855 Total Loss, we gaan verder met een D5, en nu een D6 PiH!

Gestart door Snellebaksteen, 02-12-2010 23:31:14

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Wat naar allemaal :(

Sterkte met de afwikkeling!

Gr ;)

Misha

:o

Tjee Reinier, nare berichten. Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen. Bomen zijn echte killers wat dat betreft, en het enige waar rallyrijders respect voor hebben.
Blij dat de baksteen zijn werk heeft gedaan, en de hufterigheid van mensen is af en toe om te huilen ja.

Gelukkig zijn de meeste mensen wel fatsoenlijk, maar die rijden dan weer net niet voorbij.

Beterschap voor je vrouw en sterkte met de afwikkeling en met het zoeken naar een opvolger, kan je de V70N in ieder geval van harte aanbevelen.
Citaat van: Claudia
Misha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45
Ja, zie je wel, Misha snapt het

LenT-5R

Ik ben het eens met vrijwel alles dat hier boven gezegd is, maarre.........waar blijven de foto's ?

PS. Sterkte met je vrouw en de speurtocht naar een nieuwe veilige auto !

Aangepast om animalT5R tevreden te houden.

Misha

Citaat van: LenT-5R op 03-12-2010 12:04:47
.........waar blijven de FOTO"S ?

::)

Wil je die echt zien dan en denk  je dat TS niet iets anders aan zijn hoofd heeft nu ?
Citaat van: Claudia
Misha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45
Ja, zie je wel, Misha snapt het

Laurent

Iets anders dan sterkte ermee hoef ik denk ik niet meer te zeggen, is al gezegd door andere. Succes ermee en de 855 heeft zijn werk gedaan ;)

StefanCJ

Sterkte iig! Gelukkig dat je vrouw geen ernstige dingen heeft!

Douwe

Sterkte met de vrouw,ik hoop ook dat er geen andere mankementen aan het licht komen in het ziekenhuis.
Gelukkig heeft de 855 zijn werk goed gedaan, maar op zo'n manier wil je hem niet kwijt.
Wens je vrouw beterschap en succes met de zoektocht naar een waardige opvolger.
"If life is just a highway, then the soul is just a car"
Volvo 242  2.0 LPG Automaat 1974
Volvo 245 V6  LPG  Automaat 1978
Volvo 854 2.5 20v Handbak 1992
Volvo 854  2.3 T5   Automaat 1995
Volvo 855 2.5 10v LPG G3 Handbak1996

LenT-5R

Citaat van: Misha op 03-12-2010 12:05:48

Wil je die echt zien dan en denk  je dat TS niet iets anders aan zijn hoofd heeft nu ?

Het hoeft ook niet nu maar ik heb er serieus interesse in. Ik wil hier niet de ramptoerist uithangen maar ben gewoon erg benieuwd naar hoe de auto zich gehouden heeft. That's all.

Aangepast om animalT5R tevreden te houden.

animalT5R

Citaat van: LenT-5R op 03-12-2010 12:31:47

Wil je die echt zien dan en denk  je dat TS niet iets anders aan zijn hoofd heeft nu ?

Het hoeft ook niet NU maar ik heb er serieus interesse in. Ik wil hier niet de ramptoerist uithangen maar ben gewoon erg benieuwd naar hoe de auto zich gehouden heeft. That's all.
Komt anders aardig over als ramptoerist ,met het dikgedrukte en in hoofdletters  ::)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Erik_M.

Dit is geen leuk bericht,  jammer van de trouwe Kliko. Gelukkig is je vrouw er goed vanaf gekomen en hopelijk komt er op de foto's in het ziekenhuis geen narigheid aan het licht.

Succes met zoeken naar een waardige vervanger voor de Kliko.

LPGLE

Zo zeg.  lees het nu pas ..

Sterkte met de afhandeling .
Volvo for life ! Wees blij dat je een volvo reed , en gaat rijden !

Veel succes met uitkijken naar een waardig opvolger .

V70geRwin

Idd jammer van de auto maar je kan er ook trots op zijn, hij/zij heeft je vrouw goed beschermd!

Sterkte en beterschap voor je vrouw!
En veel plezier met het zoeken van een nieuwe!

)()()sT

Ik las gisteravond al iets in een ander topic, maar nu de uitleg.
Slecht nieuws, heel erg jammer en schandalig dat men gewoon doorrijdt.

Gelukkig is ze er heelhuids uitgekomen, sterkte.

cas

Citaat van: animalT5R op 03-12-2010 12:37:19
Citaat van: LenT-5R op 03-12-2010 12:31:47

Het hoeft ook niet NU maar ik heb er serieus interesse in. Ik wil hier niet de ramptoerist uithangen maar ben gewoon erg benieuwd naar hoe de auto zich gehouden heeft. That's all.
Komt anders aardig over als ramptoerist ,met het dikgedrukte en in hoofdletters  ::)

zo bedoelt hij het ook vast niet, en uiteindelijk komt er toch vast wel een foto. Lent5r loopt alleen ietsjes voor   ;) 
dr zijn echt wel meer mensen die benieuwd zijn naar hoe de auto het gehouden heeft, ook ik. alleen wacht ik, en vraag ik niet om de fotos. alles op zn tijd.  :)

hoe is het tweede bezoek geweest na de eerdergenoemde 8 uur? pas jezelf ook goed op die twee wielen....
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Laserblue

Oei  :-\
In ieder geval heeft de auto z'n werk gedaan, nl je vrouw beschermen.

Waar moet de kachel nou in bij de kerstboom?  :eusa_think:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*