[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

BBS

Citaat van: triton op 25-12-2013 22:45:08
Losse vacuumslang of zekering misschien?

Vacuum slang kan ik zien bij de pedalen en de zekering is nummer?

Als de accu eruit is zie ik dan de onderdelen van de CC of moet er dan meer verwijderd worden?
Volvoloos....

Sbv

onder de accu plaat zit de cc pomp. misschien stekker daar los ?

BBS

Hoe kom ik daar Sander?
Accu eruit, dan kijk ik tegen de plaat aan waar de accu op staat en hoe krijg ik die los?
Volvoloos....

Sbv

Citaat van: BBS op 25-12-2013 23:09:23
Hoe kom ik daar Sander?
Accu eruit, dan kijk ik tegen de plaat aan waar de accu op staat en hoe krijg ik die los?
als de accu eruit is, dan kijk je op de plaat. Je ziet dan 2 boutjes zitten, die loshalen, dan haal je de accu plaat los.
Deze zit nog met 2 rubbers vast in spatbord, daar kan je het zo uittrekken. Mogelijk dat er nog een kabel klem aan de plaat vast zit. Die kan je ook zo loshalen

BBS

Citaat van: Sbv op 25-12-2013 23:11:57
Citaat van: BBS op 25-12-2013 23:09:23
Hoe kom ik daar Sander?
Accu eruit, dan kijk ik tegen de plaat aan waar de accu op staat en hoe krijg ik die los?
als de accu eruit is, dan kijk je op de plaat. Je ziet dan 2 boutjes zitten, die loshalen, dan haal je de accu plaat los.
Deze zit nog met 2 rubbers vast in spatbord, daar kan je het zo uittrekken. Mogelijk dat er nog een kabel klem aan de plaat vast zit. Die kan je ook zo loshalen

Dank je wel Sander, ik zal morgen eens zoeken naar het hoe en wat ;)
Volvoloos....

BBS

En het volgende raadsel betreffende de CC doet zich weer aan.
Wat dat betreft doet de Al Weer Donderen zijn naam eer aan  :evil:

Voor de gas inbouw werkte alles feilloos en daarna werkte de CC ineens niet meer.
Dus vandaag de boel losgehaald en bekeken.... Accu eruit, de accuplaat op de kop gezet en de vacuümpomp bekeken. Alle stekkers zitten op de juiste plaats en de vacuümslangen zitten ook juist gemonteerd. Gekeken of er ergens een vacuüm lek zit, maar ook dat was niet het geval....
De boel weer in elkaar gezet en dan maar ff kijken achter de schopplaat. Plaat losgehaald en de stekker zooi bekeken. Ook hier zitten alle stekkers op hun plaats en de vacuümslangen zitten juist. Ook hier geen lekke koppelingen gezien. De schopplaat maar weer terug gezet en even gekeken naar de zekering.
De zekering op plaats 16? Was in ieders geval heel en die weer terug gezet. Nou ja, dan moet Dirk er maar een keer naar kijken hoe alles zit....

Ik rij vanmiddag via de camping naar Nieuwleusen en wat denk je?
De CC blijkt nu dus gewoon te werken ???  :eusa_wall:

Ik snap er geen biet meer van, niks gevonden en toch werkt alles weer?
Wie heeft er een idee van wat er aan de hand kan zijn?
Volvoloos....

UserID6342


leons850

Misschien dat 1 van de vacuüm schakelaar(s) op de grens zit van de afstelling?
Zelf stellend mechaniek zoals je waarschijnlijk wel weet.

Mooi dat hij het weer doet.
Fijne 2e kerstdag. ;D
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

BBS

#1643
Citaat van: Dirk342 op 26-12-2013 19:41:15
Tsja, je zegt het zelf al AWD :evil: ;D ;D

Nou Dirk, als hij het niet meer zou doen, was jij de volgende die er naar moest kijken.... :evil: :evil: ;D
Volvoloos....

BBS

Nieuwjaar = nieuwe ronde met nieuwe kansen...

Vanaf deze kant wil ik iedereen een heel goed, gezond maar bovenal een liefdevol 2014 wensen. :eusa_clap:
Het klinkt misschien wat afgezaagd, maar het zijn wel de 3 dingen die mij het meest waardevol zijn. Met name Flipje77 (Jennie) is mijn steun en toeverlaat in deze (nog steeds) roerige periode. Al hoop ik van ganser harte dat we dit jaar eindelijk eens in wat rustiger vaarwater zullen komen... :eusa_pray:
Ik hoop het al een paar jaar, maar nog nooit is het ons gegund. Dit is 1 van mijn beloftes voor dit jaar, zorgen dat we in een rustiger vaarwater komen en volop genieten van ons samen en uiteraard ons petekind. :eusa_dance:
En niet geheel onbelangrijk: zorgen dat ik zelf weer beter in mijn vel ga zitten en mij minder druk ga maken dit jaar. :eusa_shifty:

Ook dit jaar staat er wel weer het een en ander op stapel op allehande gebied. Een klein lijstje :eusa_think:

De roffel:
Die doet momenteel gewoon wat 'ie doen moet :eusa_dance: lekker zijn rondjes roffelen op LPG als hij uit zijn winterslaap gehaald wordt.
Volgend jaar wil ik eindelijk de andere "goede" achterklep erin zetten nadat voorzien is van een nieuwe achterruit en een likje verf.
Verder kijken of ik een andere bestuurdersstoel kan vinden, waarvan de rugleuning omgezet kan worden. De 15G turbo die hier op de plank ligt wil eigenlijk ook een keer samen met Dirk er tussen zetten en de software daar een beetje op aanpassen. Ik hoef de volle mep uit het blok te hebben maar een een peekaa of 40 extra zou leuk zijn.En tenslotte eindelijk de parkeer sensoren in de achterbumper monteren ;)

De stahut:
Daar gaan we binnenkort aan beginnen daar liggen ook wel een paar dikke klussen op wachten waarbij de AWD het nog wel op z'n donder gaat krijgen.
Allereerst willen we het terras ophogen met zo'n 10-15 cm gemiddeld. Dat betekend dat er zo'n slordige 8-10M3 op moet komen. Die gaan we halen met een aanhanger en zelf slepen naar de camping aangezien een kiepauto er niet komen kan. :-[
Als het terras opgehoogd is gaan we een veranda bouwen met een overkapping van 3 bij 5 meter. Onder de overkapping komt dan een vlonder op caravan hoogte. Terzijnertijd willen we dan dit dicht kunnen maken met een soort van tentwanden zodat het eigenlijk een verlengstuk wordt van de caravan.
Een mooi op maat gemaakte buitenkeuken met warm/koud water en dubbele spoelbak en fornuis staat ook nog op het lijstje maar dan voor volgend jaar...
In de caravan zelf gaan we voordat het seizoen begint een nieuwe laminaat vloer leggen.
De vloer moet klaar zijn voor het camping seizoen begint en de overkapping en toebehoren zou mooi zijn als die klaar is in de loop van het seizoen. ;)

Maar allereerst gaan we beginnen met een nieuw plafond in de keuken met inbouwspotjes. :eusa_dance:

Oh ja, Jennie heeft ook zo haar overpeinzingen gehad en die kan je lezen via deze link op onze eigen webstee. ;)
Volvoloos....

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Laguna-S60R

S60 2.4I 170PK LPI Sports Edition

S60Register

UserID6342


BBS

Ik zal de vorderingen in mijn blog bijhouden ;) :D
Volvoloos....

flipje77

Een mens moet wat te wensen hebben.... :eusa_shifty:
Ik ben bij een heleboel van deze "wensen"/ plannen van de partij!
Ik heb mijn schepje al klaar liggen om zand te gaan scheppen..... ;D
Maar eerst gaan we beginnen het plafond er uit te slopen.
Mijn hamertje ligt ook al klaar...... :evil:
Angst is de grootste vijand van het leven.