Wie ben ik...

Gestart door Amieke850, 21-08-2004 12:46:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ingrid

Hee welkom!!

Ben je ook 850 clublid? Zou leuk zijn, kan er ook eens op een beetje ander niveau gepraat worden...  ;D

Nou tot ziens dan maar he,
Ingrid & Knoet
Volvo is a girls best friend...

BenC70ES

Je hebt ook Roxanne nog, maar die mag nog niet rijden dacht ik... (auto!)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

mehn

Citaat van: BenC70ES op 23-08-2004 13:46:13
Je hebt ook Roxanne nog, maar die mag nog niet rijden dacht ik... (auto!)

Hé zeg Ben, niet zo dubbelzinnig!  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Amieke850

#33
Citaat van: Ingrid op 23-08-2004 13:42:31
Hee welkom!!

Ben je ook 850 clublid? Zou leuk zijn, kan er ook eens op een beetje ander niveau gepraat worden...  ;D

Nou tot ziens dan maar he,
Ingrid & Knoet

Nee Ingrid, 850 clublid ben ik niet, heb het wel even overwogen... mijn ijzeren ros zal echter niet veel  oooohh's en ahhhh's oogsten... bescheiden als hij is [net al zijn berijdster  ;)] .....

Groetjes,
Annemieke

PS: dit is m'n geweldenaar! [hoop dat de foto niet 'geweldig' groot is]

Erik_M.

Hey Annemieke,

Welkom op het forum met je mooie geweldenaar !, maar deze kleur is niet Onyx Green hoor (maar wel errug mooi !).  
Onyx is veel lichter van kleur,  mijn vorige 850 was ook Onyx vandaar.

Groeten
eRik

ed

Volgens mij is dit petrol green. Is een beetje groen en een beetje blauw, afhankelijk van het licht.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Amieke850

#36
Citaat van: Erik_M. op 23-08-2004 15:19:58
Hey Annemieke,

Welkom op het forum met je mooie geweldenaar !, maar deze kleur is niet Onyx Green hoor (maar wel errug mooi !).  
Onyx is veel lichter van kleur,  mijn vorige 850 was ook Onyx vandaar.

Groeten
eRik

Oeps  :-[ , nou dan blijft nog over Tropic Green pearl, Dark Olive pearl en Classic green... Petrol green staat niet op de kleurenkaart... (folder Entucsan). Lijkt me overigens wel aannemelijk... ik ga dan maar voor Petrol-Tropic (hahaha) of zal ik dan nu toch maar eens onder de motorkap duiken....

Groet,
Annemieke

PS ik ben nog blond ook... zucht....

Ingrid

Citaat van: Amieke850 op 23-08-2004 15:00:30
Nee Ingrid, 850 clublid ben ik niet, heb het wel even overwogen... mijn ijzeren ros zal echter niet veel  oooohh's en ahhhh's oogsten... bescheiden als hij is [net al zijn berijdster  ;)] .....

Joh, maar het maakt niet uit waar je in rijdt, het hoeft echt niet perse een flitsende T5R of zo iets te zijn hoor. Knoet is ook maar (oef, dit vergeeft Knoet me nooit) een GLT uit '93 met bijna 360 dkm op de teller en toch heeft ie het reuze naar z'n zin bij de club. Anders kom ie toch gewoon een keer kijken bij een clubdag, weet je gelijk hoe het er een beetje aan toe gaat.
Volvo is a girls best friend...

BobaFett

Citaat van: Ingrid op 23-08-2004 15:43:45
Citaat van: Amieke850 op 23-08-2004 15:00:30
Nee Ingrid, 850 clublid ben ik niet, heb het wel even overwogen... mijn ijzeren ros zal echter niet veel  oooohh's en ahhhh's oogsten... bescheiden als hij is [net al zijn berijdster  ;)] .....

Joh, maar het maakt niet uit waar je in rijdt, het hoeft echt niet perse een flitsende T5R of zo iets te zijn hoor. Knoet is ook maar (oef, dit vergeeft Knoet me nooit) een GLT uit '93 met bijna 360 dkm op de teller en toch heeft ie het reuze naar z'n zin bij de club. Anders kom ie toch gewoon een keer kijken bij een clubdag, weet je gelijk hoe het er een beetje aan toe gaat.

