Een gegeven paard....

Gestart door grijzev70tdi, 19-03-2012 21:38:15

Vorige topic - Volgende topic

leons850

Mijn S70 T5 woog voor de gas inbouw 1443 dus die is zelfs zwaarder. :o
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

grijzev70tdi

Vermoedelijk door de import gekomen. Ik zit er niet mee, scheelt alleen maar per maand.
Grolsch, het klinkt al lekkerder

grijzev70tdi

Citaat van: EricL op 18-03-2015 20:10:27
Citaat van: henry classic v70 op 18-03-2015 20:04:54
Heel bijzonder die 1427 kg als je bedenkt dat een standaard 2.4 met 140pk op benzine een leeg gewicht van 1436 kg heeft   :eusa_think:

Deze rijdt ook zonder koelvloeistof ;D

Wel ff ja, alleen houd het lpg er dan zo snel mee op :P

elianmars

Citaat van: grijzev70tdi op 18-03-2015 22:16:06
Vermoedelijk door de import gekomen. Ik zit er niet mee, scheelt alleen maar per maand.

Soms wordt een wagen (opnieuw) gewogen, bij herkeuring. Zal misschien bij jouw wagen ook zijn gebeurd.
Zal de rest dan te zwaar op kenteken staan?  :eusa_think:

grijzev70tdi

Geen idee. Hele geschiedenis van de auto weet ik toch niet. Weet alleen dat ie vermoedelijk uit Duitsland komt en ooit in Goes te koop heeft gestaan (getuige het naambordje)

grijzev70tdi

Vanmiddag even halve middag niet zoveel te doen, en geen zin gehad om met techniek bezig te gaan. Dus Even naar de wasbox gereden en even gewassen. In de werkplaats de poetslappen maar eens gepakt en wat stukjes gepoetst en het interieur onder handen genomen.

Foto's van na het resultaat

Later met een maatje nog even wat foto's gemaakt

Voorlopig ben ik even tevreden

Died850

Ziet er netjes uit! Die Columba's staan er ook erg mooi onder :)

leons850

Kon je die deuk er ook uit poetsen? ;)
grapje, stukje opgeknapt zo, kan me voorstellen dat je de techniek ook wel eens zat bent.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Ewout Schalkwijk

Mooie foto's, mooi weer ook. Je hebt je 'Koen' lampen aan... :P
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

vincen tdi

Even een dom vraagje tussendoor hoor, maar hoe hou je de temperatuur van de motor in de gaten  ???
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

Spin!

Citaat van: vincen tdi op 22-03-2015 20:45:07
Even een dom vraagje tussendoor hoor, maar hoe hou je de temperatuur van de motor in de gaten  ???

Goede vraag, ben ook wel benieuwd.

www.vm-parts.nl

Ludo

Koelwatertemperatuur kan niet bij een Bi fuel, er gaat enkel een lampje branden bij te hoge temperatuur.

vincen tdi

Citaat van: Ludo op 22-03-2015 21:28:47
Koelwatertemperatuur kan niet bij een Bi fuel, er gaat enkel een lampje branden bij te hoge temperatuur.
AAh duidelijk, maar het blijft vaag  ;D
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

grijzev70tdi

Citaat van: leons850 op 22-03-2015 19:40:44
Kon je die deuk er ook uit poetsen? ;)
grapje, stukje opgeknapt zo, kan me voorstellen dat je de techniek ook wel eens zat bent.

Jup mag de hele week weer van 8 tot 22.00....
Citaat van: Ewout Schalkwijk op 22-03-2015 20:24:15
Mooie foto's, mooi weer ook. Je hebt je 'Koen' lampen aan... :P

Die branden altijd. :)

UserID6342

Citaat van: Spin! op 22-03-2015 21:22:49
Citaat van: vincen tdi op 22-03-2015 20:45:07

Goede vraag, ben ook wel benieuwd.
Niet dus.....