En het is gewoRden..........................

Gestart door jaap, 27-05-2004 21:09:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mehn

Citaat van: jaap op 12-06-2004 16:04:00
een black stone V70 R  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Nou Jaap, gefeliciteerd. Snel foto's  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

ed

Hééé Jaap, dat is heel goed nieuws! Toch maar voor een wat nieuwere gegaan? Kon je je oude auto goed inruilen, en heb je de auto al mee, of moet hij nog klaargemaakt worden?
Volgende week in Oudehaske wel toch hoop ik. Gaat ie dan gelijk op de rollenbank?
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

jaap

Citaat van: ed op 12-06-2004 16:15:53
Hééé Jaap, dat is heel goed nieuws! Toch maar voor een wat nieuwere gegaan? Kon je je oude auto goed inruilen, en heb je de auto al mee, of moet hij nog klaargemaakt worden?
Volgende week in Oudehaske wel toch hoop ik. Gaat ie dan gelijk op de rollenbank?

Ja Ed toch voor wat nieuwer gegaan. 850 goed ingeruild en ik hoop de wagen as donderdag op te kunnen halen.
Als ik um op de rollenbank zet hebben we al twee deelnemers >:( ;)

jaap
Rijden in een V70R is zo mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jaap



Nou Jaap, gefeliciteerd. Snel foto's  ;D
Citeer

Ik weet helaas niet hoe dat gaat mehn. ???
Foto`s staan  op volvocars.nl ;)


Rijden in een V70R is zo mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ed

De kans is heel groot dat ik er volgende week ook bij aanwezig ben. Ik zal hem dan ook op de bank zetten.  Ik zal het dit weekend even laten weten. Jij bent toch degene die het regelt in Oudehaske?
Temeer omdat ik heel erg benieuwd ben naar je auto Jaap! Dat wordt een onrustig weekje voor je 's nachts  :D
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Joris_Scholte

Jaap, van harte proficiat. Ben benieuwd naar de foto's, of om m live te zien. Het lijkt wel alsof iedereen op het ogenblik het wagenpark aan het vernieuwen is. Zal wel bij het lente-gevoel horen.
Het hele jaar de R in de maand

ed

Citaat van: jaap op 12-06-2004 16:26:29

Ik weet helaas niet hoe dat gaat mehn. ???
Foto`s staan  op volvocars.nl ;)
Waarschijnlijk zijn die foto's heel snel weg. Bij mij dezelfde dag al!
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

jaap

Citaat van: ed op 12-06-2004 16:27:51
De kans is heel groot dat ik er volgende week ook bij aanwezig ben. Ik zal hem dan ook op de bank zetten.  Ik zal het dit weekend even laten weten. Jij bent toch degene die het regelt in Oudehaske?
Temeer omdat ik heel erg benieuwd ben naar je auto Jaap! Dat wordt een onrustig weekje voor je 's nachts  :D

Dat is dan drie :D
Ik heb vanaf afgelopen woensdag al niet meer geslapen ::)
Rijden in een V70R is zo mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Joris_Scholte

Citaat van: jaap op 12-06-2004 16:30:02
Ik heb vanaf afgelopen woensdag al niet meer geslapen ::)

Ik ken het gevoel....  8)
Het hele jaar de R in de maand

ed

Sterker nog de auto is al van de site!

Als je maar niet achter het stuur in slaap valt op de rollenbank!
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Reitse

Jaap,

Van harte! Heel veel plezier ermee en ben benieuwd naar foto's ;)

Zippo

Gefeliciteerd!!!



Ben erg benieuwd naar de foto's!

Zippo

BenC70ES


Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Erik_M.

Dat is snel gegaan Jaap, goed gedaan en gefeliciteerd !

Groeten
Erik

VolvoLeo

Hartelijk gefeliciteerd Jaap! Ik had die R ook al zien staan. Topauto! En.... ook zo goed zaken gedaan bij Buitenweg?