[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

UserID25761

Citaat van: Marc O. op 27-03-2017 19:19:27
Mijn broer heeft een 535D en een 550D gehad. Afgezien van wat probleempjes met de airco waren dat redelijk probleemloze auto's.

Tja! mijn vader rijd al 40 jaar BMW (750, X5, X3), en heeft nooit iets.
Ze kunnen ook wel auto's maken daar bij BMW, maar ik hoef ze niet meer  ;)

Marc O.

Dan lijkt me de conclusie 'baggerauto' wat overdreven.
...The Nile isn't just a river in Africa...

StefanCJ

Vriend van me had een 535D, hij was er erg tevreden mee, had nooit iets. Wel een erg dikke auto hoor, stukken stoerder dan menig Volvo maar wel weer een paar klasses zwaarder. Verder heeft 'ie nog een Range Rover Sport gehad, dat is toch ook een geweldige auto om in te rijden, heerlijk zeg.

peteRRR

Die 500D series sleuren er ook wel aan kwa koppel,..chippen is al helemaal by by.
Ook wel es mee gereden in zo,n ding maar gaat erg goed van z,n plek.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

classicT5

Heb ook meerdere bmw's gehad, 530d, X5, 330d, niet veel mee gehad en best veel mee gereden 50 a 60d per jaar). Maar had ze wel nieuw en na een jaartje weer de deur uit, is waarschijnlijk niet zo representatief.

Stoelen vond ik het minste, of je comfortstoelen had (X5), gewone stoelen 5 serie, of sportstoelen, 3 serie had, maakte niet zoveel uit. Die X5 comfortstoelen was een optie van 4d oid :(

StefanCJ

Tja, het is dat de D5 geen stuiver meer opbrengt, maar dit vind ik toch wel heel gaaf hoor.
http://link.marktplaats.nl/m1144170414

UserID25761

Citaat van: Marc O. op 27-03-2017 19:31:41
Dan lijkt me de conclusie 'baggerauto' wat overdreven.

Nee! dat is en blijft mijn mening  ;)

NinaPaul

Dan IS het geen baggerauto, maar VIND jij het een baggerauto :D
Heb zelf ook nog een 123d staan.

Maar goed, genoeg off-topic ;) gewoon iets leuks zoeken, welk merk dan ook.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

elianmars

Citaat van: leons850 op 27-03-2017 16:45:03
Citaat van: Taranis op 27-03-2017 15:55:58
Citaat van: elianmars op 27-03-2017 13:01:04
En die andere met een N rijdt al 7 jaar zonder gezeur :P

Nee, die staat alleen maar op de oprit te verstoffen :P

Is ook het meest verstandig. ;)

Och, inmiddels toch een ton met het ding gereden. Zonder bizarre kosten dus.

BBS

http://link.marktplaats.nl/m1145582084

http://link.marktplaats.nl/m1150099019

http://link.marktplaats.nl/m1149154416

Dit zijn er drie waar ik naar wil gaan kijken. Waarvan de bovenste en onderste lichtelijk mijn voorkeur hebben.
Prijstechnisch in orde, lekker vol met opties en ideaal om te cruisen.
Als de deal doorgaat, dan gaat de AWD uit elkaar in onderdelen. Ik wil niet hebben dat ik daar bakken met geld gestopt heb en dat een iemand anders er nog tig-jaren relatief probleemloos in kan rijden. Morgen en overmorgen gaan we bij de 2 van de drie kijken ;)
Volvoloos....

Marc O.

Tering, wat een km-standen op die BMW's. Is dat nou wel verstandig?
...The Nile isn't just a river in Africa...

NinaPaul

Citaat van: Marc O. op 27-03-2017 21:13:19
Tering, wat een km-standen op die BMW's. Is dat nou wel verstandig?

Als je eindelijk gewoon wil rijden en niet wil sleutelen, denk ik inderdaad ook van niet.
Dan zou ik jou uit dit rijtje de passat aanbevelen.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

BBS

Kijken is nog niet kopen. En zolang het onderhoud gewoon goed uitgevoerd is, waarom niet? Volvo's zie je ook met astronomische kilometer standen.
Die Passat heeft ook mijn voorkeur eigenlijk ;)
Volvoloos....

Jans Duiven

Citaat van: BBS op 27-03-2017 21:21:20
Kijken is nog niet kopen. En zolang het onderhoud gewoon goed uitgevoerd is, waarom niet? Volvo's zie je ook met astronomische kilometer standen.
Die Passat heeft ook mijn voorkeur eigenlijk ;)


Ach als je niet meer dan 15000 km per jaar rijdt is een benzine versie ook prima toch?
Bij jou om de hoek staat deze:

BMW 5 Serie Touring 530I HIGH EXE '05 Xenon Navi Prof Vol!


BBS

Hmmm ook niet verkeerd eigenlijk.
Morgen gaat er iemand met mij mee om te kijken naar de 535. Hij heeft zelf een 535 nieuw gekocht en heeft hem nog. Hij weet ook de valkuilen van zo'n hok.
En morgen ga ik ook ff kijken bij die tip van Hans ;)
Volvoloos....