(Internet) Radio 850! De beste hits allertijden!

Gestart door The Demon, 19-12-2010 23:08:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

daytonawim


Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

daytonawim

Dat heb je anders echt niet geschreven kerel ;D ;D ;D

Jack v

Citaat van: Jack v op 24-10-2011 18:49:30
Citaat van: StefanCJ op 24-10-2011 18:33:45
Citaat van: Jack v op 24-10-2011 18:29:21
ja nog even en ik zoek een andere zender :evil:

Ja, en dan lekker naar prutmuziek, reclame en onnozele dingen luisteren zeker? ;D
ja dan zoek ik wel een boem boem zender :eusa_shifty:
dit bedoel ik, mafketel en dit
Citaat van: Jack v op 24-10-2011 20:23:23
boem boem boem boem i want you in my room  :eusa_whistle:
is een regel uit die boem boem plaat ,wel bijblijven , Wim
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

The Demon

We draaien weer (voor zolang als het duurt  :eusa_pray:)

Om uit te sluiten dat het aan de computer ligt heb ik deze even een schijfcontrole en meer van die reut laten doen terwijl ik de maandelijkse verplichtingen deed (rekeningen betalen  :eusa_sick:) dus nu weer eens kijken hoelang het signaal blijft.

Maar woensdag gaat De Kelder Van De Hits zeker weer open dus mail je verzoekje nog even naar radio850@kpnmail.nl dan heb ik morgen nog wat plaatjes op te zoeken.

Groet,
The Demon.

The Demon

In verband met het overlijden van de startmotor van Olijfje vandaag geen Kelder Van De Hits helaas.

Groet,
The Demon.

StefanCJ

Een geluk bij een ongeluk ... Ik ben ivm omstandigheden aan het werk tot 2200 ipv 1900 dus kon helaas niet live luisteren.

The Demon

Ik maak het goed hoor, hoe en wanneer is nog even een mysterie maar ik beloof het plechtig.

Groet,
The Demon.

StefanCJ

Citaat van: The Demon op 26-10-2011 23:26:57
Ik maak het goed hoor, hoe en wanneer is nog even een mysterie maar ik beloof het plechtig.

Groet,
The Demon.

Op oudejaarsavond  :eusa_dance:

The Demon

Misschien wel eerder al ::)
Maar oudejaarsavond staat ook al in de planning voor iets "speciaals"

Groet,
The Demon.

The Demon

Hallo luister vriendjes en vriendinnetjes.

Weer even een korte update over ons wel en wee.

Het vastlopen van de software lijkt niet alleen aan KPN te liggen, ik heb wat "unwanted" bestandjes op de betreffende pc gevonden (en ondertussen verwijdert) hopen dat het nu weer wat beter gaat, anders moet die pc eens een keer uitgebreid onderzocht worden door een expert.
De afgelopen dagen heb ik het nogal druk gehad met van alles en nog wat (o.a. de startmotor van Olijfje) om er echt goed naar te kijken.

Maar goed we draaien weer (voorlopig).

Groet,
The Demon.

The Demon

Het lijkt erop dat we weer een stabiele stream hebben.

Het switchen van de duitse servers naar de engelse servers van de providor heeft wat meer stabieliteit gebracht.
We draaien nu nog wel/weer op 192Kbps, maar als de stream zo wel blijft draaien 24/7 nemen we daar (voorlopig) genoegen mee.
In de toekomst gaan we verder met de ontwikkelingen (en dus naar een 320Kbps stream).

Eerst maar eens zien of de investeringen tot nu toe (goede software is niet gratis) hun vruchten gaan afwerpen in de zin van het aantal luisteraars (gemiddeld).
Daarmee kan ik dan ook naar nieuwsproviders stappen om van dat "gejatte" en slechte signaal van radio 2 af te stappen.
Maar jullie snappen dat dat ook weer geld gaat kosten, en er is nog niet eens een eigen jingle-pakket!
Wat heeft dan de voorrang volgens jullie?

Groet,
The Demon.

Jack v

stabiel en goed signaal, die jingels boeien me neit zo.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

StefanCJ

Citaat van: Jack v op 31-10-2011 08:15:36
stabiel en goed signaal, die jingels boeien me neit zo.

Inderdaad, stabiel en goed signaal lijkt me een hogere prioriteit hebben.

Succes!

The Demon

De stabieliteit heeft ook absolute voorrang.

De vraag ging meer over het nieuws kopen bij een provider of eerst een eigen jingle pakket laten maken.
Maar voorlopig is daar nog geen geld voor (of ik moet de staatsloterij winnen ;D)
Donaties zijn altijd welkom natuurlijk  ;D

Groet,
The Demon.