Jack v en de 850 NBP ( de apk, helaas)

Gestart door Jack v, 30-12-2010 12:50:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

rpakuypers

#510
Citaat van: Dirk342 op 13-06-2011 09:21:53
korte vakantie ??  je hebt verdikkie bijna 7 weken, een normaal werkend mens is jaloers op je ;D hahaha, en word zo te zien weer volle bak, altijd gezellig natuurlijk.

Een normaal werkend mens krijgt zijn overuren uitbetaald, ik moet ze opsparen om op vaste tijden vrij te zijn  :o ................ maar dan heb ik eindelijk eens tijd om koffie te drinken want de afgelopen keren moest het allemaal tussen het werk en de studie door.

Maar hoe werkt de CC Jack ?

Groet,
Roger

Jack v

cc werkt geweldig Roger ik heb er gister al met Dirk over gehad waarom die van jou zo laat opppakt. Die van mij is echt knopje ndrukkken en het pedaal zakt naar beneden.
Misschien toch maar eens controleren op een vacuumlek of het pompje een keer uitwisselen.

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

ulkeman

Citaat van: Jack v op 13-06-2011 12:44:32
cc werkt geweldig Roger ik heb er gister al met Dirk over gehad waarom die van jou zo laat opppakt. Die van mij is echt knopje ndrukkken en het pedaal zakt naar beneden.
Misschien toch maar eens controleren op een vacuumlek of het pompje een keer uitwisselen.



wat ik al tegen je zei jack,
die schakelaar wisselen we nog even om en dan is het helemaal top in orde ;)


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Jack v

Ik heb hem vastgezet Stefan dus het werkt wel. Heb jij dan nog wel een goeie voor je eigen auto?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

rpakuypers

Citaat van: Jack v op 13-06-2011 12:44:32
cc werkt geweldig Roger ik heb er gister al met Dirk over gehad waarom die van jou zo laat opppakt. Die van mij is echt knopje ndrukkken en het pedaal zakt naar beneden.
Misschien toch maar eens controleren op een vacuumlek of het pompje een keer uitwisselen.



Ik zit zelf te denken aan het het hendeltje aan het stuur .............. wellicht dat een en ander smerig is en daardoor slecht contact maakt.

Groet,
Roger

ulkeman

Citaat van: Jack v op 13-06-2011 12:47:09
Ik heb hem vastgezet Stefan dus het werkt wel. Heb jij dan nog wel een goeie voor je eigen auto?

ja hoor daar kom ik wel aan,
ik heb je gezegt dat het spul goed was dus dan moet ik me er ook aan houden he :D


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Jack v

Dan zou die het wel of niet doen, denk eerder het pompje of een gaar knietje/ balgje.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Jack v

Citaat van: ulkeman op 13-06-2011 12:49:56
Citaat van: Jack v op 13-06-2011 12:47:09
Ik heb hem vastgezet Stefan dus het werkt wel. Heb jij dan nog wel een goeie voor je eigen auto?

ja hoor daar kom ik wel aan,
ik heb je gezegt dat het spul goed was dus dan moet ik me er ook aan houden he :D
klasse :eusa_clap:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Ludo

Citaat van: Jack v op 13-06-2011 12:44:32
cc werkt geweldig ... knopje indrukken en het pedaal zakt naar beneden.

Dus als je cc inschakelt, gaat ie naar plankgas?.

;D

ulkeman

Citaat van: Jack v op 13-06-2011 12:51:47
Citaat van: ulkeman op 13-06-2011 12:49:56
Citaat van: Jack v op 13-06-2011 12:47:09
Ik heb hem vastgezet Stefan dus het werkt wel. Heb jij dan nog wel een goeie voor je eigen auto?

ja hoor daar kom ik wel aan,
ik heb je gezegt dat het spul goed was dus dan moet ik me er ook aan houden he :D
klasse :eusa_clap:

zo hoort het gewoon ;)


ook lid van de firma list en bedrog.
afdeling dalfsen

Jack v

Citaat van: Ludo op 13-06-2011 12:52:11
Citaat van: Jack v op 13-06-2011 12:44:32
cc werkt geweldig ... knopje indrukken en het pedaal zakt naar beneden.

Dus als je cc inschakelt, gaat ie naar plankgas?.

;
Nee Ludo je voelt het pedaal even naar beneden trekken en dan houd hij mooi zijn snelheid vast,grapjas ;D
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

cas

Citaat van: Jack v op 13-06-2011 13:00:11
Citaat van: Ludo op 13-06-2011 12:52:11
Citaat van: Jack v op 13-06-2011 12:44:32
cc werkt geweldig ... knopje indrukken en het pedaal zakt naar beneden.

Dus als je cc inschakelt, gaat ie naar plankgas?.

;
Nee Ludo je voelt het pedaal even naar beneden trekken en dan houd hij mooi zijn snelheid vast,grapjas ;D

die van mij denkt er 2 secondes over, en dan doet ze het ook  :)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

FGG

Hoe zit dat nou bij die CC's? Bij de S40 voel ik de cc ook het pedaal naar beneden trekken, bij de Skoda gebeurde dat ook, bij de V70 gebeurt dat niet. Werkt dat anders?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Jack v

V70 word toch elektronisch geregeld en niet op vacuum?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

rpakuypers

Citaat van: FGG op 13-06-2011 13:02:19
Hoe zit dat nou bij die CC's? Bij de S40 voel ik de cc ook het pedaal naar beneden trekken, bij de Skoda gebeurde dat ook, bij de V70 gebeurt dat niet. Werkt dat anders?

Bij de diesel is electronisch en die trek niet aan je pedaal omdat er geen vacuum opgebouwd hoeft te worden.

Groet,
Roger