Pineau's US Spec GLT

Gestart door Pino143, 26-10-2011 15:15:22

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Leuk dat je een boardcomputer hebt nu, ik vond het best fijn om zo´n ding te hebben in de 850 :), ook vooral voor het verbruik.

Overigens geef ik je groot gelijk voor wat betreft die achterlichten, een tussenoplossing is een beetje overbodig... gewoon gelijk goed doen. Moeten die overigens uit de VS komen (tweedehands dan neem ik aan), of kun je die US spec achterlichten ook gewoon via Volvo fixen (mits je nieuw geen probleem vindt)?

arjenT5R

Citaat van: Pino143 op 06-06-2012 12:44:00
Citaat van: arjenT5R op 06-06-2012 12:41:49
Citaat van: Pino143 op 06-06-2012 12:35:44
Citaat van: arjenT5R op 06-06-2012 12:18:39
Citaat van: Pino143 op 06-06-2012 09:26:54
Sander, de BC is idd in km's. Er zal vast ook een BC voor US Specs'en te krijgen zijn, maar in europa is dat wat minder handig. Al kom ik door de jaren heen al wel een heel eind met mijlen en verbruikscijfers in miles per gallon. Ik laat het iig voorlopig ff zo. Een perfectionist zou mss een US Specs BC uit de US halen, maar voor mij is dit goed genoeg.

Ron, je hebt als het goed is mijn VIN al. Kan jij ff in Vida kijken?

Dan kan je ook net zo goed gewone niet doffe achterlichten nemen ipv us spec ;D

Touché!
Maar er komen nog steeds US Specs achterlichten op hoor. Dan maar wat langer doorrijden met doffe units.

Ok oke :P het was niet eens heel lullig bedoelt hoor  ;D
tis meer dat je 2 gewone nette onderkantjes toch al voor een appel en een ei hebt tegenwoordig?
Kan je opt gemakje op zoek naar nette US spekkies, het wisselen stelt ook geen fluit voor...

Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar ik haal liever in 1x goede dan dat ik nog een tussenstap maak.
En wat loop jij trouwens te muiten over doffe units? Die gasbom van jou is één en al doffe ellende! :D

Dat heet karakter ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Bouke

Leuke optie voor een Glt :eusa_dance:

Pino143

Gister ben ik, na een heerlijke dag knikkeren voor kakkers, nog even bij Arjen langs gereden voor n temp sensor voor de BC. Nu heb ik eindelijk datgene weergegeven op het display waar ik dat ding voor gekocht had, namelijk de graden celsius van buiten. Nu kan ik door de heren KIM en Marc O. niet meer gefokt worden met de vraag of ik kan aflezen hoe koud het is als we op de poolcirkel staan, om daarna te horen: oh nee laat maar, je hebt niet eens n BC.  :P
Ben er erg bij mee. Alleen toen arjen onder de auto lag om dat ding aan te sluiten, kwam ik met de mededeling dat ws mijn subframe wel eens krom kon zijn. Ben nl te hard over n drempel gereden achter kantoor en toen heeft mijn subframe kennis gemaakt met de grond. Sindsdien trekt ie ook naar links. Eens kijken hoe we dat op gaan lossen. Wordt vervolgd.

Marc O.

Citaat van: Pino143 op 30-06-2012 10:02:01
Nu kan ik door de heren KIM en Marc O. niet meer gefokt worden met de vraag of ik kan aflezen hoe koud het is als we op de poolcirkel staan, om daarna te horen: oh nee laat maar, je hebt niet eens n BC.  :P

;D ;D

Ben nl te hard over n drempel gereden achter kantoor en toen heeft mijn subframe kennis gemaakt met de grond. Sindsdien trekt ie ook naar links.

Ai... da's minder :-\
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

Gister ben ik, na een heerlijke dag knikkeren voor kakkers, nog even bij Arjen langs gereden voor n temp sensor voor de BC. Nu heb ik eindelijk datgene weergegeven op het display waar ik dat ding voor gekocht had, namelijk de graden celsius van buiten. Nu kan ik door de heren KIM en Marc O. niet meer gefokt worden met de vraag of ik kan aflezen hoe koud het is als we op de poolcirkel staan, om daarna te horen: oh nee laat maar, je hebt niet eens n BC.  :P
Ben er erg bij mee. Alleen toen arjen onder de auto lag om dat ding aan te sluiten, kwam ik met de mededeling dat ws mijn subframe wel eens krom kon zijn. Ben nl te hard over n drempel gereden achter kantoor en toen heeft mijn subframe kennis gemaakt met de grond. Sindsdien trekt ie ook naar links. Eens kijken hoe we dat op gaan lossen. Wordt vervolgd.
Dirk heeft waarschijnlijk nog wel een subframe liggen. deze monteren, en dan het blok goed ophangen dan zou het moeten kunnen met wisselen

arjen850

Had Elmar al verteld dat er bij dirk nog wel een paar liggen;)

Sbv

Citaat van: arjen850 op 30-06-2012 13:41:07
Had Elmar al verteld dat er bij dirk nog wel een paar liggen;)
Mooi,
dan fixen wij van de week zijn stoel, mogen jullie subframe doen   ;D

arjen850

fout, had Elmar juist verteld dat dit precies een klusje voor jou en kornelis is:)

UserID6342

Ik ga hier ook geen subframes (meer) wisselen want daar moet je eigenlijk gewoon een brug voor hebben.  Werkt vele malen makkelijker en fijner.  Ik vind het knap (en het kan ook echt, zelf genoeg gedaan)  als mensen deze frames zo op bokjes wisselen maar ik doe het niet meer.  Daar ben ik toch echt iets te oud voor geworden.

En tsja, op bokjes past Arjen weer niet onder de auto ;D :evil: ;D

KIM

Citaat van: arjen850 op 30-06-2012 14:34:30
fout, had Elmar juist verteld dat dit precies een klusje voor jou en kornelis is:)

Wat jammer zeg... De brug is bezet door zo'n oud grijs hok  ;D

Pino143

Citaat van: KIM op 01-07-2012 18:25:25
Citaat van: arjen850 op 30-06-2012 14:34:30

Wat jammer zeg... De brug is bezet door zo'n oud grijs hok  ;D

Kornelis, we moeten ook nog n distri wissel doen/plannen op beide 850's. Komende week ff over bellen?

Taranis

Knap ruk dat je subframe krom is, heb het niet gezien toen je hier stond. Vraag me dan wel af hoe hard je dan wel niet over die drempel gescheurd bent ;D

KIM

Doe maar Elmar; ik heb nog geen zicht wanneer de 740 weer rijdend zal zijn...

Chris

Das goed ruk Elmar.. je hebt die drempel wel erg hard of in ieder geval precies goed gepakt. Succes ermee!