Definitieve No-Go's

Gestart door moderators, 23-02-2011 09:35:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

T W R 850

Ja hoor ik is wel tevreden hoor  ;D we willen toch niet dat er auto's in staan die er niet horen he. :eusa_clap:

Erik_M.

Citaat van: animalT5R op 07-07-2011 17:55:33
Citaat van: T W R 850 op 07-07-2011 17:48:35
De JS-RG-49 heeft hier ook de nodige km's gemaakt en is gewoon een goed ding. Heb er met plezier in gereden en ik heb hem verkocht aan iemand in nootdorp. Er stonden toen verhalen op het forum en dat heb ik gechecked en auto klopte gewoon. Hij heeft te koop gestaan bij een wazig bedrijf maar dat zegt nog niet dat het een slechte auto is toch.
Hij is vanaf diegene in Nootdorp aan mij verkocht,en ik heb hem laten verkopen door me garagehouder[das waarschijnlijk het ''wazige bedrijf'' waar jij het over heb....] aan iemand in utrecht,naar wat ik gehoord heb..

@Animal : Plm. 2003,  lang voordat je de JS-GR had, stond 'ie te koop bij een 'wazig bedrijf' in Houten. Zal de naam niet noemen, maar niet jouw garagehouder.  De JS stond daar zelfs al voordat je de **-JD-VT had.

gRoet,
eRik

Robert855

Is het ook een idee om in ieder geval alle kentekens van No-Go's in een vaste lijst te zetten in een eigen hoofd topic met de problemen erbij. dit zodat er een database is van auto's. er kan dan ook snel gekeken worden wat er aan mankeert. ik weet dat er een kleine opsomming is van een tiental kentekens maar dit lijkt me niet voldoende. ik ben namelijk zelf aan het kijken naar een andere 850 maar kan niet op basis van het kenteken veel info krijgen. natuurlijk weet ik ook dat er auto bij zitten die door de huidige eigenaar gered zijn, maar dat moet dan ook terug te vinden zijn. het klinkt veel werk maar als iedereen in een persoonlijk bericht een uitnodiging krijgt om een toevoeging hieraan te geven dan lijkt het me geen groot probleem.

daytonawim

#63
Mij ben je even kwijt met je verhaal.

Een No Go is een auto waar je in het principe van af moet blijven omdat er ernstige problemen mee zijn, mocht iemand toch een No Go kopen en deze opknappen, zetten we dat er gewoon bij, zodat als je later je auto verkoopt en er op kenteken gezocht wordt niet alleen de slechte zaken boven water komen.

Auto's met enig achterstallig onderhoud  of eenvoudige schade horen dus in de No Go lijst niet thuis !

In het principe zal het zoeken op kenteken van een knappe 850 of x70 op het forum niet gemakkelijk zijn omdat we domweg het kenteken hoogstens op een foto hebben staan.

zyra

NS-TB-36 heeft een pil in het water en heeft minstens 1 kapotte lpi injector

grijzev70tdi

dat valt nog wel mee toch? Als de prijs er ook naar is....
Grolsch, het klinkt al lekkerder

zyra

waarschijnlijk de koppakking kapot van die auto (zijn er wezen kijken, nadat we deze 2 problemen hadden gemerkt zijn we weg gegaan en hebben niet verder gekeken..) De auto was uiterlijk ook erg dof alsof er met schuurpapier over is gegaan, velgen roestig en lak weg op grote stukken, stoelen kapot etc.. vraagprijs was 950 euro....

pwaes

Citaat van: zyra op 02-12-2011 17:00:17
waarschijnlijk de koppakking kapot van die auto (zijn er wezen kijken, nadat we deze 2 problemen hadden gemerkt zijn we weg gegaan en hebben niet verder gekeken..) De auto was uiterlijk ook erg dof alsof er met schuurpapier over is gegaan, velgen roestig en lak weg op grote stukken, stoelen kapot etc.. vraagprijs was 950 euro....

Heb jij een abonnement op verrotte 850's opsporen?

Broabander

#68
Ik snap Zyra denk ik wel, je wilt (ook voor dat bedrag) dat er in ieder geval iets klopt. Daarmee bedoel ik te zeggen: ofwel uiterlijk goed en motorisch wat minder, ofwel andersom. Maar als zowel de lak lelijk is en je hebt geen goed gevoel over de motor en het interieur is niet mooi, tsja...


Ligt eraan wat voor auto natuurlijk hé. Ik heb het hier over een 'gewone' 850 van 1996, niet over een T-5R.

