[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BBS

Citaat van: elianmars op 21-09-2014 21:59:15
Hoe is het nu met je been, BJ?

Dankzij dat ik, lees Jennie en ik, er zo vroeg bij waren met de wondroos, gaat het nu bovenverwachting goed eigenlijk. De antibiotica slaat goed aan en de vurigheid die het onderbeen sierde is nagenoeg weg.
Wel is het zo dat langdurig staan of de voet belasten het onderbeen/voet nog pijnlijk doet gaan worden.
Deze week doe ik nog rustig aan en ben ik op de camping, volgende week wil ik zo zachtjes aan weer beginnen met wat te werken.
Wel wil ik woensdag of donderdag nog even langs de huisarts om te kijken of alles goed gaat. Eventueel wil ik nog een kuur op zak houden die ik dan kan gaan gebruiken mocht de wondroos weer opspelen als bijvoorbeeld weer in het buitenland zit.

Dus al met al ben ik geheel niet ontevreden over het verloop van het genezingsproces ;) :D
Volvoloos....

elianmars

Citaat van: BBS op 22-09-2014 22:50:19
Citaat van: elianmars op 21-09-2014 21:59:15
Hoe is het nu met je been, BJ?

Dankzij dat ik, lees Jennie en ik, er zo vroeg bij waren met de wondroos, gaat het nu bovenverwachting goed eigenlijk. De antibiotica slaat goed aan en de vurigheid die het onderbeen sierde is nagenoeg weg.
Wel is het zo dat langdurig staan of de voet belasten het onderbeen/voet nog pijnlijk doet gaan worden.
Deze week doe ik nog rustig aan en ben ik op de camping, volgende week wil ik zo zachtjes aan weer beginnen met wat te werken.
Wel wil ik woensdag of donderdag nog even langs de huisarts om te kijken of alles goed gaat. Eventueel wil ik nog een kuur op zak houden die ik dan kan gaan gebruiken mocht de wondroos weer opspelen als bijvoorbeeld weer in het buitenland zit.

Dus al met al ben ik geheel niet ontevreden over het verloop van het genezingsproces ;) :D

Dat is goed om te horen!  :)

arjen850

Citaat van: NickGR op 24-09-2014 22:25:32
Citaat van: arjen850 op 21-09-2014 18:32:40
Was super gezellig, ook hier nog even: ontzettend bedankt. Heb zelf toch wel 1 erg leuke foto, zal die er vanavond wel even opzetten..:)
Zelfs ik had de buik vol:):)

Ik wacht nog steeds  :eusa_whistle: ;D

Pruts, kats vergeten. Komt morgen, pluk ik hem zo van de telefoon af :D Is echt leuke foto van Walter ;D

BBS

Citaat van: arjen850 op 24-09-2014 22:49:15


Pruts, kats vergeten. Komt morgen, pluk ik hem zo van de telefoon af :D Is echt leuke foto van Walter ;D

  :eusa_think: :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle:

De "updates" die ik van Arjen heb overgenomen heb ik inmiddels afgelopen zaterdag middag samen met NickGR in de wagen gezet.
Alles was klaar en we waren met z'n allen een stukkie lopen toen mij in het zin schoot dat ik helemaal vergeten was om de nieuwe schakeltoren echt vast te zetten. Wel alle boutjes erin maar niet vast gezet. :eusa_wall: :eusa_wall: Dus kon het hele spul er weer uit gesleuteld worden om de schakeltoren alsnog vast te zetten.

Nu de nieuwe schakeltoren mét houten pookknop op zijn plek zit heb ik wel het idee dat de wagen "strakker" schakelt :D

Onder het mom van "een ploatie zegt meer dan 1000 woorden:"


Volvoloos....

UserID25761

Citaat van: BBS op 28-09-2014 21:13:05
Dus kon het hele spul er weer uit gesleuteld worden om de schakeltoren alsnog vast te zetten.



Dat was 5 minuten werk, terwijl jij met de buurvrouw stond te praten  :eusa_whistle: :eusa_angel:

BBS

Citaat van: NickGR op 28-09-2014 21:17:06
Citaat van: BBS op 28-09-2014 21:13:05
Dus kon het hele spul er weer uit gesleuteld worden om de schakeltoren alsnog vast te zetten.



Dat was 5 minuten werk, terwijl jij met de buurvrouw man stond te praten  :eusa_whistle: :eusa_angel:
:eusa_whistle: 8)
Volvoloos....

Vulk

Citaat van: BBS op 28-09-2014 21:13:05
Citaat van: arjen850 op 24-09-2014 22:49:15


Pruts, kats vergeten. Komt morgen, pluk ik hem zo van de telefoon af :D Is echt leuke foto van Walter ;D

  :eusa_think: :eusa_whistle: :eusa_whistle: :eusa_whistle:

Nu de nieuwe schakeltoren mét houten pookknop op zijn plek zit heb ik wel het idee dat de wagen "strakker" schakelt :D

Heb je de kabels ook vervangen? Dan zou het zomaar eens kunnen dat de schakelbussen een stuk strakker zijn dan de oude, vandaar het strakker gevoel misschien?

En wat is'r met die bestuurdersstoel gebeurd? Had je er net geen nieuwe nette set inzitten? :o

BBS

Kabels zijn niet vervangen, deze waren mij nog goed genoeg ;)
Ik heb eerlijk gezegd het idee dat de bussen zelf in de toren wat strakker zijn.

En wat betreft de stoel, daar moet je niet naar kijken, er ligt een compleet ander interieur in de garage die wacht in de winter op een reinigingsbeurt en daarna een paar plamuur plekjes. Als dat alles klaar is dan ga ik in de garage alles verven -ik kan er nu mooi bij- en ik maak van 2 interieurs 1 nagelnieuw interieur. :D
Ik wilde afgelopen week er mee beginnen, maar de wondroos dacht er iets anders over ::)
Volvoloos....

Vulk

Ah vandaar. Ik dacht dat je het interieur al had inzitten! Ik ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.
Ga je de deurpanelen ook nog aanpakken?

BBS

Jazeker, alle harde kunststoffen goed schoonmaken en de skai/leren inzet stukken verven.
Colourlock zit in Ens en dat is hemelsbreed niet zo ver van onze camping af. (max 30 minuten sturen) Ik ga met de wagen en een paar opgeknapte delen daar heen en laat verf maken op deze kleuren. ;)
Volvoloos....

The Volvoboy

Mooi hoor 8) Maar de middenconsole moet aan de zijkant nog even worden vastgeklikt :angel:
'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 687.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 398.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 382.000km
'96 - Volvo 850 2.3 T-5 Aut. - Dark Olive Pearl - 16" Columba - 395.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km

cornelis-b

Misschien eens kijken naar een set R deurpanelen BJ want de originele laten ook bij jou los.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

classicT5

Zijn daar nog andere opties voor om die deurpanelen te maken? R deurpanelen zijn er toch ook niet zoveel van?

Kun je zoiets opnieuw laten bekleden?

(Heb hetzelfde als BJ zijn panelen), ben nog zoekende naar een oplossing

)()()sT

Ik heb nog een setje beige... 8)
Hebben net als zovele exemplaren ook wat schade aan de kopse kant, en wilde ze eigenlijk met het S70 Monza interieur wat er óók nog ligt verkopen, maar dat vlot niet zo ::)

StefanCJ