VPB voor kofferbak Sedan (KLAAR + laatste foto's pag 4

Gestart door Jack v, 25-10-2010 15:24:56

Vorige topic - Volgende topic

Jack v

Je voelt ook wel degelijk dat hij erin zit, hier hoef je niet omheen te draaien. Als hij er nou bovenopzit of eronder. Heb dezelfde er nou ook in en ik merk wel degelijk verschil gezien de reactie van Ben is dit geen fabel ;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

Mochten de jongens die er 1 gekregen hebben niet tevreden zijn over het resultaat en hij kan niet onder het rubber gemonteerd worden kunnen ze hem op mijn kosten terugsturen en word hij aangepast.

razorx

Citaat van: Jack v op 20-11-2010 23:17:14
Je voelt ook wel degelijk dat hij erin zit
Hangt er van af hoe stijf het rubber is.

Even serieus: Hij hoort gewoon onder het rubber, direct op het metaal.

elianmars

Auk

Ben toch eens benieuwd wat voor merkbaar verschil ik zal voelen in de S. Iemand met zo'n brug in omgeving Roermond?
Auke
Volvo. for life

san

G#DVR! nu heb ik net alles weer ingebouwd kan weer de hele zooi los!  >:( En had begrepen dat Peter hem via ET had en dat ie daar ook gemonteerd is,neem aan dat Marc en de zijne echt wel weet hoe je de VPB erin zet.

Misha

Volgens mij maakt het geen reet uit op dat stripje uitgehard rubber waar ook nog eens een metalen plaat in zit, het ding zit strak vast met 4 bouten en zal op die plek misschien een honderdste mm speling meer hebben. Denk dat het niet eens meetbaar is eigenlijk.
:evil: :eusa_whistle:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

thuur

Citaat van: Misha op 21-11-2010 11:01:52
Volgens mij maakt het geen reet uit op dat stripje uitgehard rubber waar ook nog eens een metalen plaat in zit, het ding zit strak vast met 4 bouten en zal op die plek misschien een honderdste mm speling meer hebben. Denk dat het niet eens meetbaar is eigenlijk.
:evil: :eusa_whistle:

Eindelijk een zinnige response. De schotelrubber zit in een metalen plaat inderdaad..

Gr 8)

razorx

Nietes ;)
Kijk maar naar de plaatjes hieronder:

Montage aan de bovenkant zal dan en slechts dan alleen totaal stabiel zijn als je met afstandbussen tussen de brug en de schokbrekerbevestiging werkt. ;)

Anders rust de brug op de uitstekende rubber randen.

Jack v

De brug kan echt geen kant op, de gaatjes waar de boutjes door komen zitten precies op maat(8.5mm) en zijn niet zulke gaten als die in het rubber zitten. Er zit nada niks geen beweging in de brug. het enigste wat de brug dus heen en weer kan komen is 0.25mm naar links en rechts.

thuur

Citaat van: razorx op 21-11-2010 16:35:25
Nietes ;)

http://www.paerl.it/volvo/sb20.jpg

http://www.paerl.it/volvo/sb21.jpg

Montage aan de bovenkant zal dan en slechts dan alleen totaal stabiel zijn als je met afstandbussen tussen de brug en de schokbrekerbevestiging werkt. ;)

Je ziet de roest van de metalen plaat zitten (boutgaten), en de afdruk van de carrosserie op de plaat..

Gr ;)

razorx

Citaat van: thuur op 21-11-2010 18:02:47
Citaat van: razorx op 21-11-2010 16:35:25
Nietes ;)

http://www.paerl.it/volvo/sb20.jpg

http://www.paerl.it/volvo/sb21.jpg

Je ziet de roest van de metalen plaat zitten (boutgaten), en de afdruk van de carrosserie op de plaat..

Gr ;)
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt:

Op mijn foto's is dat type brug nooit geplaatst (Estate, dus de kinderzitjesmethode).

Of ik begrijp jou niet, kan ook. ;)

Jack v

Vind dit wel vreemd Yits ik heb hele andere rubbers dan jij, die van mij zijn vlak aan de bovenkant met gaatjes waar het boutje precies in past en ik kan de rubbers ook niet buigen ???

razorx

Citaat van: Jack v op 21-11-2010 19:27:56
Vind dit wel vreemd Yits ik heb hele andere rubbers dan jij, die van mij zijn vlak aan de bovenkant met gaatjes waar het boutje precies in past en ik kan de rubbers ook niet buigen ???
Ik bedenk me opeens dat ik met een heel slecht voorbeeld kom: Mijn rubbers zijn Nivomat rubbers.
Ehh sorry voor de verwarring.

Jack v

oke vergeven, ma zelfs bij jou rubbers kun je zien dat er een plaat in het rubber zit dus de vpb kan geen kant uit. Jammer van de afstand anders kon ik het je terplekke laten zien> de vpb ligt er echt rotsvast op en zoals reeds geschreven de gaatjes waar de boutjes in komen zitten precies op maat met een speling van 0,5 mm dit is volgens mij n og minder dan een örigineel.