V70 2.5 10v 1998 -> V70 2.5D 2000

Gestart door ALF, 23-11-2010 20:47:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ALF

Op het Volvo-forum al geplaatst, maar bij deze voor degene die daar niet komen...

Ik ben van een V70 2.5 10v benzine automaat uit 1998 naar een V70 2.5D Diesel automaat uit 2000 gegaan. De kleur is grijs metallic (durf de officiële naam zo niet te noemen).

Een hoop opties, waaronder:

volledig leer
stoelverwarming
achterspeakers (deur en D-stijl)
breedstralers
koplamp wiswas
hout inleg
licht metaal
ecc
bagagenetten achter
afneembare trekhaak

Ik zal vast nog wat missen, want hij zit redelijk bommetje vol. Buiten dit alles is deze ook nog eens helemaal in orde, de andere had slecht onderhoud gehad vandaar nu ook alweer de wissel icm het vele rijden.

Voor mijn gevoel een compleet andere beleving in deze auto.










wouter.70

erg mooie volvo en veel succes ermee maar dat gaat wel lukken denk ik :P

GJV70

Mooie wagen. Geniet ervan! Wat betreft de andere beleving...Kun je dat gevoel onder woorden brengen? Ben namelijk wel benieuwd!
Roffel Sound Addict

fredtref

Welkom, mooie wagen ik ben ongeveer 11 maanden geleden ook van 2.5 10v naar een TDI gegaan geen dag spijt van gehad (nou ja misschien even in het begin door het achterstallig onderhoud)
Veel plezier en veilige kilometers

ALF

Citaat van: GJV70 op 23-11-2010 21:26:24
Mooie wagen. Geniet ervan! Wat betreft de andere beleving...Kun je dat gevoel onder woorden brengen? Ben namelijk wel benieuwd!

Schokbrekers en veren waren op en nog veel meer van dat soort zaken, er kraakte vanalles en deze is fluisterstil.

Vandaag wel een remtang vervangen rechtsachter, die deed niks meer, plus afdraaien schijven achter. Echt was helemaal vastgeroest, de auto had bij de vorige eigenaar een tijd stilgestaan.

vlovlo850

Fraaie auto zo op de foto's ... veel plezier gewenst !

ALF

iemand nog tips voor automatten? ik vond matten-online.nl, iemand ervaring daar..

vlovlo850

Even kijken op Marktplaats. Wanneer je originele set zoekt zit er een Stephan van der Veen in Nijverdal ... Heb daar onlangs een set originele rubbermatten gekocht voor EUR 55 incluis verzending. Vooraf betaald en de tweede werkdag later keurig netjes verpakt afgeleverd door een koerier. Prima adres !

StefanCJ

Citaat van: ALF op 26-11-2010 22:01:01
iemand nog tips voor automatten? ik vond matten-online.nl, iemand ervaring daar..

Ik heb daar voor een paar jaar geleden voor de 440 matten besteld. Kwaliteit was wel aardig maar niet zo goed als origineel. Ik had toen `luxe velours`. Misschien `super velours` proberen, maar ik denk dat dat qua prijs al aardig richting origineel gaat.

;)

jas


ALF

Bedankt voor de tip jas! Ik ga daar eens rond speuren voor een setje matten.

hathü

Mooie wagen. Ik stuur nu al meer dan 4 jaar in mijn TDI en het bevalt nog steeds.