Bij veel tekst in bericht gaat tekst vervelend doen! Help?

Gestart door Sem, 19-07-2011 09:36:46

Vorige topic - Volgende topic

Sem

hi,

Ik heb hier echt al heel lang last van... Volgende:

Als ik een tekst aan het typen ben of een citaat aanvul van iemand anders en er staat op een gegeven moment aardig wat tekst, dan begint het beeld in die tekst telkens te verschuiven naar boven. Resultaat dat je dus niet kan zien wat je doet.. Het begint gewoon in ene te verschuiven. Dit stopt ook niet tot dat ik de teks weghaal en opnieuw begin. Dat gaat goed, maar zodra ik weer ben waar ik was gaat alles weer schuiven. Iemand een idee? Ligt dit aan het forum of aan mijn computer. Mijn laptop en mijn Desktop hebben er beide last van. :(  Iemand anders ook?

Spin!

Ja, op mijn werk heb ik dat ook. Daar staat onlangs explorer 8 op. Misschien heeft het daar mee te maken. Hier thuis gebruiken we Firefox.

Er irritant inderdaad, ik typ op mijn werk nu eerst wat ik wil typen in een kladblokje en dan copy-paste.

...en ik maar denken dat het weer een kronkel van ons systeem op 't werk was.

www.vm-parts.nl

-D©©©L-

Nergens last van. Welke combinatie van browser en OS gebruik je ?

daytonawim

Ik ken dat, is niet alleen op dit forum, heb Vista met IE9 met IE 8 had ik hier veel meer last van

Laserblue

Naast de adresregel bovenin je scherm zit een knop met een gebroken pagina, klik die aan en voilà!  :eusa_dance:
(niet de verversknop)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

cas

Had dat niet iets te maken met dat verscheurde a4 tje boven in je internetlokatie balkje ?   even erop klikken en dan is het over volgens mij. .. zo was het mij mij dan  :eusa_think:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Sem

Hmm..  wat een tip! Dat ga ik proberen! Ik heb Vista volgens mij...

Snellebaksteen

Heee, das een goede tip! ik heb dat nl ook. En ik hou van lange verhalen...
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Vulk

Staat al beschreven hier.
Compactibiliteitsmodus van internet explorer 8. Geen idee of dat opgelost is in internet explorer 9.

Sem

Citaat van: cas op 19-07-2011 09:44:42
Had dat niet iets te maken met dat verscheurde a4 tje boven in je internetlokatie balkje ?   even erop klikken en dan is het over volgens mij. .. zo was het mij mij dan  :eusa_think:
Hoe weet jij dat het een A4'tje is? Volgens mij is het een A3...  ;D

Heb nog even aan iemand op de zaak gevraagd die er verstand van heeft, maar hij zegt: Oh, als je de Compactibiliteitsmodus moet gebruikten dat is het Forum wel een beetje oud oud hoor... zeg maar gerust "niet af"...  :eusa_whistle:

p.s. Don't kill the messenger!  ;D

henry classic v70

Had dat niet iets te maken met dat verscheurde a4 tje boven in je internetlokatie balkje ?   even erop klikken en dan is het over volgens mij. .. zo was het mij mij dan  :eusa_think:

Hulde  :eusa_clap:  nooit geweten dat het daarvoor diende
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Laserblue

Citaat van: henry classic v70 op 19-07-2011 11:32:05

Hulde  :eusa_clap:  nooit geweten dat het daarvoor diende

Graag gedaan  ;) ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

elianmars

Snellebaksteen

:eusa_doh:

In dat donkere hoekje van het forum kom ik nooit....

Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

FGG

Is idd een IE-ding. Compatibliteit lost 't op.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: