[V70] Uit het leven gegrepen, van V70 2,3T-T5 LPI naar V70 (N) D5!

Gestart door BBS, 04-02-2011 10:38:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

)()()sT


Marc O.

...The Nile isn't just a river in Africa...

V70geRwin

Mooi Bertjan, verse apk en lekker rijden!

ps, tijd om je onderschrift aan te passen   :eusa_clap:

UserID6342

We gaan er maandag wel mee verder.  Het belangrijkste is nu de banden, uitlijnen en APK en ook in die volgorde.  De rest is nu even ietsjes naar de achtergrond verschoven, maar komt ook goed !

henry classic v70

Grote klasse van deze mannen!! Een enorme berg werk verzet (met een grote tegenslag van Dirk natuurlijk) maar hij doet 't weer  :eusa_dance:
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

elianmars


Sbv

Heel mooi BJ dat je weer kan rijden. Super werk verricht heren

BBS

Ik ben er ook erg blij mee. :eusa_dance: Torretje draait écht heel netjes zijn rondjes en de bak schakelt ook echt mooi op :eusa_clap: :eusa_dance:
Het enige frappante was een beetje, dat ik min of meer het schakelgedrag verwachte van een adaptieve bak. Met name van een diesel. (NickGR)
Dat blijkt in de verste verte dus niet te kloppen en daar moest aan gewend worden. Maar naar mate de reis vorderde, went ook het schakelgedrag. Uiteindelijk is een kort ritje van Apeldoorn naar Nijmegen te kort om het schakelgedrag goed te doorgronden, maar voor mij staat zeker en vast dat er géén handhark weer komt ;D ;D

Daarvoor rijd het té goed en té lekker ;D ;D

Overal waar TE voorstaat is vaak niet goed, maar er zijn uitzonderingen op de regel. En dit is zo'n uitzondering :laugh:
Volgende week ff rustig toeren in de omgeving van Nijmegen - Arnhem, aansluitend een leuk concert en dan automatisch naar huis ;D


I leave the day with a big Smile!! ;D
Volvoloos....

760Turbo

Job well done dus :eusa_clap:
Ik hoop dat je er veel plezier van hebt, ik zou zelf van mn leven ook niets anders meer willen dan automaat.
855 T-5 aut. 1995 Lpi  420

Ewout Schalkwijk

Is dit blok ook krachtiger of alleen vervangen omdat het vorige blok een zwakke broeder was?
Ik ben totaal niet op de hoogte van de benzineblokken en PK's ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

arjen850

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 07-11-2015 21:18:25
Is dit blok ook krachtiger of alleen vervangen omdat het vorige blok een zwakke broeder was?
Ik ben totaal niet op de hoogte van de benzineblokken en PK's ;D

Behoorlijk krachtiger, van 190 pk naar zeker 226 pk, maar draait nu op software van een R dus waarschijnlijk iets meer als die 226:)

BBS

Citaat van: arjen850 op 07-11-2015 21:30:44
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 07-11-2015 21:18:25
Is dit blok ook krachtiger of alleen vervangen omdat het vorige blok een zwakke broeder was?
Ik ben totaal niet op de hoogte van de benzineblokken en PK's ;D

Behoorlijk krachtiger, van 190 pk naar zeker 226 pk, maar draait nu op software van een R dus waarschijnlijk iets meer als die 226:)

Feit is: Smaakt naar méér ;D ;D
Volvoloos....

leons850

Dirk en Arjen zullen er vast voor gezorgd hebben maar wat voor R-software met wat voor injectoren en turbo?
Puur nieuwsgierigheid. :angel:
Maar snel naar Yits dus. ;-)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

big ben

Citaat van: BBS op 07-11-2015 22:09:41
Citaat van: arjen850 op 07-11-2015 21:30:44
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 07-11-2015 21:18:25
Is dit blok ook krachtiger of alleen vervangen omdat het vorige blok een zwakke broeder was?
Ik ben totaal niet op de hoogte van de benzineblokken en PK's ;D

Behoorlijk krachtiger, van 190 pk naar zeker 226 pk, maar draait nu op software van een R dus waarschijnlijk iets meer als die 226:)

Feit is: Smaakt naar méér ;D ;D

Mooie stickert dr op   :P

arjen850

Citaat van: leons850 op 07-11-2015 22:12:39
Dirk en Arjen zullen er vast voor gezorgd hebben maar wat voor R-software met wat voor injectoren en turbo?
Puur nieuwsgierigheid. :angel:
Maar snel naar Yits dus. ;-)

15 g met witte benzine  injectoren, standaard R software voor een automaat V70R. 3' downpipe zit eraan te komen.