[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Boogie

ohh ja,
deze hoor je zeker ook als je een bocht maakt naar links

-D©©©L-

Let op: een AWD heeft zowel aan de distributiezijde als aan de versnellingsbak zijde andere steunen dan een FWD auto. De hoogte is anders omdat het subframe lager onder de auto zit.

BBS

Heeft iemand een Nummer voor mij van deze steun?
Volvoloos....

Jack v

Eerst checken of hij wel degelijjk stuk is Bert Jan. Hoe oud is je roffel?
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

BBS

De roffel is van juli 1997... De symptonen komen aardig overeen. ;)
Ik weet het Jack, zodra ik thuis ben gaat 'ie op de krik en zal ik kijken of het echt de steun is....

Owh ja, de teller staat inmiddels op 267K :o
Volvoloos....

Jack v

Heb hier alvast een nr voor je: 8631699 dat zou hem moeten zijn.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

BBS

jack, dank je wel. :D Is er trouwens ook nog een andere manier om te controleren of de motorsteun echt kaput is, of kan het alleen via de onderzijde?
Volvoloos....

Jack v

je moet echt even via de onderkant kijken. Mischien lukt door je stuur helemaal naar links of rechts te draaien maar ik neem altijd het wiel er even af.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

BBS

Ik zal eens proberen of ik het kan zien via de onderkant van de wagen. Als het goed heb ik nog een soort leveller liggen voor de caravan. Daarmee kan ik het wiel op een verhoging rijden en kan ik er even onder kijken.

P.S. Weet iemand wat een dergelijke steun ongeveer kost? :eusa_pray:
Volvoloos....

Jack v

Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

Sbv


Jack v

scantech steun zal om en de bij 45 euro zitten. Voor origineel reken maar het dubbele.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

BBS

Vandaag even wezen kijken met de wagen naar een nieuwe caravan in Hagenstein. De caravan is bijna gekocht maar de roffel wordt steeds minder. Het dreunen wordt ook steeds erger. Ik heb even gekeken waar die motorsteun zit, maar ik kijk alleen tegen zwart plastic aan.

Weet iemand ook in welke richting ik moet gaan zoeken voor die steun?
Want mijn sleutelervaring op dit moment is niet bijzonder groot, maar ben bereid alles te gaan leren. :D Maar tot op heden kom ik niet erg ver. :-[
Volvoloos....

Vulk

Het rechtervoorwiel moet je van de auto nemen. Dan zie je daar een plastieken dopje dat je los moet draaien. Dan plooi je een stuk van de wielkuip weg en zie je de steun zitten.

big ben

Citaat van: BBS op 30-07-2011 20:58:30
Vandaag even wezen kijken met de wagen naar een nieuwe caravan in Hagenstein. De caravan is bijna gekocht maar de roffel wordt steeds minder. Het dreunen wordt ook steeds erger. Ik heb even gekeken waar die motorsteun zit, maar ik kijk alleen tegen zwart plastic aan.

Weet iemand ook in welke richting ik moet gaan zoeken voor die steun?
Want mijn sleutelervaring op dit moment is niet bijzonder groot, maar ben bereid alles te gaan leren. :D Maar tot op heden kom ik niet erg ver. :-[



(onder de krukaspoelie)