[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

BBS

Citaat van: razorx op 02-12-2017 18:41:36
Nee vind ik niet. ;)

Soms komt er een misselijke insluiper. Zoals een Tunerpro die simpelweg even de boel verprutst.
Is mij in de zomer van 2016 ook gebeurd. Met dezelfde auto, een andere ECU die gewoon goed was.

We hebben ons suf gezocht. Toen kwam Dirk met de zelfde verlossende oplossing als waar ik nu mee kwam.

Deze rare storing heb ik nog één keer eerder gehad in TunerPro bedenk ik nu.
Ja dat was met de inbouw van ALM sonde. En omdat de Bosch sensor was komen te vervallen moest de ECU toen veranderd worden. En dat wilde toen ook niet en uiteindelijk met een noodgreep wilde dat hok toen rijden. Later bleek inderdaad dat tunerpro de boel lag te dwarsbomen.
Ik ben toen uiteindelijk samen met Dirk bij ie geweest om de boel klaar te maken.

Ik ben weldegelijk onder de indruk wat voor een geolied team jullie samen zijn.  :eusa_clap: :eusa_clap:
Mensen drink er samen een flinke borrel op, ik vind dat jullie samen i.o.m. Piet en Maarten dit migraine dossier tot een perfect resultaat gebracht hebben!
Mijn oprechte complimenten!!!
Volvoloos....

flipje77

Angst is de grootste vijand van het leven.

elianmars

Nou, hup dat ding ophalen, dan kan Dirk weer verder met zijn leven ;D

BBS

Citaat van: elianmars op 02-12-2017 22:31:03
Nou, hup dat ding ophalen, dan kan Dirk weer verder met zijn leven ;D
Nou, hij moet nog verder afgebouwd worden en de APK moet er weer op. Dan nog ff testen en dan kan hij weer overgedragen worden :eusa_dance: :D

En Dirk gaat sowieso wel verder met zijn leven. Morgen bijvoorbeeld met een houten kop :evil: ;D
Volvoloos....

elianmars


UserID6342

Citaat van: BBS op 02-12-2017 22:58:54
[En Dirk gaat sowieso wel verder met zijn leven. Morgen bijvoorbeeld met een houten kop :evil: ;D
Niet gelukt deze keer ;D. En ja Marcel, auto stond/staat geschorst.

arjen850

Super dat hij weer loopt, Wat moet dat een opluchting zijn geweest voor iedereen :D dat kreng deed een aantal mensen gewoon achtervolgen ;D

StefanCJ


BBS

Citaat van: arjen850 op 03-12-2017 10:21:04
Super dat hij weer loopt, Wat moet dat een opluchting zijn geweest voor iedereen :D dat kreng deed een aantal mensen gewoon achtervolgen ;D
Al sinds 2015 ::) Je zou er zowat wat van gaan denken.
Maar ik ben wel heel opgelucht dat het nu uiteindelijk gevonden is. :D

Citaat van: StefanCJ op 03-12-2017 10:51:05
Citaat van: elianmars op 02-12-2017 16:02:13
Citaat van: Dirk342 op 02-12-2017 15:42:41
Het hoereding
Pisding ook

Proest!


;D ;D
Dit is nog voorzichtig uitgedrukt. Als je soms de WhatsApp las hoe het daar tekeer ging :o ;D
Volvoloos....

Jans Duiven


razorx

Ik denk dat die wagen een princes is: Viel als een blok op Dirk en toen in slaap. Nu is zij wakker gekust en wil vriendelijk aamgesproken worden.

arjenT5R

Citaat van: razorx op 03-12-2017 14:27:53
Ik denk dat die wagen een princes is: Viel als een blok op Dirk en toen in slaap. Nu is zij wakker gekust en wil vriendelijk aamgesproken worden.

Ouwe poëet ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

knoertS70

Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

arjen850


BBS

Citaat van: arjen850 op 03-12-2017 18:05:57
Citaat van: knoertS70 op 03-12-2017 16:46:25
Nu nog rijden!!

Ook dat doet hij al hoor ;D

Eerst afgeven op dat pisding en dan toch ff stiekem rondjes rijden? :o :evil:



Citaat van: razorx op 03-12-2017 14:27:53
Ik denk dat die wagen een princes is: Viel als een blok op Dirk en toen in slaap. Nu is zij wakker gekust en wil vriendelijk aamgesproken worden.
Hahahahaaaa :eusa_clap: :eusa_clap:
Zodra ik hem weer heb zal ik dat eens gaan proberen. Maar dan moet ie het ook verdienen ;) :D
Volvoloos....