Edit: gaat om een 854 2.5 20V aut op G3


Maargoed om nou te zeggen no-go (heb de auto verder niet gezien ofzo), meer een auto die wat aandacht nodig heeft. Zouden we eigenlijk ook een topic voor moeten hebben, 'Aandachtspunten bij 850's/V70's op MP, EBay etc' ofzo.

EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

animalT5R

Citaat van: Broabander op 02-12-2011 19:18:44
Ik snap Zyra denk ik wel, je wilt (ook voor dat bedrag) dat er in ieder geval iets klopt. Daarmee bedoel ik te zeggen: ofwel uiterlijk goed en motorisch wat minder, ofwel andersom. Maar als zowel de lak lelijk is en je hebt geen goed gevoel over de motor en het interieur is niet mooi, tsja...
A kom op,voor een auto in die prijsklasse,ongeacht of het nou een volvo/vw/nissan/bmw/mb or whatever is,je mag blij zijn dat je dan van APK naar APK kan rijden...
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

daytonawim

Tja als je voor weinig wat koopt, moet/mag je ook niet te veel verwachten.

Onderhoud kost geld, als er al veel is gedaan zal dat ergens terug moeten komen.

Enne als je boven de 1000 zit mag  je blij zijn als er uberhaupt gereageerd wordt

UserID6342

#71
Citaat van: Broabander op 02-12-2011 19:18:44
Ik snap Zyra denk ik wel, je wilt (ook voor dat bedrag) dat er in ieder geval iets klopt. Daarmee bedoel ik te zeggen: ofwel uiterlijk goed en motorisch wat minder, ofwel andersom. Maar als zowel de lak lelijk is en je hebt geen goed gevoel over de motor en het interieur is niet mooi, tsja...


Ligt eraan wat voor auto natuurlijk hé. Ik heb het hier over een 'gewone' 850 van 1996, niet over een T-5R.

Edit: gaat om een 854 2.5 20V aut op G3


Maargoed om nou te zeggen no-go (heb de auto verder niet gezien ofzo), meer een auto die wat aandacht nodig heeft. Zouden we eigenlijk ook een topic voor moeten hebben, 'Aandachtspunten bij 850's/V70's op MP, EBay etc' ofzo.


Camiel, even voor de duidelijkheid.  Ik heb JOUW auto eerst aan Zyra aangeboden en die had 'm schriftelijk gekocht via PB.  Ik heb de auto daarop APK klaargemaakt voor een appel en een ei en toen ze de auto kwam ophalen, deugde er ineens helemaal niets van.  Er zaten hier op dat moment 3 goede monteurs die allemaal met de auto hebben gereden en waar gewoon niets mee was.  Sterker nog, ik heb sindsdien niets meer aan de auto gedaan (alleen een andere accu erin) toen jij hem hebt gekocht en meegenomen !

Zyra wilt gewoon voor niets Volvo 850 van APK tot APK rijden, mag allemaal helemaal niets kosten of althans zeer weinig.  Verder, met alle respect voor haar en degene die ze mee neemt om te kijken voor een auto, totaal geen enkel verstand van een auto !  Ze, en de rest, weten totaal niet waar ze over kletsen.  Ik denk dan ook dat die geconstateerde koppakking wel mee zal vallen.

Broabander

Ah, kijk, dat veranderd het verhaal dan wel, daar wist ik natuurlijk helemaal niets van ;)
EX: 1995 Volvo 854 2.5 10V LPG

Eindstand (07-03-2013): 650.000

Nu: '04 VW Polo 1.4 Aut.

zyra

Als mijn vader, gedipllomeerd monteur dingen verkeerd zou zien is dat wel erg raar denk je niet? ik hou er alweer over op, laatste keer voor mij dat ik over zulke dingen begin.. leuk zo'n forum waar je probeert je beste beentje mee bij te zetten hoor... En auto van apk tot apk rijden is dus absoluut niet waar, de groene draak heb ik zelf 3 keer laten keuren maar nu lijken de zuigerveren op te zijn en dat mag ook wel voor een auto waar ik ruim 60.000 kilometer zelf mee heb gereden en nu op 610.000 staat.. iemand die van apk naar apk rijd laat trouwens ook geen distributieriem vervangen met waterpomp voor een paar honderd euro's terwijl er voor die paar honderd euro's ook wel een andere 850 te koop staat waar je mee naar de volgende apk kunt rijden... beetje rare reactie dirk.. en laat de puppies maar weer volgen

arjenT5R

gediplomeerd zijn zegt ook precies nix, zoals blijkt

ik krijg ook zat gediplomeerd zeelui die van toeten nog blazen weten...

En tsja monteur.... moet je daar voor naar school dan?  :azn:
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!