodoPlayer?...

...of toch de Windows Media Player?

VADIS  8)

Navigatie

En bluetooth telefoon

Het begin is er al moet er nog veel gebeuren. Het eerste wat me stoort is de meldingen tijdens het rijden dat er een draadloos netwerk in de buurt is  :evil:

XC60 D4 AWD:

)()()sT

Ziet er goed uit hoor!
Vond het idd. al verdacht stil omtrent de vorderingen :D

Ludo

Citaat van: mehn op 04-12-2010 15:42:38
De forummers die mij goed kennen hebben zich, gezien mijn ongeduld  :angel:, waarschijnlijk al verbaasd dat het zo lang duurt  8)

Nou, geduld of niet, petje af voor wat je allemaal aan het klaarstomen bent Maikel.  :eusa_clap:
Bij mij zou het al verkeerd lopen als ik zoveel kabels als hier tegenkwam: http://www.mehn.nl/volvo/volvo855t5/CarPC/XP/DSC04400.JPG]
:eusa_doh:  ;D

Citaat van: mehn op 04-12-2010 15:42:38
VADIS  8)
http://www.mehn.nl/volvo/volvo855t5/CarPC/Inbouw1_05.JPG

De Volvo850forum online on the road helpdesk.  ;D

Vulk

elianmars

Gaaf, Maikel!  :eusa_clap:

Ik kan zoiets echt niet, dus vind het reuzeknap dat iemand zoiets in elkaar knutselt.

Wel een vreemde asbak die er onder hangt  :eusa_think: ;D

rogerV701998

Zeer indrukwekkend! :eusa_clap: