[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

BBS

Citaat van: leons850 op 11-10-2015 00:54:12
Hoe ver zijn ze BJ?
Zal wel wat vertraging hebben opgelopen.

Het laatste wat ik van Arjen gehoord heb is dat het weer een wagen is. Motorkap, bumper etc zit er allemaal weer op en aan. Alleen de wielkuipen, koelwater, olie en nog wat andere aansluitdingetjes, afstellen en uitgebreid testen moeten nog gedaan gaan worden. Al met al nog meer dan genoeg voordat ik hem weer in ontvangst kan nemen....

Maar alle respect naar Ronny en voornamelijk nu Arjen, hij doet meestal in de avond uren werken aan de wagen. :eusa_clap: :eusa_clap:
Volvoloos....

BBS

Volvoloos....

razorx

Het wordt weer een auto.   :eusa_clap:
Daar is weer wat werk verzet zeg!

The Demon

Dat is een hele bult werk geweest wat de heren hebben gedaan.  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Ik ben ook benieuwd naar de rij ervaringen straks.

leons850

Ziet er weer uit als een auto inderdaad.  :eusa_clap:
Ik hoop dat het allemaal een beetje voorspoedig verloopt, prettig voor Arjen en Ronny en fijn voor jou want dan kun je weer rijden BJ.
Wanneer word de software aangepast?
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

arjen850


Sbv


elianmars


Boeijke


TonV70R

Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

UserID6342

Motortje loot echt super en hadden we ook niet anders verwacht !  We hebben nog een klein aantal electronische storingen, maar kregen die vandaag niet opgelost.  Maar moet wel goed zijn voordat de auto word opgehaald natuurlijk.  Ook de 'nieuwe gebruikte bijgeleverde LV as is gaar dus die moet nog vervangen worden.  Er is wel al een klein stukje met de auto gereden en dat ging goed verder.

henry classic v70

Toch meegegaan... ;)
Was het te doen (op de stoel zitten) om slechts toe te kijken ?  ;D

Mooi dat de wagen van BJ zover is dat íe loopt, nu de laatste loodjes nog :eusa_clap:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

leons850

Lekker bezig heren!
Ik ben stiekem toch wel benieuwd wat voor storingen je nu nog hebt?

Dirk blijf je wel gewoon zitten? ;)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Marc O.

Mooi dat het grootste werk is gedaan. Ben idd ook wel benieuwd naar de storingen.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Bouke

mooi werk weer mannen :eusa_clap: de laatste dingetjes komen ook wel goed :)