Helemaal eens met Ingrid!!! Het gaat er niet om hoe snel of flitsend je roffel is, maar het feit dat je er een hebt.   ;)

Als trotse dieselrijder kan ik Agnetha niet vergelijken met T5R's, maar wil ik ook niet. Ze is een geweldige dame die me overal heen brengt waar ik wil op een zeer comfortabele manier!! Elke kilometer is een genot om te rijden en daarvoor koop je een auto. Lekker relaxed cruisen over de snelweg...

Je zal merken dat als je naar een meeting komt, iedereen net zo enthousiast/gek is van zijn of haar roffel als jezelf bent. Ik ben zelf nog niet zo lang lid van de club, maar ben het wel geworden door de sfeer tijdens mijn eerste meeting (Gilze-Rijen) en de sfeer op dit forum.

Amieke850

OK, Ingrid en Boba Fett, thanks, dan begin ik maar met sfeertje proeven bij de [forum-] mini-meeting 5 sept. a.s. [zei zij stoer..]

A'mieke

BenC70ES

CiteerHé zeg Ben, niet zo dubbelzinnig!  

(auto!) stond er speciaal voor jou Mehn  ;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

BobaFett

Citaat van: Amieke850 op 23-08-2004 16:29:04
OK, Ingrid en Boba Fett, thanks, dan begin ik maar met sfeertje proeven bij de [forum-] mini-meeting 5 sept. a.s. [zei zij stoer..]

A'mieke

Dat is leuk om te horen!!!!!
Agnetha en ik zullen naar jullie (heeft je roffel een naam?) uitkijken  

mehn

Citaat van: Boba Fett op 23-08-2004 16:22:46
Helemaal eens met Ingrid!!! Het gaat er niet om hoe snel of flitsend je roffel is, maar het feit dat je er een hebt.   ;)

Maar wel ff poetsen hè  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Amieke850

Citaat van: Boba Fett op 23-08-2004 16:53:51
Citaat van: Amieke850 op 23-08-2004 16:29:04
OK, Ingrid en Boba Fett, thanks, dan begin ik maar met sfeertje proeven bij de [forum-] mini-meeting 5 sept. a.s. [zei zij stoer..]

A'mieke

Dat is leuk om te horen!!!!!
Agnetha en ik zullen naar jullie (heeft je roffel een naam?) uitkijken  


Ja, een naam... ik ken hem [in mijn beleving is het een HIJ] nog niet zo lang.... maar hij voelt goed ... straalt kracht uit [in bescheidenheid], betrouwbaarheid; hij biedt mij -hoop ik- bescherming, geeft mij rust 'en route' [stresskip die ik kan zijn]; biedt comfort, kortom, e.e.a. samen te vatten in stijl en klasse.... een passende naam lijkt me iets van ROLF [vrije interpretatie van 'Roffel']..... ik denk er nog over na... U hoort nader....

Raf

Citaat van: Ingrid op 23-08-2004 15:43:45Joh, maar het maakt niet uit waar je in rijdt, het hoeft echt niet perse een flitsende T5R of zo iets te zijn hoor. Knoet is ook maar (oef, dit vergeeft Knoet me nooit) een GLT uit '93 met bijna 360 dkm op de teller en toch heeft ie het reuze naar z'n zin bij de club. Anders kom ie toch gewoon een keer kijken bij een clubdag, weet je gelijk hoe het er een beetje aan toe gaat.

A'mieke850, je zal verstelt staan van de 'gewone' 850's die er op een meeting zijn. van de oudste (Reitse?) tot de nieuwste. GLT's en GLE's met veel of weinig opties!
gewoon gezellig een praatje maken en een koffie'tje gaan drinken (of iets anders want ik lust geen koffie! ;D)

die mini-meeting ga je reuze vinden! niets moet en (bijna) alles mag.

Raf
De gustibus non disputandum est!